Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα έχει πάνω από 1.000 hp -Θα ξεπερνά το μισό εκατομμύριο η τιμή της
Η Ferrari Electric, που ήδη δοκιμάζεται στο δρόμο, θα είναι πανίσχυρη, με αυτονομία 530 χιλιομέτρων, μπαταρία 122 kWh και ταχυφόρτιση στα 350 kW.
Ο κόσμος της αυτοκίνησης ετοιμάζεται για μια ιστορική στιγμή: η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari είναι έτοιμη για το ντεμπούτο της, συνδυάζοντας μηδενικούς ρύπους και εκρηκτικές επιδόσεις, χωρίς να χάνει το αυθεντικό πνεύμα του Cavallino Rampante - σε ένα κομμάτι απόλυτου κύρους της αγοράς, απέναντι στις Porsche και Rimac.
Με την κυκλοφορία της να αναμένεται μέσα στο 2026, η Ferrari Elettrica υπόσχεται να αναδιαμορφώσει τα δεδομένα των ηλεκτρικών supercars, με τιμή που ξεπερνά τις 500.000 ευρώ. Και εντυπωσιάζει με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά: η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 310 km/h.
BUY NOW
Η ηλεκτρική «καρδιά» της αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους στη λειτουργία boost, βασισμένη σε ένα πρωτοποριακό σύστημα πρόωσης, με τέσσερις ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες - δύο για κάθε άξονα. Η αρχιτεκτονική αυτή εξασφαλίζει τετρακίνηση ακριβείας και ιδανική κατανομή ροπής ανά πάσα στιγμή, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη δυναμική συμπεριφορά και την οδηγική απόλαυση.
Στον εμπρός άξονα βρίσκονται ηλεκτροκινητήρες 210 kW, ενώ πίσω τοποθετείται μονάδα 620 kW, με συνολική αποδοτικότητα συστήματος που αγγίζει το 93% - μια τιμή που υπογραμμίζει το απαράμιλλο επίπεδο μηχανολογίας της Ferrari.
Το στοιχείο που καθιστά την Elettrica επαναστατική είναι η μπαταρία των 122 kWh, η οποία εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη νοτιοκορεάτικη SK On - έναν από τους κορυφαίους παίκτες της παγκόσμιας αγοράς.
Με λειτουργία στα 880 Volt, η μπαταρία αυτή προσφέρει αυτονομία 530 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, καταρρίπτοντας οριστικά το «άγχος φόρτισης» ακόμη και για όσους οδηγούν τη Ferrari τους σε μεγάλες αποστάσεις. Η φόρτιση στα 350 kW επιτρέπει αναπλήρωση ενέργειας σε ελάχιστο χρόνο, κάνοντας τη χρήση της Elettrica απολύτως πρακτική και στην καθημερινότητα.
Ωστόσο, η Ferrari δεν περιορίστηκε στην απόδοση. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στην αισθητηριακή εμπειρία του οδηγού, ώστε να διατηρηθεί το συναισθηματικό δέσιμο με το αυτοκίνητο. Ένα προηγμένο σύστημα «συλλαμβάνει» τις δονήσεις των ηλεκτροκινητήρων και τις μετατρέπει σε δυναμικά ηχητικά εφέ που προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο στις συνθήκες οδήγησης. Το αποτέλεσμα είναι μια ακουστική εμπειρία που διατηρεί την ταυτότητα της Ferrari ακόμη και χωρίς το βρυχηθμό ενός V12.
Η προσήλωση στη βιωσιμότητα αποτυπώνεται και στην επιλογή των υλικών. Το πλαίσιο της Ferrari Elettrica αποτελείται κατά 75% από ανακυκλωμένο αλουμίνιο, συνδυάζοντας χαμηλό βάρος, υψηλή αντοχή και φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Παρά τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, η Ferrari ακολουθεί συγκρατημένη στρατηγική - ειδικά μετά την επιβράδυνση της εξάπλωσης της ηλεκτροκίνηση τον τελευταίο καιρό. Βάσει αυτής, ο στόχος της για το 2030 αναπροσαρμόστηκε: μόλις το 20% των μοντέλων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, έναντι του 40% που είχε αρχικά ανακοινωθεί.