
Η αναγέννηση του πιο συμπαγούς μοντέλου της γκάμας του Ingolstadt έχει περάσει από το στάδιο της φημολογίας στις δοκιμές του πρωτοτύπου του στην Ευρώπη.
Το νέο Α2 θα διατηρήσει σημαντικά χαρακτηριστικά και αναλογίες από την MPV σιλουέτα του προγόνου του, που είχε παρουσιαστεί στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Με τον τρόπο αυτό θα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό των ηλεκτρικών hatch της κατηγορίας C.

Οι πρώτες εικόνες δείχνουν ένα αμάξωμα που θυμίζει τα Volkswagen ID.3 και Cupra Born, ωστόσο το νέο ηλεκτρικό Audi φαίνεται πιο χαμηλό, με πιο «καθαρές» και φουτουριστικές γραμμές. Πολλά από τα σχεδιαστικά του στοιχεία παραπέμπουν στο (εικονιζόμενο) πρωτότυπο AI:ME που είδαμε στην έκθεση CES του 2020, με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, κοντό καπό και αεροδυναμική σιλουέτα. Η οροφή είναι πιο χαμηλή και ρέει πιο δυναμικά προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα πίσω μέρος που δείχνει ξεκάθαρα εμπνευσμένο από το παλιό A2.
BUY NOW
Το νέο μοντέλο φαίνεται να διατηρεί ακόμη και το χαρακτηριστικό διπλό τζάμι του πορτμπαγκάζ, με μεγάλο άνοιγμα για καλύτερη πρακτικότητα. Επιπλέον, οι στρογγυλεμένοι θόλοι των τροχών και η μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος ενισχύουν τη σύνδεση με το αυθεντικό A2. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που το νέο μοντέλο φημολογείται ότι πιθανότατα θα ονομαστεί A2 e-tron, παρότι είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τον πρόγονό του.

Αισθητικά, το πρωτότυπο ενσωματώνει τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Audi, με λεπτά άνω φώτα ημέρας και μικρότερους προβολείς από κάτω, θυμίζοντας τη διάταξη του Q4 e-tron. Το εμπρός μέρος φέρει παρόμοια μάσκα, ενώ τα πίσω φώτα θα διαφοροποιηθούν στην τελική έκδοση παραγωγής, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2026.
Η βάση του μοντέλου είναι η ανανεωμένη πλατφόρμα MEB+, που χρησιμοποιείται ήδη στα Volkswagen ID.3 και Cupra Born. Η Audi έχει αξιοποιήσει την ίδια πλατφόρμα στο Q4 e-tron, ωστόσο το νέο A2 e-tron θα είναι μικρότερο, αποτελώντας την ηλεκτρική εναλλακτική του υπάρχοντος A3 με θερμικούς κινητήρες.

Σε τεχνικό επίπεδο, το μοντέλο αναμένεται να μοιράζεται τις βελτιώσεις του ανανεωμένου ID.3, με ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω. Αν και δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για ριζικές αλλαγές στην τεχνολογία των μπαταριών, θεωρείται πιθανό το νέο Audi να διατεθεί με επιλογές μπαταριών 58 kWh, 77 kWh και 79 kWh, όπως αυτές του ID.3.