Η Porsche Boxster αλλάζει και γίνεται ηλεκτρική

Porsche Boxster

Σε τρία χρόνια η μικρότερη Porsche, η ανοικτή 718 Boxster -όπως και η coupe Cayman- θα απωλέσει διά παντός τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πριν από τον πλήρη εξηλεκτρισμό της, όπως, το «κύκνειο άσμα» της Boxster θα είναι η κορυφαία -και πιο σπορ από όλες- έκδοσή της με κινητήρα εσωτερικής καύσης, που φημολογείται ότι θα ονομάζεται Boxster Spyder RS. Κατά συνέπεια, με την 718 Boxster και Cayman η εταιρεία του Zuffenhausen θα ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική εξηλεκτρισμού σε σχέση με την 911, η οποία πριν γίνει ηλεκτρική θα περάσει πρώτα από το «σκαλοπάτι» των υβριδικών εκδόσεων.

Ανεπίσημα σχέδια της πιθανής εμφάνισης των νέων 718 Boxster (κεντρική φωτό) και Cayman (πάνω)
Ανεπίσημα σχέδια της πιθανής εμφάνισης των νέων 718 Boxster (κεντρική φωτό) και Cayman (πάνω)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Porsche άνοιξε το δρόμο του ηλεκτρικού της μέλλοντος πέρσι με το πρωτότυπο Mission R, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που εισήγαγε τη βασική σχεδιαστική φιλοσοφία που αναμένουμε και στη νέα ηλεκτρική γενιά των 718 Cayman και Bosxter. Αν και, φυσικά, δεν θα έχουν τους περίπου 1.000 ίππους της Mission R.

Porsche Mission R
Porsche Mission R

Οι εκδόσεις παραγωγής της 718 θα βασιστούν στην υπάρχουσα ηλεκτρική πλατφόρμα ΡΡΕ (Premium Platform Electric) που έχει εξελιχθεί από την Porsche σε συνεργασία με την Audi. Η απαλλαγή από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αναμένεται να αλλάξει τη χωροταξία, και συνεπώς τη σιλουέτα, των νέων Cayman και Boxster.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αυτά, ακούγεται ότι η τοποθέτηση των μπαταριών στο κέντρο, όπου σήμερα βρίσκεται ο θερμικός κινητήρας, θα διατηρήσει τη βασική φιλοσοφία κατανομής βάρους. Και μάλιστα, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους, η μπαταρία θα συμβάλλει στην περαιτέρω βελτίωση της οδηγικής ακρίβειας της 718 στο δρόμο.

Με τους δύο της ηλεκτροκινητήρες η τετρακίνητη Mission R δεν ξεπέρασε τα 1.500 κιλά, που -παρά το έξτρα βάρος των μπαταριών- είναι μόνο 85 kg περισσότερα σε σχέση με τη σημερινή Cayman GT4 RS. Βεβαίως, το Mission R ήταν μόνο αγωνιστικό, και μόνο πρωτότυπο, και οι εκδόσεις παραγωγής των ηλεκτρικών Boxster και Cayman θα χρειαστούν πολύ και βαρύ εξοπλισμό.

Η εταιρεία του Zuffenhausen έχει αποδείξει ήδη με την Taycan ότι μπορεί να κατασκευάσει ένα σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο που προσφέρει συγκινήσεις, συνεπώς οι νέες ηλεκτρικές 718 Boxster και Cayman δεν αναμένεται να χάσουν το χαρακτήρα της σπορ οδηγικής τους απόλαυσης. Πριν από την εμφάνισή τους, η Porsche επιφυλάσσει την αμιγώς ηλεκτρική Macan το 2023, και μετά από αυτές ένα μεγάλo επταθέσιο ηλεκτρικό SUV.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ