Τι συντήρηση χρειάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Volkswagen e-Up

Ένα από τα πράγματα που συνήθως ρωτούν όσοι προσπαθούν να εξοικειωθούν με τα της ηλεκτροκίνησης, είναι οι απαιτήσεις των οχημάτων της εν λόγω τεχνολογίας σε ότι έχει να κάνει με τη συντήρηση.

Αυτή διαφέρει αρκετά σε σχέση με τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κι αυτό, κυρίως, διότι αυτοί περιλαμβάνουν εκατοντάδες κινούμενα μέρη, που αργά ή γρήγορα θα χρειαστούν επισκευή, συντήρηση, ακόμα και προληπτική αντικατάσταση.

Έτσι, οι ηλεκτροκινητήρες που έχουν ελάχιστα κινούμενα μέρη, είναι πιο αξιόπιστοι. Παράλληλα, δεν χρειάζονται αλλαγές σε λάδια, φίλτρα ή ιμάντες.

Παράλληλα, κάθε φορά που σηκώνετε το δεξί πόδι από το πεντάλ του γκαζιού, αυτόματα το σύστημα ανάκτησης μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε επιπλέον ηλεκτρική, πράγμα που συνεπάγεται λιγότερη πίεση στα ελαστικά αλλά και τα φρένα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Porsche Taycan

Επιπρόσθετα, χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, είναι μικρότερη και η φθορά στα φρένα και τα τακάκια, άρα ο χρόνος «ζωής» τους είναι μεγαλύτερο σε σχέση με αυτά ενός συμβατικού αυτοκινήτου.

Όλα αυτά, ο συνυπολογισμός δηλαδή πιθανού κόστους συντήρησης σε βάθος χρόνου, καθιστά σαφώς πιο οικονομικά τα ηλεκτρικά οχήματα. Ειδικά, πρόσφατη έρευνα της Cap HPI καθόρισε το κόστος αυτό κατά 23% χαμηλότερο μιλώντας για χρονική περίοδο 100 χιλιάδων χιλιομέτρων ή τριών ετών.

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες παρέχουν εγγυήσεις μερικών ετών, ενώ πραγματοποιούν και ετήσιους, προληπτικούς ελέγχους

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ