Πρεμιέρα με 680 ίππους για τη νέα Mercedes-AMG C 63 S

Mercedes-AMG C 63

Ισχυρότερη από ποτέ επιστρέφει η Mercedes-AMG C 63 S, αξιοποιώντας την υβριδική τεχνολογία και τον ισχυρότερο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης του πλανήτη που κρύβει στα σπλάχνα της.

Συνέχεια στην παράδοση των… supersedan δίνει η Mercedes-Benz με τη νέα γενιά της πανίσχυρης C 63 S. Η κορυφαία έκδοση της γερμανικής μπερλίνας αποκαλύφθηκε με κάθε επισημότητα, υιοθετώντας για πρώτη φορά στη μακρόχρονη ιστορία της την υβριδική τεχνολογία.

Ανάμεσα στις προδιαγραφές της νέας Mercedes-Benz C 63 S ξεχωρίζει ο δίλιτρος-υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, ο οποίος με την απόδοση των 476 ίππων και των 545 Nm ροπής διεκδικεί τον τίτλο του ισχυρότερου στο είδος του.

Mercedes-AMG C 63
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλευρό του δίλιτρου κινητήρα βενζίνης στέκεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα και κινεί τους πίσω τροχούς διαμορφώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο ένα ιδιόμορφο σύστημα τετρακίνησης.

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 204 ίππους και τα 304 Nm ροπής, εκτοξεύοντας τη μέγιστη ισχύ του υβριδικού συνόλου στους 680 ίππους.

Mercedes-AMG C 63

Παρά, λοιπόν, το βάρος των 2,1 τόνων, η νέα Mercedes-AMG C 63 S έχει την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το υβριδικό σύνολο συμπληρώνεται από τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου 6,1 kWh, η πλήρης φόρτιση των οποίων εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 13 χιλιομέτρων.

Mercedes-AMG C 63
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



Πέρα από τις εκρηκτικές επιδόσεις, ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ περιορίζει και μάλιστα σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του αυτοκινήτου, καθώς σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου διαμορφώνεται στα 6,9 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 156 γρ./χλμ.

Το τεχνολογικό οπλοστάσιο της νέας Mercedes-AMG C 63 S συμπληρώνουν τα οκτώ στο σύνολό τους προγράμματα οδήγησης, το κιβώτιο δύο σχέσεων του ηλεκτροκινητήρα, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα και φυσικά το Drift Mode.

Mercedes-AMG C 63

Μια κρίσιμη τεχνολογική ιδιαιτερότητα κρύβεται στο σύστημα υπερτροφοδότησης του δίλιτρου κινητήρα, καθώς η λειτουργία του υπερσυμπιεστή καυσαερίων διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση, εξαλείφοντας το φαινόμενο της υστέρησης ή αν προτιμάτε του turbo lag.

Η ειδοποιός διαφορά, σε σχέση με τα αντίστοιχης τεχνολογίας κινητήρες των C 43 4Matic και SL 43, είναι το μέγεθος του υπερσυμπιεστή καυσαερίων, το οποίο επιτρέπει στο δίλιτρο μοτέρ της νέας C 63 S να φτάσει στην απόδοση ρεκόρ των 476 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συντηρώντας μια παράδοση ετών, η νέα Mercedes-AMG C 63 προσφέρεται σε τετράθυρες και station wagon εκδόσεις, χωρίς ωστόσο να έχει προσδιοριστεί η έναρξη της διάθεσής της στην ευρωπαϊκή αγορά και οι τιμές των εκδόσεών της.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ