BMW R 1300 GS: Οι Γερμανοί αλλάζουν τα πάντα στην πιο εμβληματική μοτοσικλέτα τους

Έρχεται ο διάδοχος του BMW R 1250 GS

Μια ολοκαίνουργια γενιά ετοιμάζει η BMW που θα έρθει σύντομα για να αντικαταστήσει το R 1250 GS ως η κορυφαία adventure μοτοσικλέτα στη γκάμα της.

To 2023 είναι μια σημαντική χρονιά για την BMW Motorrad καθώς οι Βαυαροί κλείνουν έναν αιώνα από τότε που ξεκίνησαν να κατασκευάζουν μοτοσικλέτες το 1923 με πρώτη την R32.

Για να γιορτάσει αυτή την επέτειο όπως της αρμόζει η BMW σχεδιάζει να παρουσιάσει την ερχόμενη χρονιά την ολοκαίνουργια γενιά της μοτοσικλέτας που όρισε και ηγείται στις πωλήσεις της πιο δημοφιλούς κατηγορίας σήμερα, της R 1250 GS.

Κοντά στην ολοκλήρωση των δοκιμών της βρίσκεται η νέα γενιά της μεγάλης adventure της BMW
Κοντά στην ολοκλήρωση των δοκιμών της βρίσκεται η νέα γενιά της μεγάλης adventure της BMW
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η R 1250 GS φτάνει στο τέλος της άκρως επιτυχημένης εμπορικής της καριέρας έχοντας παρουσιαστεί αρχικά το 2013, ενώ δέχτηκε σημαντικές αναβαθμίσεις το 2018, κυρίως στον μεγάλο δικύλινδρο boxer, με την προσθήκη του συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων ShiftCam.

Η επόμενη μοτοσικλέτα της σειράς αναμένεται να ονομάζεται R 1300 GS λόγω του ολοκαίνουργιου και μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρα που θα φέρει. Σε σχέση με το σημερινό, το νέο μοτέρ εγκαταλείπει πλήρως την μερική ψύξη του από τον αέρα με τους Βαυαρούς να καταφεύγουν στη λύση της πλήρους υγρόψυξης.

Σύμφωνα και με πληροφορίες του γερμανικού Motorrad, το σύστημα μεταβλητού χρονισμού της BMW παραμένει και σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο κυβισμό, η ισχύς φημολογείται ότι θα ανέβει στους 145-150 ίππους, με το μοτέρ να είναι παράλληλα σε θέση να καλύψει τις αυστηρότερες μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων Euro 5+, που θα ισχύουν για τις μοτοσικλέτες.

Εκτός από τον νέο κινητήρα, η επόμενη γενιά της R/GS θα φέρει και ολοκαίνουργιο πλαίσιο αλλά και μονόμπρατσο ψαλίδι, μέσα στο οποίο βρίσκεται φυσικά ο άξονας της τελικής μετάδοσης που αποτελεί χαρακτηριστικό των γερμανικών adventue από την πρώτη γενιά που έκανε την εμφάνισή της στα μέσα της 10ετίας του '80.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέο θα είναι επίσης και το κοστούμι της μεγάλης adventure μοτοσικλέτας, ενώ στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του αναβάτη της θα προστεθεί και radar που θα βάλει στο «μενού» των επιλογών το ενεργό cruise control αλλά και την προειδοποίηση απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.

Η R 1300 GS δεν θα είναι και η μοναδική μοτοσυκλέτα, αλλά θα είναι διαθέσιμη και σε άλλες εκδόσεις, όπως «ενημέρωσε» κατά λάθος η BMW, ανεβάζοντας πληροφορίες σε site της. Στη βάση θα βρίσκεται η R 1300 GS, με την R 1400 GS να ακολουθεί και να αντικαθιστά στη γκάμα της εταιρείας την έκδοση Adventure, χωρίς να προκύπτει ωστόσο αλλαγή στον κυβισμό. Πάνω και από τις δύο και με πιο χωμάτινο προσανατολισμό θα βρίσκεται η έκδοση M 1300 GS.

Φωτογραφίες: 1000PS.at

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ