

Το μεγάλο κινεζικό SUV που γνωρίζουμε ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, θα αλλάξει για να προσεγγίσει μια ευρύτερη πελατειακή βάση.
Η Smart ετοιμάζεται να προσφέρει το #5 κι ως plug-in hybrid, αρχικά εντός έδρας δηλαδή στην αγορά της ασιατικής χώρας, όμως εν συνεχεία είναι πολύ πιθανό να το δούμε και στην Ευρώπη.
Η μάρκα που ανήκει πλέον κατά 50% στον κινεζικό όμιλο Geely, ακολουθεί την τάση της αγοράς που ουσιαστικά… οπισθοχωρεί στα αμιγώς ηλεκτρικά πλάνα. Το εν λόγω μοντέλο δεν διαφέρει αισθητά από το #5 που ξέρουμε, όμως στα σωθικά του κρύβει έναν 4κύλινδρο θερμικό κινητήρα 1.5 λίτρων απόδοσης 163 ίππων.
BUY NOW
Με βάρος 2.190 κιλά, το #5 EHD έχει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 250 χιλιομέτρων, ωστόσο αυτή η τιμή έρχεται σύμφωνα με το… γενναιόδωρο κινεζικό πρότυπο CLTC (αν πρέπει αν το «μεταφράσουμε» σε δεδομένα WLTP, ίσως πάμε κάτω από τα 200 χιλιόμετρα). Όμως η συνολική αυτονομία φτάνει σε τετραψήφιο νούμερο!
Σε ένα συνολικό «πακέτο» που θα μπορούσε να κερδίσει το ευρωπαϊκό κοινό.