«Παγώνουν» μέχρι νεοτέρας τα νέα Fiat, ενόψει των αποφάσεων του νέου ηγέτη της Stellantis

FIAT Pick-up Concept

Το μέλλον των νέων μοντέλων της Fiat εξαρτάται από τον διάδοχο του Carlos Tavares στην κεφαλή του ομίλου Stellantis, το νέο διευθύνοντα σύμβουλο Antonio Filosa, ο οποίος αναλαμβάνει επίσημα καθήκοντα στις 23 Ιουνίου.

Ο Antonio Filosa, πρώην ηγέτης της Stellantis Λατινικής Αμερικής, αναλαμβάνει τον δύσκολο ρόλο να επαναξιολογήσει όλα τα μελλοντικά σχέδια κάθε ξεχωριστής εταιρείας της Stellantis. Στη λίστα αυτή βρίσκεται φυσικά και η Fiat.


ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Filosa καλείται να επαναπροσδιορίσει τη στρατηγική στο νέο σκηνικό που διαμορφώνεται στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, εξισορροπώντας την ηλεκτροκίνηση με την αναθέρμανση του ενδιαφέροντος για τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης - και κυρίως τα υβριδικά.

Μέχρι τις αποφάσεις του νέου ισχυρού άνδρας του ομίλου, πολλά projects νέων μοντέλων που ήδη «τρέχει» η Fiat μπαίνουν στον «πάγο» - και μαζί τους και η εμπορική στρατηγική της εταιρείας του Τορίνου.

Στα προγράμματα αυτά περιλαμβάνεται το νέο υβριδικό 500, που θα κατασκευάζεται στο Mirafiori, το Pandissima (που θα είναι ο διάδοχος του Panda), ένα citycar ονόματι Pandina, ένα SUV που λέγεται πως θα αναβιώσει το όνομα Multipla, και το Fastback (Coupe-SUV).

Εφ’ όσον ο Filosa δώσει του πράσινο φως, το Pandissima αναμένεται να είναι το πρώτο μοντέλο της Fiat που θα αποκαλυφθεί στο νέο αυτό κύμα ανανέωσης. Ο Olivier Francois, διευθύνων σύμβουλος της Fiat, είχε αναφέρει ότι το λανσάρισμα είναι προγραμματισμένο για το φετινό καλοκαίρι. Ωστόσο, η απουσία επίσημης καμπάνιας ή προαναγγελίας προδίδει καθυστέρηση ή πιθανή επανεξέταση από τη νέα διοίκηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Fiat Fastback αναμένεται να παρουσιαστεί τέλη 2025 ή αρχές 2026 και το Pandina το 2027, ενώ το τελευταίο διάστημα έχουν κάνει τον γύρο φήμες για την επιστροφή του Multipla - ενός μοντέλου που αγαπήθηκε για την πρακτικότητά του αλλά δίχασε με την εμφάνισή του. Αν και δεν περιλαμβάνεται στα επίσημα πλάνα, ο Francois δεν έχει αποκλείσει εντελώς την επαναφορά του, αφήνοντας ανοιχτό ένα παράθυρο για το μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο μεταξύ, καθυστερήσεις καταγράφονται και στο “στρατόπεδο” της Alfa Romeo, με τα νέα Stelvio και Giulia να μετατίθενται χρονικά ώστε να προσαρμοστούν στους νέους υβριδικούς κινητήρες, καθώς τα αρχικά σχέδια προέβλεπαν 100% ηλεκτρική μετάβαση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ