Mercedes: Η ηλεκτρική G-Class είναι γεγονός

Mercedes-Benz G-Class

Η Mercedes-Benz ετοιμάζει για το 2024 την EQG, την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του σκληροτράχηλου off-roader της, και φέρεται να έχει αποφασίσει να διατηρήσει το πλαίσιο τύπου σκάλας.

Το πλαίσιο τύπου σκάλας είναι μια από τις θεμελιώδεις επιλογές για να διατηρήσει η EQG, με το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση, τις εκτός δρόμου αρετές και ικανότητες της G-Class. Συνεπώς, ήταν κρίσιμο να βρεθεί τρόπος να χρησιμοποιηθεί αυτό το πλαίσιο, αντί για μια τροποιημένη εκδοχή της πλαφόρμας EVA στην οποία βασίζονται οι μεγάλες EQS και EQE.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, οι μηχανικοί της Στουτγάρδης, αλλά και της Magna Steyr που κατασκευάζει τη G-Class, βρίσκονται τη διαδικασία σχεδιασμού και προσαρμογής του πλαισίου τύπου σκάλας στις ανάγκες τοποθέτησης των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας. Με το μεταξόνιο των 2,890 μέτρων που έχει τώρα η G-Class, θεωρητικά θα μπορούσε να χωρέσει τη μπαταρία των 107.8-kWh της EQS.

Οι ηλεκτροκινητήρες όντως αναμένονται να αναφέρονται στον πληθυντικό, διότι η Mercedes-Benz EQG -σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα- θα πωλείται μόνο ως τετρακίνητη, και στην περίπτωση των EV η κίνηση στους τέσσερις τροχούς επιτυγχάνεται με έναν κινητήρα σε κάθε άξονα.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι η EQG θα είναι μια ηλεκτρική μετατροπή της G-Class, παρά ένα εν λευκώ σχεδιασμένο ηλεκτρικό μοντέλο της οικογένειας EQ. Με τη σειρά του, αυτό μειώνει τα περιθώρια για οικονομία της κατανάλωσης ενέργειας, και το τετραγωνισμένο σχήμα του με μεγάλες κάθετες μετωπικές επιφάνειες μόνο βοήθεια δεν προσφέρει.

Τρία χρόνια πριν την προγραμματισμένη αποκάλυψη της EQG, υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε ένα πρώτο πρωτότυπό του στη φετινή έκθεση του Μονάχου, το Σεπτέμβριο. Εξάλλου, μέχρι το '24 η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει το 2022 δύο ακόμα αμιγώς ηλεκτρικά SUV, βασισμένα στις EQS και EQE, και θα ακολουθήσει έπειτα η δεύτερη γενιά της EQC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ