
Η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους – κι αυτά φέρνουν αισιοδοξία.
Συγκεκριμένα, η Alfa Romeo είχε άνοδο της τάξης του 20% σε ταξινομήσεις, σε σχέση πάντα με την ίδια περίοδο του 2025. Μία τάση που σε μεγάλο βαθμό βασίζεται στην έλευση της νέας Junior, την οποία το κοινό υποδέχθηκε με ενθουσιασμό, μιας και πρόκειται για ένα μοντέλο που συνδυάζει τεχνολογία με γνήσιο ιταλικό, σπορ DNA.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo της Alfa Romeo, Santo Ficili, είπε σχετικά: «Η 115η επέτειος της Alfa Romeo δεν είναι απλώς ένας εορτασμός, Είναι μια ευκαιρία για να γιορτάσουμε την πιο αυθεντικότητα της μάρκας. Η ομοιογενής ανάπτυξη που χαρακτήρισε τους πρώτους έξι μήνες του έτους, ήταν αποτέλεσμα ισχυρού σχεδιασμού και μιας ολοκληρωμένης εμπορικής προσφοράς. Με περισσότερες από 45.000 παραγγελίες, η Junior αποτέλεσε τη βασική κινητήρια δύναμη. Όσο για τις Giulia και Stelvio, συνεχίζουν να ενσαρκώνουν το πνεύμα της μάρκας στους αντίστοιχους κατηγορίες τους».
BUY NOW
Ο Ιταλός πρόσθεσε: «Η εστίαση μας είναι στο μέλλον: σύντομα θα μοιραστούμε ένα νέο όραμα για τη μάρκα, που προκύπτει από την παθιασμένη δουλειά μιας εξαιρετικής ομάδας, ενισχυμένο από μια μοναδική ταυτότητα και από την τολμηρή προσέγγιση που ήταν πάντα το χαρακτηριστικό μας».

Στην Ευρώπη, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 33,3% από έτος σε έτος. Ειδικά στη Γαλλία σημειώθηκε άνοδος της τάξης του +51%, με τη Junior να ηγείται της κατηγορίας της. Στο Ηνωμένο Βασίλειο το ποσοστό ανόδου ήταν στο 50%, στην Ιταλία στο 35% ενώ στην Ολλανδία εκτοξεύτηκε κατά 200%.
Η Alfa Romeo είχε επίσης ισχυρή παρουσία στη Νότια Αμερική, με αύξηση 63% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2024, ενώ αντίθετα, στη Βόρεια Αμερική υπήρξε πτώση. Στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (MEA), η Alfa Romeo συνεχίζει να εδραιώνει την παρουσία της με αύξηση 34% στις ταξινομήσεις από έτος σε έτος ενώ τέλος, στην περιοχή Ινδίας-Ασίας-Ειρηνικού, γίνονται στρατηγικές κινήσεις. Η μάρκα ετοιμάζεται για λανσάρισμα σε Μαλαισία και Ταϊβάν ενώ στην Ιαπωνία, η Junior έκανε ντεμπούτο τον Ιούνιο.

Καθώς είπαμε πως αυτό το μοντέλο έχει τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις της Alfa Romeo, αξίζει να σημειωθεί πως κυκλοφορεί σε 38 χώρες, έχει ξεπεράσει τις 45.000 παραγγελίες και το 17% αυτών, αφορά την πλήρως ηλεκτρική έκδοση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ