Έτσι θα μπορούσε να μοιάζει μια αναγέννηση του Fiat Uno Turbo

Fiat Uno turbo render

Στα 40 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση της Turbo έκδοσης του θρυλικού Fiat Uno, οι νοσταλγοί των 80s παρουσιάζουν διαρκώς νέα, ανεπίσημα και υποθετικά σχέδια για τα όνειρα αναγέννησής του.

Το Fiat Uno Turbo, το μικρό ιταλικό «θηρίο» που έκανε την καρδιά των θερμόαιμων να χτυπά γρηγορότερα, γιορτάζει φέτος 40 χρόνια από το ντεμπούτο του το 1985. Ήταν η εποχή που η αγορά γέμιζε με εμβληματικά hot-hatches όπως το Peugeot 205 GTI και το Renault 5 GT Turbo - και το Uno Turbo όχι μόνο στάθηκε άξια απέναντί τους, αλλά άφησε και τη δική του μοναδική σφραγίδα στην ιστορία των ιταλικών επιδόσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο Uno Turbo i.e. εξοπλιζόταν με κινητήρα 1.3 λίτρου, υπερτροφοδοτούμενο, αποδίδοντας 105 ίππους. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, το αυτοκίνητο μπορούσε να φτάσει τα 200 km/h - τιμή εντυπωσιακή για την εποχή και την κατηγορία του. Μεταξύ 1985 και 1994, κατασκευάστηκαν περίπου 50.000 μονάδες, ενώ η δεύτερη γενιά (με κινητήρα 1.4 λίτρων) παρουσιάστηκε το 1989.

Με αφορμή την επέτειο, λοιπόν, το διαδίκτυο πλημμυρίζει από υποθετικά σχέδια ιδιωτών που φαντάζονται πώς θα μπορούσε να μοιάζει σήμερα ένα σύγχρονο Fiat Uno Turbo. Ένα από τα σχέδια είναι και αυτό που βλέπετε, που διατηρεί τη φιλοσοφία του αρχικού μοντέλου με τις τετραγωνισμένες γραμμές και τις χαρακτηριστικές αναλογίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια ώρα, το σχέδιο προσθέτει μοντέρνα στοιχεία όπως τα Full LED φώτα εμπρός, το σύγχρονο λογότυπο FIAT στη μάσκα, αεροδυναμικές λεπτομέρειες, νέες ζάντες και χαμηλωμένη σιλουέτα, Το αποτέλεσμα είναι ένα αυστηρό, κομψό και έντονα σπορτίφ hatchback, που φέρνει στο νου την εποχή που η απλότητα συναντούσε τις καθαρές επιδόσεις.

Η Fiat, πάντως, δεν έχει αφήσει μέχρι στιγμής την παραμικρή υπόνοια ότι σχεδιάζει την αναβίωση του Uno - ούτε καν του αγαπημένου Punto, που επίσης έχει εκλείψει. Αν, όμως, το Uno επέστρεφε σήμερα, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα ήταν ηλεκτρικό, πάνω σε έτοιμες πλατφόρμες και συστήματα ηλεκτροκίνησης της Stellantis, που θα μπορούσαν να φτάσουν έως και τους 280 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ