Αποκάλυψη για τη νέα υβριδική Mercedes-Benz CLA με τον κινητήρα του 1,5 λίτρου

Mercedes CLA Hybrid

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε την πολυαναμενόμενη εκδοχή του μοντέλου, με εξηλεκτρισμένους υβριδικούς κινητήρες 48 Volt.

Ήταν στις αρχές του έτους όταν η Mercedes-Benz αποκάλυπτε την τρίτη γενιά της CLA στις αρχές του έτους. Ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, εναρμονισμένο με το αρχικό πλάνο της μάρκας. Όμως το πλάνο έχει αλλάξει και τώρα, έστω και με μερικούς μήνες καθυστέρηση, βλέπουμε τη CLA και με θερμικό κινητήρα.

Ο λόγος για τον νέο, 4κύλινδρο και υπέρ-τροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.5lt, που έχει το κωδικό όνομα «M252» και ανήκει στην οικογένεια κινητήρων FAME (Family of Modular Engines) και λειτουργεί σε κύκλο Miller. Είναι με μπλοκ αλουμινίου, έχει επίστρωση NANOSLIDE, τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής και συμπιεστή ψύξης με 48βολτη τεχνολογία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η υβριδική CLA έχει αυτόματο κιβώτιο 8F-eDCT που αποτελεί ένα σώμα με τον ηλεκτροκινητήρα, πράγμα που μειώνει το βάρος και βελτιώνει την απόδοση. Όσο για τη 48βολτη μπαταρία ιόντων λιθίου (1,3 kWh), τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα και βοηθά στα συστήματα υποστήριξης.

Το νέο μοντέλο μπορεί να κινηθεί σε EV mode σε χαμηλές ταχύτητες και με απαίτηση ισχύος κάτω των 22 kW. Η λειτουργία «electric sailing» του επιτρέπει να κινείται έως και με 100 χλμ./ώρα χωρίς ενεργοποίηση του θερμικού κινητήρα, η οποία έρχεται σχεδόν ανεπαίσθητα. Επίσης, ο ηλεκτροκινητήρας εκκινεί και τον θερμικό κινητήρα, εξαλείφοντας την ανάγκη για παραδοσιακή μίζα.

Τα παραπάνω σύστημα κίνησης, καθιστά τη CLA Hybrid ως την πιο αποδοτική Mercedes-Benz με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τον κατασκευαστή να κάνει λόγο για κατανάλωση ακόμα και κάτω από τα 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχεδιαστικά, οι διαφορές σε σχέση με την ηλεκτρική CLA είναι περιορισμένες – η βασική είναι στη μάσκα, καθώς η υβριδική έκδοση διαθέτει την κλασική γρίλια με το αστέρι στο κέντρο και μοτίβο Mercedes-Benz σε χρώμιο, πλαισιωμένη από φωτιζόμενο LED περίγραμμα.

Αντίστοιχα, το εσωτερικό έχει τον ίδιο σχεδιασμό και όλη την τεχνολογία που είδαμε στην ηλεκτρική εκδοχή, όπως το λειτουργικό σύστημα MB.OS και το σύστημα πολυμέσων MBUX 4ης γενιάς με τεχνητή νοημοσύνη (AI) από Microsoft και Google - το MBUX Virtual Assistant χρησιμοποιεί τεχνολογία AI και επιλέγει σε πραγματικό χρόνο την καλύτερη πηγή απαντήσεων από το διαδίκτυο, κάνοντας τη συνομιλία φυσική και προσωπική. Κάθε CLA διαθέτει υπολογιστές υψηλής ισχύος συνδεδεμένους με το Mercedes-Benz Intelligent Cloud, επιτρέποντας ενημερώσεις λογισμικού over-the-air, όπως συμβαίνει σε ένα smartphone.

Στον τομέα της ασφάλειας, όλες οι CLA εξοπλίζονται στάνταρ με DISTRONIC και προηγμένα συστήματα ασφαλείας, ενώ το προαιρετικό MB.DRIVE ASSIST προσθέτει Steering Assist και Lane Change Assist, προσφέροντας SAE Level 2 αυτόνομη υποβοήθηση. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν επίσης ενιαία γυάλινη πανοραμική οροφή. Όσο για το προαιρετικό MBUX Superscreen καταλαμβάνει όλο το ταμπλό, συνδυάζοντας τρεις οθόνες (10,25”, 14”, 14”) με υποστήριξη Disney+, βίντεο streaming και 40+ εφαρμογές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα στοιχείο στο οποίο πρέπει να σταθούμε προτού περάσουμε σε εκδόσεις, είναι το νέο τιμόνι, στο οποίο -κατ’ απαίτηση των πελατών της- η Mercedes-Benz επανέφερε φυσικούς διακόπτες για το cruise control και τη ρύθμιση ήχου, για πιο διαισθητική χρήση.

Κατά το λανσάρισμά της, η υβριδική CLA θα προσφερθεί σε τρεις εκδόσεις:

CLA 180 Hybrid με μέγιστη ισχύ θερμικού κινητήρα στους 136 ίππους, μέγιστη ροπή στα 200 Nm, ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 30 ίππους και μέγιστη ροπή 200 Nm και συνδυαστικές τιμές στους 156 ίππους και τα 280 Nm ροπής.

CLA 200 Hybrid με μέγιστη ισχύ θερμικού κινητήρα στους 163 ίππους, μέγιστη ροπή στα 250 Nm, ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 30 ίππους και μέγιστη ροπή 200 Nm και συνδυαστικές τιμές στους 184 ίππους και τα 330 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

CLA 220 Hybrid με μέγιστη ισχύ θερμικού κινητήρα στους 190 ίππους, μέγιστη ροπή στα 200 Nm, ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 30 ίππους και μέγιστη ροπή 200 Nm και συνδυαστικές τιμές στους 211 ίππους και τα 380 Nm ροπής.

Οι δύο τελευταίες επιλογές θα προσφέρονται τόσο σε δικίνητη όσο και τετρακίνητη (4MATIC) εκδοχή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ