Το όνομά του είναι #6, είναι plug-in hybrid, αποκαλύφθηκε στην Κίνα αλλά ετοιμάζεται και για την Ευρώπη.
Αυτή είναι η περίληψη, πάμε να δούμε όσα ξέρουμε για το ολοκαίνουριο και τόσο διαφορετικό μοντέλο της smart. Η αποκάλυψή του έγινε μέσω του λογαριασμού της μάρκας στο Weibo, στο δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Κίνα, με περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες.
Είναι το μεγαλύτερο σε διαστάσεις όχημα της smart, μεγαλύτερο από το #5 (με μήκος στα 4906mm, πλάτος στα 1922, ύψος στα 1508 και μεταξόνιο στα 2926mm), ένα από τα μεγαλύτερα που βασίζονται στην πλατφόρμα PMA2+ της Geely και φυσικά, είναι το πρώτο sedan με το σήμα της Smart!
BUY NOW
Σχεδιαστικά ακολουθεί γνώριμα μοτίβα από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, τα #1, #3 και #5. Με κοντούς προβόλους, καθαρές γραμμές και αεροδυναμικό σχήμα.
Αίσθηση προκαλεί το γεγονός πως δεν είναι ηλεκτρικό αλλά plug-in hybrid. Είναι το δεύτερο αυτής της τεχνολογίας, μετά την έκδοση PHEV του SUV #5 που λανσαρίστηκε νωρίτερα φέτος στην Κίνα.
Το νέο #6 χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα NordThor Hybrid 2.0 της Geely, το οποίο συνδυάζει έναν υπέρτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και απόδοσης 161 ίππων, με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός τριτάχυτου κιβωτίου αποκλειστικά για υβριδικά συστήματα (DHT). Η smart ανακοινώνει συνδυαστική ισχύ που φτάνει τα 429 άλογα.
Η μπαταρία LFP που προμηθεύουν οι SVOLT και CATL προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 285 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον (πάντα αισιόδοξο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα) κύκλο CLTC και συνολική αυτονομία 1800+ χιλιομέτρων!
Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως η πλατφόρμα PMA2 υποστηρίζει τόσο αρχιτεκτονικές 400V όσο και 800V, καθώς και υπερταχεία φόρτιση DC έως 400 kW.
Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του #6 θα παρουσιαστεί στην Κίνα μέσα στο 2026, με δύο επιλογές μπαταρίας - είτε 75 kWh LFP ή 94 kWh NMC. Οι πισωκίνητες εκδόσεις θα αποτελούν τον πυρήνα της EV γκάμας. Ας τις δούμε αναλυτικά:
Η #6 Pro (400V, 75 kWh) θα αποδίδει 340 ίππους.
Η #6 Pro+ αναβαθμίζεται σε 800V, με μπαταρία 94 kWh και προσφέρει 363 ίππους – διάταξη που χρησιμοποιείται και στην #6 Premium.
Πιο ψηλά στη γκάμα βρίσκονται δύο τετρακίνητες, διπλοκινητήριες εκδόσεις:
Η #6 Pulse με 588 ίππους
Η κορυφαία #6 Brabus με 646 ίππους –αμφότερες με την μπαταρία 94 kWh.
Το εσωτερικό δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη, αλλά αναμένεται να μοιάζει με αυτό του #5, το οποίο διαθέτει κεντρική οθόνη 13 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.
Μετά το #6, το επόμενο λανσάρισμα της Smart αναμένεται να είναι ο διάδοχος του fortwo, ο οποίος έχει ήδη ανακοινωθεί και θα κυκλοφορήσει το 2027 με την ονομασία #2. Πιθανόν να ακολουθήσει και διάδοχος του forfour.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ