byd atto 2

Ferrari -Οι κινητήρες βενζίνης δεν έχουν πει την τελευταία τους κουβέντα

ferrari

Το Maranello υψώνει ανάστημα απέναντι στην ηλεκτροκίνηση, δηλώνοντας πως η εποχή των θερμικών κινητήρων δεν τελείωσε ακόμη.

Μπορεί το τελευταίο διάστημα η Ferrari να συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας λόγω της «Elettrica», του πρώτου ηλεκτρικού της μοντέλου, όμως η ιταλική εταιρεία δεν δείχνει διατεθειμένη να αποχαιρετήσει τη βενζίνη. Αντίθετα, εντείνει την αφοσίωσή της στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως η εξέλιξή τους κάθε άλλο παρά ολοκληρωμένη θεωρείται.

Το 2022, η Ferrari είχε προβλέψει πως μέχρι το τέλος της δεκαετίας μόλις το 20% της γκάμας της θα διατηρούσε καθαρά θερμικούς κινητήρες. Με τη νέα στρατηγική που ανακοινώθηκε πρόσφατα, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 40%, με τα υβριδικά μοντέλα να παραμένουν επίσης στο 40%. Με λίγα λόγια, η πλειονότητα των αυτοκινήτων που θα βγουν από το Maranello τα επόμενα χρόνια θα εξακολουθεί να διαθέτει V6, V8 ή V12 κάτω από το καπό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ferrari

Γνωρίζοντας ότι οι πιστοί Ferraristi παραμένουν αφοσιωμένοι στον ήχο και το συναίσθημα του θερμικού κινητήρα, η εταιρεία θα συνεχίσει να εξελίσσει τα μοτέρ της ώστε να αποδίδουν περισσότερη ισχύ, διατηρώντας παράλληλα τη συμμόρφωση με τους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς ρύπων. Ο διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Ferrari, Ernesto Lasalandra, το ξεκαθάρισε κατά τη διάρκεια του Capital Markets Day:

«Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τους V6, V8 και V12 κινητήρες μας, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της απόδοσης και της αποδοτικότητας, ενώ παραμένουμε απόλυτα συμβατοί με τους νέους παγκόσμιους κανονισμούς. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε θερμικούς κινητήρες στη γκάμα μας, φέρνοντας παράλληλα καινοτομίες που αυξάνουν τη συγκεκριμένη ισχύ τους».

ferrari
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Lasalandra υπενθύμισε ότι το hypercar F80, με αναλογία 296 ίππων ανά λίτρο, κατέχει ρεκόρ για αυτοκίνητο δρόμου της Ferrari, ωστόσο το όριο αυτό μπορεί να ξεπεραστεί. «Έχουμε φτάσει σε μια νέα κορυφή, αλλά δεν είναι το τέλος. Θέλουμε να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την απόδοση, αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες, υλικά και καινοτόμες αρχιτεκτονικές κινητήρων», τόνισε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, η Ferrari δηλώνει έτοιμη να προσαρμοστεί σε κάθε μορφή καυσίμου του μέλλοντος, με τους υπεύθυνους να αναφέρουν ότι σκοπεύουν να εξελίξουν τους κινητήρες της εταιρείας ώστε να μπορούν να λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα, όπως τα e-fuels, ώστε να είναι έτοιμοι αν ή όταν αυτή η τεχνολογία εξαπλωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

ferrari

Η μετάβαση στα ηλεκτρικά μπορεί να μοιάζει αντίθετη με τη φιλοσοφία της Ferrari, ωστόσο οι αυστηροί περιβαλλοντικοί νόμοι δεν αφήνουν πολλά περιθώρια. Παρ’ όλα αυτά, στο Maranello είναι πεπεισμένοι ότι μπορούν να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα συγκινεί εξίσου με έναν V12. Για όσους όμως δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή χωρίς τον ήχο ενός ICE, η Ferrari υπόσχεται ότι δεν θα τους αφήσει παραπονεμένους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από το 2026 έως το 2030 προγραμματίζονται περισσότερα από 20 νέα μοντέλα, γεγονός που προμηνύει μία από τις πιο δραστήριες περιόδους στην ιστορία της μάρκας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ