Φουλ επίθεση από τη smart -Όλα τα νέα μοντέλα

Smart 1

Η μάρκα που αποτελεί κομμάτι των Mercedes και Geely (έχουν από το 50%) ετοιμάζει νέα μοντέλα και κυρίως, «διάδοχο» του ForFour.

Το πλάνο της Smart έχει μπροστά και ένα νέο τετραθέσιο που πιθανότατα θα βαφτιστεί #4, όσο και το επερχόμενο #2. Ξεκινώντας από το τελευταίο, ενώ τα #1, #3 και #5 εξελίχθηκαν εξ ολοκλήρου από τη Geely αλλά σχεδιάστηκαν από τη Mercedes, εδώ η διαδικασία ήταν διαφορετική.

Όπως αποκάλυψε ο CEO της Smart Ευρώπης, Dirk Adelmann, αυτή τη φορά η πλατφόρμα αναπτύχθηκε από κοινού, με το μοντέλο που περιμένουμε το 2026, να στοχεύει κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Γερμανός επιβεβαίωσε επίσης πως η πλατφόρμα αυτή θα υποστηρίζει διάταξη διπλού κινητήρα ενώ αποκάλυψε πως στόχος είναι η πρακτικότητα σε αστικό τοπίο, με τα θέλω της μάρκας να αφορούν πολύ μικρό κύκλο στροφής – ακριβώς ώστε το #2, όπως κάποτε το Fortwo, να είναι ένα «παιδί της πόλης».

Αυτό που έχει ενδιαφέρον, είναι πως παρότι αυτό το μοντέλο θα βαφτιστεί ως #2, θα τοποθετηθεί στη γκάμα της Smart κάτω από το #1, με στόχο να έχει τιμή ακόμα και κάτω από τις 30 χιλιάδες ευρώ.

Ο Adelmann εξηγεί: «Η ονοματολογία μας είναι λίγο περίεργη. Κρατήσαμε τους ζυγούς αριθμούς για τα μοντέλα που δεν είναι SUV. Οπότε ο μικρότερος αριθμός για όχημα που δεν θα είναι SUV, είναι το #2. Ναι, είναι πιο πάνω από το #1, αλλά αυτό δεν έχει σημασία».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το project #2 έχει μία άμεση σύνδεση με το υπό σκέψη ακόμα #4. Διότι η Smart πρέπει να κρατήσει χαμηλά τα κόστη και να δικαιολογήσει την όποια επένδυση. Μία λύση θα ήταν τα δύο μοντέλα να μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα, πράγμα που θα έδινε μεγαλύτερο νόημα και στην υπάρχουσα επένδυση.

Περίπου την ίδια περίοδο με το λανσάρισμα του #2, η Smart θα φέρει και (σημαντικές) αναβαθμίσεις για τα #1 και #3.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ