Δύο νέα hypercars από την Bugatti Rimac

bugatti rimac

Καθώς η νέα συμμαχία της Bugatti και της Rimac ανακοίνωσε τη δημιουργία των νέων της εγκαταστάσεών της στο Βερολίνο, στο φόντο της εκδήλωσης εμφάνισε -καλυμμένα με κουκούλες- δύο νέα υπεραυτοκίνητα.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν τα σχέδια για τη δημιουργία του κέντρου σχεδιασμού και μηχανολογίας στη γερμανική πόλη, που θα αναλάβει εφεξής τους αντίστοιχους τομείς στην κοινή πορεία της γαλλικής και της κροατικής εταιρείας.

Παρόντες στην παρουσίαση ήταν οι δύο επικεφαλής των αντίστοιχων τομέων, ο διευθυντής σχεδιασμού Achim Anscheidt και ο τεχνικός διευθυντής Emilio Scervo. Τα δύο νέα hypercars, τα πρώτα που θα παρουσιάσει η νέα αυτή συμμαχία, εμφανίστηκαν στη φωτογραφία που αποτελούσε το φόντο για τη φωτογράφηση των δύο Anscheidt και Scervo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κουκούλα του ενός είχε το έμβλημα της Rimac και βρισκόταν δίπλα στο Rimac Nevera, στο ηλεκτρικό hypercar των 1.900 ίππων που καθιέρωσε παγκοσμίως την νεοφυή εταιρεία του ιδιοφυούς Κροάτη Mate Rimac. Όπως φαίνεται, η γενική σιλουέτα του καλυμμένου αυτοκινήτου είναι παρεμφερής με του Nevera, όμως το νέο hypercar φαίνεται να είναι λίγο πιο ογκώδες και να έχει μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα. Ίσως να πρόκειται για μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση του Nevera.

Το αυτοκίνητο με την μπλε κουκούλα της Bugatti καλύπτεται εν πολλοίς από τον Anscheidt στη φωτογραφία, και το μόνο που ίσως μπορεί να διακρίνει κανείς είναι η κλασσική γρίλια σχήματος πετάλου των σύγχρονων Bugatti.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο hypercar της Bugatti θα αποκαλυφθεί φέτος σε ελάχιστους και επιλεγμένους πελάτες της γαλλικής εταιρείας, προκειμένου να ανοίξει το βιβλίο των παραγγελιών. Η δημόσια αποκάλυψη του αυτοκινήτου δεν αναμένεται πριν από το 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν αυτών των δύο αυτοκινήτων, σε πρόσφατο video που δημοσίευσε ο Mate Rimac επιβεβαίωσε ότι η διάδοχος της Bugatti Chiron θα διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης - αλλά θα είναι «βαρέως εξηλεκτρισμένη», δηλαδή με ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα. Ο Κροάτης είπε, επίσης, ότι θα διαθέτει χαρακτηριστικά που δεν έχουν εφαρμοστεί ποτέ στο παρελθόν σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Όσο για το νέο κέντρο σχεδιασμού και μηχανολογίας του Βερολίνου, αυτό θα αποτελέσει και την έδρα του γερμανικού παρατρήματος Bugatti Rimac GmbH της γαλλο-κροατικής συμμαχίας. Οι Rimac και Bugatti θα εξακολουθήσουν να βασίζονται και να παράγουν τα αυτοκίνητά τους στο Ζάγκρεμπ και στο Molsheim, αντίστοιχα.

Θυμίζουμε ότι η Rimac έχει ήδη ξεκινήσει την κατασκευή του νέου της εργοστασίου στα προάστια της κροατικής πρωτεύουσας, το οποίο είναι προγραμματισμένο να εγκαινιαστεί το 2023. Θα απασχολεί 2.500 εργαζόμενους, και μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει κέντρο έρευνας και εξέλιξης, πίστα δοκιμών και κήπο με εστιατόριο στην οροφή του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ