Με προπομπό το εντυπωσιακό Concept C, που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες, το εμβληματικό coupe / roadster του Ingolstadt αρχίζει να παίρνει «σάρκα και οστά».
Η νέα γενιά του TT τοποθετείται χρονικά για λανσάρισμα μέσα στο 2027, ενώ το γεγονός ότι το Concept C έχει ήδη εντοπιστεί να κινείται σε δημόσιους δρόμους υποδηλώνει πως κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα κρύβεται μια αρχιτεκτονική πολύ κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής.
Σε επίπεδο σχεδίασης, το Concept C είναι μια αναβίωση που κοιτά ξεκάθαρα στο μέλλον, χωρίς όμως να ξεχνά τη σπορ φιλοσοφία που έκανε το TT σημείο αναφοράς από το 1998. Οι αναλογίες είναι αυτές ενός αυθεντικού coupe, με δυναμικό εμπρός μέρος, καθαρές επιφάνειες στα πλαϊνά και ρέουσα σιλουέτα που εκφράζει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της Audi.
BUY NOW
Είναι πιθανό κάποια στοιχεία, όπως οι εξωτερικοί καθρέφτες ή λεπτομέρειες φωτισμού, να γίνουν πιο συμβατικά στην τελική έκδοση, ωστόσο η συνολική εικόνα δείχνει ήδη ώριμη και κοντά στο μοντέλο παραγωγής. Μάλιστα, δεν αποκλείεται από αυτό το νέο TT να προκύψει η επόμενη οπτική ταυτότητα της μάρκας, επηρεάζοντας μελλοντικά sedan, SUV και station wagon.
Η νέα γενιά του Audi TT αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτρική, υιοθετώντας αρχιτεκτονική 800 Volt, που θα επιτρέπει ταχύτατη φόρτιση και πιο αποδοτική διαχείριση ενέργειας. Αν και οι λεπτομέρειες για τα μηχανικά σύνολα παραμένουν περιορισμένες, το νέο ΤΤ αναμφίβολα θα υιοθετήσει υπάρχουσες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης του Ομίλου Volkswagen.
Συγκεκριμένα, δεν αποκλείεται το νέο TT να μοιράζεται την πλατφόρμα και τα τεχνικά του μέρη με τις επερχόμενες ηλεκτρικές Porsche 718 Boxster και Cayman. Κάτι τέτοιο θα ήταν απολύτως λογικό, δεδομένου του υψηλού κόστους εξέλιξης ξεχωριστών πλατφορμών για σπορ και πιο εξειδικευμένα μοντέλα.
Μια τέτοια συνεργασία θα επέτρεπε στην Audi να διατηρήσει διάταξη που θυμίζει κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο, στοιχείο καθοριστικό για τον δυναμικό χαρακτήρα του νέου TT. Αν επιβεβαιωθεί η φιλοσοφία του Concept C, οι μπαταρίες δεν θα τοποθετηθούν στο πάτωμα, αλλά πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας ιδανική κατανομή βάρους και χαμηλή θέση οδήγησης.
Οι ισχυρότερες εκδόσεις ενδέχεται να διαθέτουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ενώ οι βασικές να περιορίζονται σε έναν, τοποθετημένο πίσω. Περισσότερες λεπτομέρειες αναμφίβολα θα προκύψουν μέσα στη νέα χρονιά, όσο θα πλησιάζουμε προς την αναμενόμενη πρεμιέρα του νέου Audi TT το ‘27.