Η ελληνική μοτοσικλέτα που έκλεψε την παράσταση στη μεγαλύτερη έκθεση της Ευρώπης

DNA High Performance Filters DRR-022 Μοτοσικλέτα EIMCA

Η ελληνική DNA Filters, για μία ακόμη φορά, τράβηξε πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας στη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας EICMA με την παρουσίαση της αγωνιστικής DRR-022.

Η ελληνική DNA High Performance Filters είναι κατασκευάστρια φίλτρων αέρα για μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα και με την ποιότητα και την καινοτομία των προϊόντων της έχει καταφέρει να ξεχωρίσει και στο εξωτερικό ξεπερνώντας φημισμένους και καθιερωμένους κατασκευαστές του κλάδου.

Το πάθος για τη δουλειά που κάνουν οι ιδιοκτήτες της DNA High Performance Filters, ο Ντίνος Νικολαϊδης και ο γιός του Μάριος, δεν αντικατοπτρίζεται μόνο στα υψηλής φίλτρα αέρα που κατασκευάζουν. Φαίνεται και από τους τρόπους που βρίσκουν για να τα διαφημίσουν στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις μοτοσικλέτας με καλύτερη φυσικά απόδειξη τις μοτοσικλέτες που κατασκευάζουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη φετινή EICMA οι άνθρωποι της DNA High Performance Filters κατάφεραν να τραβήξουν για μία ακόμη φορά τα βλέμματα του κοινού με την τρίτη στη σειρά μοτοσικλέτα που κατασκεύασαν στην Ελλάδα, την DRR-022 Unconv3ntional.

Πρόκειται για μία μοτοσικλέτα που δημιουργήθηκε και κατασκευάστηκε στη χώρα μας έχοντας ως βάση τις προδιαγραφές και τις διαστάσεις των μοτοσικλετών που συμμετέχουν στην κατηγορία Moto3 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας (MotoGP).

Highlight της DRR-022 είναι φυσικά το πλαίσιο και οι αναρτήσεις που κάνουν και τη μεγάλη διαφορά έναντι των Moto3 αγωνιστικών μοτοσικλετών. Κύριος υπεύθυνος για το πλαίσιο και τις αναρτήσεις είναι ο μηχανικός της εταιρείας Αλέξανδρος Μαΐδης, ο οποίος εξελίσσει εδώ και χρόνια μια εναλλακτική μπροστινή ανάρτηση τύπου Hossack (δύο ψαλίδια και αμορτισέρ), προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις μιας ελαφριάς αγωνιστικής μοτοσικλέτας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος του Μαΐδη με την εμπρός αλλά και την πίσω ανάρτηση της DRR-022 ήταν να εξαλείψει στον μέγιστο δυνατό βαθμό τις τριβές που παρουσιάζουν τα συμβατικά πιρούνια των μοτοσικλετών αλλά και εκείνες που προκύπτουν από τη λειτουργία του αμορτισέρ και του εκάστοτε μοχλικού που μπορεί να φέρει. Για την εξάλειψη των τριβών φροντίζουν οι σφαιρικοί σύνδεσμοι των ψαλιδιών με την… απουσία τους αφού τη θέση τους έχουν πάρει ρουλεμάν, τα οποία είναι σχεδόν παντού παρόντα στο σύστημα διεύθυνσης της DRR-022, αλλά και στους συνδέσμους της πίσω ανάρτησης.

Όπως τα ψαλίδια και το πιρούνι της εμπρός ανάρτησης, έτσι και το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο κατεργασμένο σε CNC και αποτελείται από έξι κομμάτια που έχουν συγκολληθεί μεταξύ τους. Το πλαίσιο έχει βάρος μόλις 3,6 κιλών, ενώ το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εμπρός ανάρτηση του Μαΐδη έχει και ένα ακόμη πλεονέκτημα έναντι των συμβατικών πιρουνιών. Επιτρέπει τη γρήγορη και εύκολη αλλαγή της γεωμετρίας της μοτοσυκλέτας και συγκεκριμένα την αλλαγή του ίχνους αλλά και των χαρακτηριστικών αντιβύθισης που παρουσιάζουν οι αναρτήσεις τύπου Hossack.

Για την κίνηση της DRR-022 φροντίζει ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας που προέρχεται από τη Yamaha και συγκεκριμένα την motocross YZ450F. Το μοτέρ έχει φυσικά βελτιωθεί περαιτέρω σε σχέση με την εργοστασιακή του μορφή ώστε η απόδοσή του να έρθει στα επίπεδα που χρειάζεται για χρήση σε περιβάλλον ασφάλτινης πίστας.

Η εργοστασιακή κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) έδωσε τη θέση της σε μία aftermaket. Η νέα ECU προγραμματίστηκε με στόχο να αυξηθεί η ισχύς στις υψηλές στροφές, βάσει της νέας εξάτμισης της Akrapovic, αλλά και του φίλτρου, του κουτιού του και της Ram Air εισαγωγής αέρα που σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από την DNA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα το φιλτροκούτι και η εισαγωγή αέρα φτιάχτηκαν σε 3D εκτυπωτή, ενώ το φίλτρο προέρχεται από το αγωνιστικό τμήμα της DNA Filters.

Το βάρος της DRR-022 δεν ξεπερνά τα 75 κιλά και βρίσκεται κάτω από τα όρια της Moto3 κατηγορίας, με το σύστημα πέδησης και το φέρινγκ να προέρχονται από τους προμηθευτές της κατηγορίας Moto3, ενώ τα αμορτισέρ προέρχονται από την Hyperpro και έχουν εξελιχθεί ειδικά για την DRR-022.

Το ίδιο ισχύει και για την καλωδίωση της ελληνικής μοτοσικλέτας που προέρχεται από την Plex Tuning και επέτρεψε και την ενσωμάτωση συστήματος τηλεμετρίας που καταγράφει σχεδόν τα πάντα: από τη θέση της ανάρτησης και τις δυνάμεις που καταγράφονται από τα επιταχυνσιόμετρα, μέχρι το στίγμα που δίνει το GPS αλλά και την πίεση που ασκείται στις δαγκάνες των φρένων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάθετε περισσότερα για την ελληνική DRR-022 με μια επίσκεψη στην επίσημη ιστοσελίδα της μοτοσικλέτας.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ