
Ο σχεδιαστής ονόματι Hannes John δημιούργησε ένα εντυπωσιακό σχέδιο μιας καινούριας, και αμιγώς ηλεκτρικής Barchetta, πιστεύοντας ακράδαντα ότι το μέλλον της Alfa Romeo πρέπει να έχει ένα δυναμικό Cabrio επιδόσεων - εκτός από SUV.
Η Alfa Romeo βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ένα κομβικό σημείο της ιστορίας της. Στην πορεία για την ανασύστασή της σε παγκόσμιο επίπεδο, η ιταλική εταιρεία ετοιμάζεται για μια τολμηρή στρατηγική κίνηση: τη συνεργασία με τη Maserati. Δεν πρόκειται για συγχώνευση, όμως, καθώς η Stellantis θα διατηρήσει τις ξεχωριστές τους ταυτότητες.

Εν τω μεταξύ, τα σχέδια για το μέλλον δείχνουν να καθυστερούν. Η νέα γενιά της Stelvio αναμένεται πλέον στο τέλος του 2026, ενώ η επόμενη Giulia έρχεται ακόμη πιο αργά. Αυτή η καθυστέρηση δεν βοηθά την εικόνα της μάρκας στις ΗΠΑ, μια καίρια αγορά όπου οι πωλήσεις έχουν σημειώσει πτώση της τάξης του 34%, με λίγο πάνω από 3.000 παραδόσεις.
BUY NOW
Στην αμερικανική αγορά, η Alfa Romeo διαθέτει μόλις τρία μοντέλα: τις γνωστές Giulia και Stelvio και τη νεότερη Tonale. Στην Ευρώπη, ωστόσο, παρατηρείται ένας αέρας ανανέωσης: οι ταξινομήσεις έχουν αυξηθεί πάνω από 33%, ξεπερνώντας τις 33.000 μονάδες. Αυτή η άνοδος οφείλεται κυρίως στη Junior, στο νέο ιταλικό B-SUV, που προσφέρει premium εμπειρία σε πιο προσιτή τιμή.

Ωστόσο, η ουσία της Alfa Romeo δεν περιορίζεται στην εμπορική επιτυχία. Χρειάζεται ένα μοντέλο που να αγγίζει την ψυχή των φίλων της, κάτι που να ξυπνά το πάθος. H 33 Stradale, όσο εντυπωσιακή κι αν είναι, παραμένει ένα σπάνιο και απρόσιτο αυτοκίνητο για το ευρύ κοινό. Έτσι, η φαντασία αναλαμβάνει δράση - έστω και στον ψηφιακό κόσμο.
Ο σχεδιαστής και ειδικός του CGI, Hannes John, γνωστός με το διαδικτυακό προσωνύμιο “hanjo design”, παρουσίασε ένα ανεπίσημο αλλά εντυπωσιακό project: μια ηλεκτρική Alfa Romeo Barchetta - ένα όνομα που φέρνει αυτόματα στο μυαλό τo θρυλικό Fiat Barchetta, αλλά εδώ πρόκειται για κάτι διαφορετικό.
Πρόκειται για έναν σύγχρονο φόρο τιμής στο πνεύμα της Alfa Romeo, με ρευστές γραμμές, μακρύ καπό, κεκλιμένο πίσω μέρος και χαρακτηριστικά στοιχεία της μάρκας, όπως το θρυλικό «scudetto» στη μάσκα και οι ζάντες εμπνευσμένες που είναι εμπνευσμένες από τα έμβολα του κινητήρα.

Ο ίδιος ο δημιουργός αναγνωρίζει ότι ο ήχος ενός V8 ή V12 δεν αντικαθίσταται. Πιστεύει όμως ότι η εμπειρία οδήγησης ενός ηλεκτρικού Cabrio, μέσα στη σιωπή, βυθισμένος στη φύση των Άλπεων ή διασχίζοντας παραλιακές διαδρομές, μπορεί να προσφέρει μια νέα, εντελώς διαφορετική απόλαυση.