Ξεκινά η παραγωγή του διαδόχου της McLaren F1

McLaren

Μετά από 2,5 περίπου χρόνια μετά την αποκάλυψη του GMA T.50 από τον Gordon Murray, ο ίδιος ο κατασκευαστής υπογράφει το πρώτο πλαίσιο ενός αυτοκινήτου, που αποτελεί ορόσημο για πολλούς λόγους.

Κατ΄ αρχήν θα είναι πιθανώς το τελευταίο supercar που θα χρησιμοποιεί τόσο μεγάλο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα. Την στιγμή που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες «κόβουν» κυλίνδρους και τοποθετούν μπαταρίες, ο Murray και η ομάδα του δημιούργησαν την περίοδο της πανδημίας ένα μοτέρ 656 ίππων, που ο Cosworth αναγνωρίζει πως είναι η καλύτερη δουλειά του έως τώρα.

McLaren b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τότε που πρωτοανακοινώθηκε το GMA T.50, το οποίο αναμένεται να είναι το πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο στον κόσμο, ανυπομονούσα να έρθει αυτή η μέρα, λέει ο Murray. Η σχεδίαση και η εξέλιξή του πραγματοποιήθηκε μέσα στην καραντίνα του Covid-19 και να, που το πρώτο από τα αυτά είναι έτοιμο για συναρμολόγηση.

Η διαδικασία κινήθηκε πραγματικά γρήγορα και το νέο supercar, που ουσιαστικά είναι ο διάδοχος της McLaren F1, μπαίνει άμεσα στην παραγωγή. Όλοι στην εταιρεία δηλώνουν υπερήφανοι για το επίτευγμά τους, αλλά και ανυπόμονοι να δουν τις αντιδράσεις των πελατών όταν αρχίσουν τις παραδόσεις των αυτοκινήτων.

McLaren c

Εκτός των 100 χειροποίητων μοντέλων GMA T.50, φαίνεται πως θα κυκλοφορήσει στην αγορά και το Τ.33, ένα αυτοκίνητου μεγάλου τουρισμού με δύο θέσεις και ακόμη πιο προηγμένη αεροδυναμική. Επίσης, θα διατεθούν και 25 T.50, που θα ονομαστούν Niki Lauda, για  χρήση στην πίστα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και ποιος ξέρει τι άλλο έχει στο μυαλό του ο Murray. Το σίγουρο είναι πως υπόσχεται πλήρη υποστήριξη του μοντέλου, μέσω του δικτύου Global Service Center GMA, που θα ανοίξει στη Γερμανία, στην Ισπανία, τη Σαουδική Αραβία, το Μπαχρέιν, το Χονγκ Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, την Ταϊβάν, την Αυστραλία και έξι διαφορετικές περιοχές στις ΗΠΑ.   

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ