Η ηλεκτρική Mercedes G-Class αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού

Mercedes EQG

Η Mercedes EQG, η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική G-Class, θα είναι και η πρώτη που θα εισάγει την πρωτοποριακή νέα τεχνολογία μπαταριών ανοδίων πυριτίου.

Η μπαταρία πυριτίου προσφέρει σημαντικό όφελος σε σχέση με τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου που χρησιμοποιούνται μέχρι στιγμής στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα: δεδομένου ότι διαθέτει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, προσφέρει την ίδια αυτονομία αλλά ζυγίζοντας λιγότερο και καταλαμβάνοντας μικρότερο χώρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τη Mercedes, η νέα αυτή μπαταρία έχει ενεργειακή πυκνότητα κατά 20-40% υψηλότερη σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες των EV (και συγκεκριμένα φτάνει τα 800 Wh/lt στις κυψέλες της).

Η έρευνα και εξέλιξη της μπαταρίας πυριτίου για λογαριασμό της Mercedes-Benz έγινε από την εταιρεία Sila, στην οποία η Daimler είναι ένας από τους βασικούς επενδυτές.

Και τώρα είναι έτοιμη να βρει το δρόμο της προς την παραγωγή, στη νέα Mercedes EQG που αναμφίβολα θα είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο που θα χρειάζεται περισσότερη αυτονομία για τις εκτός δρόμου δυνατότητες που προσφέρει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H EQG θα βασιστεί στο πρωτότυπο Concept EQG που πρόσφατα παρουσίασε η Mercedes-Benz, και φυσικά θα είναι η πρώτη ηλεκτρική εκδοχή στην ιστορία σχεδόν μισού αιώνα του εμβληματικού γερμανικού off-roader.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ