Η εταιρεία του Ingolstadt ανεβαίνει στα υψίπεδα της πολυτέλειας για να αντιμετωπίσει τη Mercedes-Maybach, ετοιμάζοντας το Q9 Horch - ένα υπερπολυτελές SUV με κορυφαία άνεση.
Το Q9 Horch εντοπίστηκε να δοκιμάζεται στους δημόσιους δρόμους, καθώς η SUV “ναυαρχίδα” της Audi εξελίσσεται για να σταθεί απέναντι στην επιβλητική Mercedes-Maybach GLS και να γίνει η “βιτρίνα” της γερμανικής φίρμας στον κόσμο της απόλυτης πολυτέλειας.
Ακολουθώντας τη φιλοσοφία του A8 L Horch, το νέο Q9 Horch θα ξεχωρίζει για τις λεπτομέρειες υψηλής ραπτικής και το κύρος του. Εξωτερικά, οι διαφορές είναι διακριτικές, εστιασμένες στην ανασχεδιασμένη μάσκα με κάθετες γρίλιες και στον πιο επιθετικό προφυλακτήρα.
BUY NOW
Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να υιοθετήσει ακόμη περισσότερες χρωμιωμένες λεπτομέρειες, σήματα Horch στις πίσω κολώνες, ίσως και διχρωμία στο αμάξωμα, όπως στο A8 L Horch, μαζί με χαρακτηριστικές “H crown” ζάντες.
Βεβαίως, το μεγάλο του ατού θα είναι η καμπίνα. Όλα δείχνουν πως θα διαθέτει δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα με κεντρική κονσόλα ανάμεσά τους, προσφέροντας θέρμανση, εξαερισμό και λειτουργία μασάζ. Η εικόνα θα ολοκληρώνεται με επενδύσεις σε ρόμβους, παχιά χαλιά, ξύλινα ένθετα και τις απαραίτητες υπογραφές Horch.
Οι πίσω επιβάτες μπορεί να έχουν την τιμητική τους, όμως και οι μπροστινοί δεν θα μείνουν παραπονεμένοι: ψηφιακός πίνακας οργάνων 11,9 ιντσών, οθόνη infotainment 14,5 ιντσών και πρόσθετη οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό υπόσχονται ένα high-tech περιβάλλον, όπως αρμόζει σε μια σύγχρονη “ναυαρχίδα”.
Όσο για τα μηχανικά, η Audi κρατά ακόμη τα χαρτιά της κλειστά. Το «απλό» Q9 αναμένεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid, όμως η έκδοση Horch λογικά θα εξοπλίζεται μόνο με τις κορυφαίες επιλογές, πιθανότατα με τον twin-turbo V8 των 4.0 λίτρων.
Το Q9 Horch θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο επόμενο έτος, ως μέρος της μεγαλύτερης προϊοντικής επίθεσης στην ιστορία της Audi. Μαζί της θα κάνουν ντεμπούτο το ανανεωμένο Q7, νέα μοντέλα RS και ένα μικρό ηλεκτρικό SUV ή hatchback - πιθανώς το A2 ή Q2 e-tron, που ήδη δοκιμάζεται.
Η γερμανική εταιρεία χρειάζεται επειγόντως αυτά τα νέα μοντέλα, καθώς οι πωλήσεις της υποχώρησαν κατά 4,8% στους πρώτους εννέα μήνες του έτους, φτάνοντας τις 1.175.765 μονάδες. Η πτώση οφείλεται κυρίως στη μείωση 9% στην Κίνα και 5% στη Βόρεια Αμερική.
Παρ’ όλα αυτά, τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 4,6% στα 48,4 δισ. ευρώ, αν και τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν από 2,1 σε 1,6 δισ. ευρώ, εν μέρει λόγω δασμών, αναδιαρθρώσεων και της οικονομικής πίεσης που προκαλεί η αναπροσαρμογή της ηλεκτρικής πλατφόρμας του Ομίλου για τα μελλοντικά μοντέλα της κατηγορίας D.