Οι Κροάτες έκαναν το θαύμα τους -Το Rimac Nevera των 1.914 ίππων πέρασε στη γραμμή παραγωγής

Rimac Nevera Production

Σε μια ιστορική στιγμή για τη Rimac, το πρώτο αντίτυπο του ηλεκτρικού hypercar Nevera πέρασε τις πύλες του νέου εργοστασίου στην Κροατία μετά από 18 δοκιμαστικά πρωτοτύπα.

Τα 18 αυτά πρωτότυπα χρησιμοποιήθηκαν σε διάστημα 5 ετών για συνολικά περισσότερες από 1,6 εκατομμύριο ώρες έρευνας και εξέλιξης, καθώς και για 45 δοκιμές πρόσκρουσης. Στα χρόνια αυτά τοποθετήθηκαν στα δοκιμαστικά αυτοκίνητα τρεις διαφορετικές γενιές της μονάδας ισχύος, που αποτελείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες ισχύος 1.914 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μεγάλη στιγμή όμως ήρθε, τώρα, με την ολοκλήρωση της κατασκευής της πρώτης Nevera παραγωγής - του αυτοκινήτου με τον αριθμό #000, που φυσικά θα παραμείνει στα χέρια της Bugatti Rimac για εκθεσιακούς και ιστορικούς λόγους. Είναι βαμμένη στο χρώμα Callisto Green, με ζάντες Graphite Vertex και εσωτερικές επενδύσεις με το μπεζ Sand Alcantara.

Πλέον, όμως, άνοιξε ο δρόμος για την παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων στους πελάτες που ήδη τα έχουν παραγγείλει - για την ακρίβεια, έχουν δεσμευθεί ήδη όλα τα αντίτυπα του πρώτου έτους παραγωγής της Nevera. Η κροατική εταιρεία θα κατασκευάζει 50 αντίτυπά της το χρόνο, μέχρι τα 150 που θα κατασκευαστεί συνολικά η Nevera, τα οποία θα διαθέτει από το δίκτυο των 25 αντιπροσώπων της παγκοσμίως.

Οι εύποροι αγοραστές της κάθε Nevera θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 36 προκαθορισμένα χρώματα, είτε να διαλέξουν ένα εξειδικευμένο. Επιπλέον, το αμάξωμα του κροατικού hypercar θα έχει και τμήματα γυμνών ανθρακονημάτων, για πιο άγρια εμφάνιση. Εδώ ο αγοραστής θα μπορεί να διαλέγει πόσο μικρές ή μεγάλες θα είναι οι επιφάνειες αυτές, μέχρι του σημείου να αποκτήσει πλήρως ανθρακονημάτινο αμάξωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίστοιχα πολλαπλές θα είναι οι επιλογές και του εσωτερικού, με τα χρώματα των επενδύσεων από δέρμα και Alcantara, με λεπτομέρειες (όπως τις ραφές) που θα κάνουν χρωματική αντίθεση και με μια σειρά από μεταλλικές προσθήκες.

Μέσα σε πέντε χρόνια, από το μηδέν, ο ευφυής Mate Rimac κατάφερε -με όλες τις δυσκολίες της πανδημίας και της έλλειψης microchips- να ολοκληρώσει την εξέλιξη και την κατασκευή της Nevera, να φτιάξει το εργοστάσιο της εταιρείας στα προάστια του Ζάγκρεμπ, και να συγχωνεύσει την εταιρεία του με τη Bugatti. Καθόλου μικρά επιτεύγματα.

Κι έτσι, η Rimac Nevera των 1.914 ίππων, των 2.360 Nm ροπής, του sprint 0-100 km/h σε 1,85 δευτερόλεπτα, προστίθεται στα κορυφαία υπεραυτοκίνητα που πλανήτη - και οδεύει ολοταχώς να γίνει ένα από τα σπουδαιότερα αυτοκινητικά σύμβολα ως το σημαντικότερο, ίσως, από τα πρώτα ηλεκτρικά hypercars της ιστορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ