Επιβεβαιώθηκε η παραγωγή του ηλεκτρικού Audi TT

Audi TT Coupe

Το Audi TT αποτέλεσε ορόσημο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και άνοιξε την όρεξη του αγοραστικού κοινού, στην κατηγορία των coupe. Αν και η παραγωγή του τερματίστηκε το 2023, σύντομα θα επιστρέψει ως ηλεκτρικό.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Gernot Dollner το έχει χαρακτηρίσει ως «είδωλο» και ο νέος επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος, Massimo Frascella, έχει αναλάβει ήδη το project της αναγέννησής του. Ωστόσο αυτή τη φορά, θα μιλάμε για ένα ηλεκτρικό μοντέλο.

Audi TT new
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2024, να μην ήταν ενθαρρυντικά, όμως τα σπορ αυτοκίνητα σαν το ΤΤ, βρίσκεται στα πλάνα της μάρκας. Έτσι κι αλλιώς, η Porsche ετοιμάζει ήδη τις ηλεκτρικές 718 Cayman/Boxster, οι οποίες θα βασίζονται στην Scalable Systems Platform (SSP). Θεωρείται κάτι παραπάνω από πιθανό να τη μοιραστεί και με την Audi. Εκτός εάν η τελευταία, αποφασίσει να μετατρέψει το αυτοκίνητο σε κάτι άλλο… όπως ένα 4θέσιο GT.

O Dollner θεωρεί πως τα πραγματικά αγωνιστικά, οφείλουν να χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης ή υβριδικούς. Όταν όμως πρόκειται για καθημερινή χρήση, τότε γιατί να μην είναι ηλεκτροκίνητα; Η SSP λέγεται μάλιστα ότι θα έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει έως και 1.000 ίππους, με αρχιτεκτονική 800 volt για εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες φόρτισης. Τίποτα δεν είναι σίγουρο προς το παρόν, όσον αφορά τις μπαταρίες, αλλά μια αυτονομία κοντά στα 650 χιλιόμετρα είναι μάλλον εφικτή.

Audi TT
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από πλευράς εμφάνισης, το σχέδιο αναμένεται να είναι απλό, καθαρό και μοντέρνο. Είναι προφανές πως οι κατασκευαστές επιθυμούν ένα στρογγυλεμένο σχήμα, σαν το πρώτο ΤΤ. Ίσως να έχει πιο φαρδύ αμάξωμα, κάμερες αντί για καθρέφτες στο πλάι και χωνευτές χειρολαβές. Ποιος ξέρει;

Το σίγουρο είναι πως ο ανταγωνισμός δεν θα είναι εύκολος. Εκτός των δύο Porsche, θα βρει μπροστά του, το MG Cyberster, το επερχόμενο Alpine A110 και αναμφίβολα κάποιο Lotus.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ