
Η επίσημη πρεμιέρα του νέου 500 Hybrid ή Ibrida όπως το αποκαλούν οι Ιταλοί, έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Νοέμβριο.
Μάλιστα, τα πρώτα κομμάτια της νέας υβριδικής εκδοχής του του μικρού της Fiat βγήκαν πριν από μερικές ημέρες από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Μιραφιόρι, στο Τορίνο! Σε φάση… προπαραγωγής ακόμα.

Όμως ενώ είμαστε σχεδόν πέντε μήνες μακριά από την επίσημη έναρξη της παραγωγής του, τι ξέρουμε για αυτό; Θα κατασκευάζεται στο προαναφερθέν εργοστάσιο της ιταλικής εταιρείας, όπως άλλωστε και το 500e, το αμιγώς ηλεκτρικό «αδερφάκι» του, που όμως δεν έχει γνωρίσει την επιτυχία που περίμεναν στη Fiat.
BUY NOW

Το νέο 500 Hybrid θα είναι εξοπλισμένο με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 FireFly των 70 αλόγων, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 12 volt, που αποτελείται από έναν κινητήρα μίζας-εναλλάκτη και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου 0,13 kWh. Πρόκειται για την ίδια τεχνολογία που χρησιμοποιείται ήδη στο Panda. Η χρήση του πιο σύγχρονου 1.2 PureTech απορρίφθηκε λόγω των δομικών περιορισμών της πλατφόρμας STLA City.

Όσο για το αισθητικό μέρος, οι διαφορές σε σύγκριση με το 500e θα περιοριστούν σε μικρές αναβαθμίσεις στον μπροστινό προφυλακτήρα και τους αεραγωγούς. Κατά τα άλλα, ο σχεδιασμός θα παραμείνει πιστός στο εμβληματικό στυλ που έκανε το μοντέλο διεθνές best seller. Το 500 Hybrid θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων.

Στόχος της Fiat είναι η αύξηση της παραγωγής στις 100.000 μονάδες ετησίως, γεγονός που υποδηλώνει την εμπιστοσύνη του ομίλου Stellantis στις εμπορικές δυνατότητες αυτής της νέας έκδοσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ