citroen aposirsi

Τι λένε οι εταιρείες Leasing και Ενοικιάσεων για το «πακέτο» της ΕΕ στα αυτοκίνητα;

el

Η αρχική αντίδραση της Leaseurope στην κανονιστική πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Πράσινη Χρήση Εταιρικών Στόλων.

Συγκρατημένη αλλά και ενάντια στην όποια υποχρεωτικότητα εμφανίστηκε η Leaseurope στην πρόταση της Κομισιόν για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μέσω περιορισμών οι οποίοι θα τεθούν σε ισχύ από το 2030.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο γενικός διευθυντής της Leaseurope κ. Richard Knubben ξεκαθάρισε ότι οι δεσμευτικοί Εθνικοί Στόχοι για τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ είναι λάθος και σίγουρα δεν αποτελούν εκείνο που χρειάζονται οι εταιρείες περισσότερο για αποκτήσουν οχημάτων μηδενικών και χαμηλών εκπομπών. Αυτό που χρειάζονται οι εταιρείες είναι πλαίσια κινήτρων, προσαρμοσμένες και επιταχυνόμενες συνθήκες διευκόλυνσης για εταιρικές τοποθεσίες και περιπτώσεις χρήσης, και υποστήριξη για την αντιμετώπιση της κρίσης υπολειμματικής αξίας ηλεκτρικών οχημάτων (EV) για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα σε όλη την Ευρώπη.

Η Leaseurope εκπροσωπεί τον κλάδο του leasing και ενοικίασης οχημάτων που πέρυσι αντιπροσώπευαν περισσότερα από ένα στα δύο οχήματα που πωλήθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι εταιρείες-μέλη της παρέχουν ένα σημαντικό μέρος των εταιρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων πολλών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, που αποτελούν εγγενές μέρος της ευρωπαϊκής οικονομίας, επιτρέποντας την καθημερινή μετακίνηση ανθρώπων, αγαθών και υπηρεσιών σε όλη την ήπειρο. Τα μέλη της Leaseurope αποτελούν την αιχμή του δόρατος στην Ευρώπη για την υιοθέτηση εταιρικών ηλεκτρικών οχημάτων (BEV), αντιπροσωπεύοντας το 60% όλων των καινούριων ταξινομήσεων BEV τα τελευταία 3 χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Γενικός Διευθυντής, Richard Knubben, επισήμανε επίσης ότι: «Τα μέλη της Leaseurope αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από την υιοθέτηση BEV σε εταιρικούς στόλους στην Ευρώπη. Παρά τα συντριπτικά στοιχεία από τις αγορές με την ταχύτερη υιοθέτηση BEV στην ΕΕ, οι οποίες διαθέτουν ένα σύστημα κινήτρων που συνδέεται με βιώσιμες επενδύσεις, η Επιτροπή έχει προτείνει δεσμευτικούς Εθνικούς Στόχους για την υιοθέτηση οχημάτων. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι το λάθος μέσο για τον λάθος στόχο.

Ενώ κατανοούμε ότι η πρόθεση της Επιτροπής είναι να στοχεύσει μόνο στις μεγαλύτερες εταιρείες της Ευρώπης, αυτό το σχέδιο Κανονισμού θα περιορίσει τις επιλογές χρηματοδότησης για κάθε εταιρεία, μεγάλη και μικρομεσαία, καθώς και για τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν λύσεις leasing και ενοικίασης. Η προτεινόμενη απαγόρευση του 2028 για οικονομική υποστήριξη για την αγορά, μίσθωση και ενοικίαση εταιρικών οχημάτων, εκτός από τα οχήματα μηδενικών ή χαμηλών εκπομπών, θα περιορίσει περαιτέρω την πρόσβαση στην εταιρική κινητικότητα και θα πρέπει να απορριφθεί από τους νομοθέτες της ΕΕ. Ταυτόχρονα, αυτοί οι στόχοι δεν κάνουν τίποτα για να δώσουν κίνητρα για την υιοθέτηση BEV, δεν αντιμετωπίζουν τις ευνοϊκές συνθήκες και είναι πιθανό να επιδεινώσουν μια δύσκολη κατάσταση για τους κατασκευαστές.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα κύρια εμπόδια για την επιτάχυνση της εταιρικής υιοθέτησης των BEV σε ολόκληρη την ΕΕ είναι ο συνδυασμός της διαχείρισης του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας του στόλου, της έλλειψης επαρκούς υποδομής φόρτισης κατάλληλης για όλες τις εταιρείες, για επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα σε όλη την Ευρώπη, και κατά συνέπεια της αυξανόμενης αλλά ακόμη πολύ αργής ζήτησης από τους καταναλωτές. Αυτό επιδεινώνεται από τα ζητήματα χωρητικότητας του δικτύου και αδειοδότησης υποδομών, καθώς και τη δυσκολία παροχής επαρκούς ισχύος στις εγκαταστάσεις των εταιρειών, ειδικά για την ανάπτυξη στόλων μεγαλύτερης κλίμακας.

Η Επιτροπή προτείνει να τεθούν στόχοι με βάση τον τζίρο και τους υπαλλήλους, μια μεταβλητή που αγνοεί εντελώς αυτούς τους παράγοντες.

Ο κ. Knubben πρόσθεσε: «Υποστηρίζουμε πλήρως την ταχύτερη υιοθέτηση των BEV σε όλες τις αγορές της ΕΕ. Προτρέπουμε τους συννομοθέτες να υιοθετήσουν μια πιο ισορροπημένη και αποτελεσματική προσέγγιση, επικεντρωμένη σε αυτό που πραγματικά θα οδηγήσει στην ταχύτερη υιοθέτηση με την επιτάχυνση των ευνοϊκών συνθηκών για τις εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης υποδομών φόρτισης, των επενδύσεων σε βελτιωμένη χωρητικότητα δικτύου και της υποστήριξης της αγοράς μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία αποτελεί τυφλό σημείο για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής εδώ και πολλά χρόνια».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ