Μια θηριώδης Mercedes-AMG GT 63 S με 800 ίππους

Mercedes-AMG GT 63 S Brabus-Fostla

Η Brabus συνεργάστηκε με τον οίκο μετατροπών Fostla του Αννόβερου για να μεταμορφώσουν τη Mercedes-AMG GT 63 S σε ένα ακόμα πιο εντυπωσιακό supercar 800 ίππων, με εκθαμβωτικές επιδόσεις και εμφάνιση.

Η Brabus, κατ' αρχήν, τοποθέτησε το πακέτο PowerXtra B40S-800 στην twin-turbo V8 μονάδα 4.0 λίτρων, η οποία αύξησε την ισχύ της στους 800 ίππους και τη ροπή στα 1.000 Nm. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση από στάση έρχεται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν του κινητήρα, μηχανικές επεμβάσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση. Συγκεκριμένα, με τη νέα ρύθμιση της τελευταίας μειώθηκε το ύψος από το έδαφος, για περαιτέρω μείωση του ύψους του κέντρου βάρους και για ακόμα πιο αγωνιστικού επιπέδου συμπεριφορά στην πίστα.

Οι δύο εταιρείες, στη συνέχεια, έκαναν καθεμία τις δικές της προσθήκες στο τετράθυρο coupe αμάξωμα της GT 63 S. Η Brabus τοποθέτησε το εξειδικευμένο της kit που περιλαμβάνει νέο προφυλακτήρα με ειδικά σήματα, καθώς και ανασχεδιασμένο και μεγαλύτερο διαχύτη στο πίσω άκρο του δαπέδου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τροχοί δεν θα μπορούσαν να μην έχουν ειδικές ζάντες της Brabus, τις Monoblock Z διάστασης 21 ιντσών εμπρός και 22 ιντσών πίσω. Στο εσωτερικό τους κρύβουν αναβαθμισμένες δαγκάνες, ενώ περικλύονται από τα ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero με διάσταση 275/35 στους εμπρός τροχούς και 335/25 στους πίσω.

Η Fostla, με τη σειρά της, επιμελήθηκε το αμάξωμα - τοποθετώντας επένδυση πράσινου χρώματος Badlands και εμπλουτίζοντάς την με λεπτομέρειες στο χρώμα του χαλκού στους τροχούς, στις δαγκάνες των φρένων, στον διαχύτη και στην γρίλια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, μία από τις προσθήκες στο αγωνιστικής σχεδίασης και υφής εσωτερικό είναι τα μικρά φωτάκια στην οροφή, που είναι εμπνευσμένα από τις Rolls-Royce και προσομοιώνουν τον έναστρο ουρανό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ