Αποκάλυψη για τη Spider έκδοση του θρυλικού Gordon Murray T.33

Gordon Murray T.33 Spider

Το supercar T.33 του θρυλικού Gordon Murray απέκτησε και ανοικτή έκδοση, η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα - φυσικά με τον κινητήρα V12 των 607 ίππων στην ουρά της και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η οροφή της Τ.33 Spider αποτελείται από δύο αφαιρούμενα μέρη, που είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ συνθετικό υλικό ανθρακονημάτων, διατίθενται σε διάφορα χρώματα και αποθηκεύονται στο χώρο αποσκευών του ρύγχους. Η αφαίρεσή τους προσφέρει στους δύο επιβάτες καθαρή την ηχητική εμπειρία του 12κύλινδρου μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Gordon Murray Automotive χρειάστηκε να τροποποιήσει το σχεδιασμό του αμαξώματος της Τ.33 από την πρώτη κολόνα και πίσω, ώστε να τοποθετήσει το roll-hoop προστασίας των επιβατών και να τοποθετήσει το μηχανισμό βύθισης του πίσω παραθύρου μέσα στο αμάξωμα.

Ωστόσο, στο εσωτερικό δεν έκανε καμία αλλαγή, διατηρώντας πίσω από το ανθρακονημάτινο τιμόνι το τεράστιο στροφόμετρο που αγγίζει τις 11.100 στροφές. Στις δύο πλευρές του έχει δύο ψηφιακές οθόνες, για τον έλεγχο του κλιματισμού, των πολυμέσων και της συνδεσιμότητας (μέσω Apple CarPlay και Android Auto).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως το τιμόνι, έτσι και τα ελαφριά σπορ καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και επενδεδυμένα με δέρμα και Alcantara, ενώ ο επιλογέας και τα πεντάλ από αλουμίνιο. Με την τοποθέτηση της οροφής στο ρύγχος ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών είναι 295 λίτρα, εκ των οποίων τα 90+90 βρίσκονται στις δύο πλευρές του κινητήρα στην ουρά.

Εκεί βρίσκεται ο ίδιος ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας 3.9 λίτρων της Cosworth, που στέλνει 607 ίππους στους πίσω τροχούς μέσω του μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων της Xtrac. Για το φρενάρισμα φροντίζουν οι εξαπίστονες εμπρός και τετραπίστονες πίσω δαγκάνες στα δισκόφρενα των 370-340 mm αντίστοιχα, πίσω από τους ελαφρού κράματος σφυρήλατους τροχούς των 19 ή 20 ιντσών. Και φυσικά τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η GMA σχεδίασε την Coupe και τη Spider εκδοχή της Τ.33 ταυτόχρονα, έτσι ώστε εξελίσσοντάς τη να διασφαλίσει ότι οι αναλογίες θα είναι αρμονικές και στις δύο, καθώς και ότι η στρεπτική ακαμψία θα είναι αντίστοιχου επιπέδου στη Spider. Ως αποτέλεσμα, η τελευταία ζυγίζει 18 παραπάνω κιλά από την Coupe.

Το αεροδυναμικό concept είναι το ίδιο, με την ονομασία Passive Boundary Layer Control: αντλώντας αέρα από το ρύγχος και διοχετεύοντας τη ροή του προς το διαχύτη, οι αεροδυναμιστές της GMA κατάφεραν να αποφύγουν την τοποθέτηση περίπλοκων μικρών πτερυγίων και αεραγωγών, και να διατηρήσουν καθαρό το αμάξωμα και τις γραμμές της Τ.33.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Gordon Murray Automotive θα κατασκευάσει μόνο 100 αντίτυπα της T.33 Spider, αλλά δεν έχει κάνει ακόμα γνωστή την τιμή της. Η Coupe εκδοχή της τιμάται 1,55 εκατομμύρια ευρώ, ως ένα από τα τελευταία θερμικά δημιουργήματα της αυτοκίνησης, με την υπογραφή ενός εκ των σπουδαιότερων σχεδιαστών της ιστορίας της Formula 1. Για αυτό και έγινε άμεσα ανάρπαστο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ