οmoda

Ο Brad Pitt παρέα με τον George Russell ντριφτάρουν με τη νέα Mercedes-AMG GT XX

Mercedes-AMG GT XX

Η Mercedes-AMG διάλεξε το λαμπερό GP του Λας Βέγκας για να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής, έστω και καμουφλαρισμένη, της νέας της hyper-μπερλίνας GT XX.

Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο οδηγός της Mercedes στη Formula 1 George Russell, ο οποίος οδήγησε το αυτοκίνητο στους δρόμους της αμερικανικής πόλης. Και είχε την πιο εκλεκτή παρέα, τον διάσημο ηθοποιό και πρωταγωνιστή της ταινίας «F1», Brad Pitt.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το καμουφλάζ, σε σχέση με το GT XX Concept στην έκδοση παραγωγής φαίνεται πως το σχήμα έχει μικρύνει αισθητά, αλλά παραμένει πιστό στο αρχικό design. Τα φωτιστικά σώματα είναι πρακτικά ίδια με του πρωτοτύπου, η μάσκα είναι πλήρως κλειστή, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας υιοθετεί κάθετες εισαγωγές και ένα καθαρό, κοφτερό splitter.

Η σιλουέτα χαρακτηρίζεται από το ιδιαίτερα κεκλιμένο παρμπρίζ και τη γραμμή της οροφής που κατεβαίνει έντονα προς τα πίσω, δίνοντας την αίσθηση του σχήματος «σταγόνας». Οι αναδυόμενες χειρολαβές και οι λείες επιφάνειες του αμαξώματος δείχνουν πόσο έχει δοθεί έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας μοιάζει πλέον έτοιμος για παραγωγή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εσωτερικό παραμένει κρυφό, όμως τίποτα δεν δείχνει ότι θα αποκλίνει σημαντικά από το concept, το οποίο βασιζόταν σε έναν ψηφιακό διάκοσμο τελευταίας γενιάς.

Σε τεχνικό επίπεδο, το νέο μοντέλο εξελίσσεται πάνω στην καινούρια πλατφόρμα AMG EA, μια προηγμένη δομή που συνδυάζει αλουμίνιο, χάλυβα και σύνθετα υλικά για μέγιστη ακαμψία και μειωμένο βάρος. Το GT XX concept χρησιμοποιούσε μια πειραματική μπαταρία με κυλινδρικά στοιχεία που ψύχονται ξεχωριστά και τρεις αξονικούς ηλεκτροκινητήρες - τεχνολογία που εξελίχθηκε με τη YASA και μπορεί να ξεπεράσει τους 1.360 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση παραγωγής δύσκολα θα φτάσει αυτά τα εξωφρενικά νούμερα, ωστόσο η Mercedes-AMG έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι οι αξονικοί ηλεκτροκινητήρες θα περάσουν κανονικά στο μοντέλο. Η τεχνολογία αυτή υπόσχεται υψηλότερη ενεργειακή απόδοση και μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος σε σχέση με τα σημερινά, πιο συνηθισμένα ηλεκτρομοτέρ.

To πρωτότυπο Mercedes-AMG GT XX Concept
To πρωτότυπο Mercedes-AMG GT XX Concept

Η νέα πλατφόρμα δεν θα περιοριστεί μόνο στο hyper-sedan GT XX. Θα αποτελέσει τη βάση και για ένα νέο, υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικό Crossover, γεγονός που δείχνει πως η AMG βλέπει αυτό το πρόγραμμα ως έναν από τους βασικούς πυλώνες της ηλεκτρικής της στρατηγικής για τα επόμενα χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ