Το αφεντικό της Stellantis ξεσπά -Η Ευρώπη πρέπει να σώσει τους κινητήρες βενζίνης

Antonio Filosa

Ο νέος CEO της Stellantis, Antonio Filosa, καλεί την Ε.Ε. να υιοθετήσει μία πιο ευέλικτη στρατηγική ώστε η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία να παραμείνει ανταγωνιστική στο πλαίσιο της επέλασης των Κινέζων κατασκευαστών.

Ολοένα και ενισχύεται το μέτωπο των «αντιφρονούντων» που τάσσονται κατά της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να απαγορεύσει την πώληση νέων θερμικών αυτοκινήτων από το 2035 και έπειτα.

Το εν λόγω στρατόπεδο βρήκε επισήμως ακόμη έναν σύμμαχο στο πρόσωπο του Antonio Filosa. Και αυτό γιατί ο νέος CEO της Stellantis πιστεύει ότι η συνέχιση παραγωγής καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης «θα βοηθήσει περισσότερο τον πλανήτη».

Europe 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, σημείωσε ότι τα καινούργια αυτοκίνητα διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης που είναι σαφώς πιο αποδοτικοί από τους κινητήρες που εξοπλίζουν τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Επομένως, τονίζει πως στη σωστή τιμή οι ιδιοκτήτες θα μπορούσαν να αποσύρουν τα παλαιότερα οχήματά τους και να τα αντικαταστήσουν με καινούργια, λιγότερο ρυπογόνα.

«Υπάρχουν 256 εκατομμύρια αυτοκίνητα στους ευρωπαϊκούς δρόμους, εκ των οποίων τα 150 εκατομμύρια είναι ηλικίας άνω των δώδεκα ετών. Ρυπαίνουν πολύ περισσότερο τον αέρα από τα σύγχρονα οχήματα», δήλωσε ο Filosa σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Σύμφωνα με τον Filosa, «οι υπάρχοντες στόχοι που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι απλώς ανέφικτοι», ενώ προσθέτει ότι η πολιτική που εφαρμόζεται οδηγεί σε αύξηση των τιμών.

Συμπερασματικά ο επικεφαλής της Stellantis διακρίνει ως βασική απειλή για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία τους κανόνες που θέτουν τα ίδια τα αρμόδια όργανά της, και όχι τις συνθήκες ακραίου ανταγωνισμού που καθιερώνει η εισροή των Κινέζων κατασκευαστών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ