Η ένατη γενιά του Volkswagen Golf θα είναι αμιγώς ηλεκτρική

VW Golf GTD 2021

Παρά το γεγονός ότι η έλευση του Volkswagen ID.3 έθεσε ερωτηματικά για το μέλλον του Golf, η εταιρεία του Wolfsburg λέει ότι το πρώτο μπορεί να συνυπάρξει με το νέο ηλεκτρικό Golf.

Το επιβεβαίωσε ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Thomas Schafer, λέγοντας πως η VW δεν σκοπεύει να αποσύρει από την αγορά το δημοφιλές όνομα Golf, προαναγγέλοντας την 9η γενιά του υπερ-εμπορικού γερμανικού hatchback - η οποία θα το μετατρέψει, πλέον, σε αμιγώς ηλεκτρικό.

Ανεπίσημα σχέδια της ενδεχόμενης εμφάνισης του ηλεκτρικού ID.Golf, από τον σχεδιαστή K Design
Ανεπίσημα σχέδια της ενδεχόμενης εμφάνισης του ηλεκτρικού ID.Golf, από τον σχεδιαστή K Design
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Schafer, το νέο Golf θα γίνει μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID μετά το τέλος της διαδρομής της τρέχουσας γενιάς του, το αργότερο το 2028. Όπως είπε, μιλώντας στο περιθώριο της Έκθεση Αυτοκινήτου του Lon Angeles των ΗΠΑ, «υπάρχει μια σύνδεση πλέον μεταξύ της VW και του ονόματος ID, και δεν υπάρχει λόγος να σταματήσουν [τα ID].

»Έχουμε κάποιες εμβληματικές ονομασίες, όπως το Golf και το GTI. Θα ήταν τρελό να τις αφήσουμε απλά να σβήσουν, να ξεγλιστρήσουν από τα χέρια μας. Θα μείνουμε πιστοί στη λογική των ID, αλλά εμβληματικά μας αυτοκίνητα θα κρατήσουν το όνομά τους», συμπλήρωσε ο Γερμανός.

Το VW Golf GTI της τρέχουσας 8ης γενιάς του γερμανικού hatchback
Το VW Golf GTI της τρέχουσας 8ης γενιάς του γερμανικού hatchback

Όπως είπε, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η 9η γενιά του διαχρονικού hatchback να ονομαστεί ID.Golf, για να «γεφυρώσει» και τους δύο κόσμους της Volkswagen: την ιστορία του Golf με το μέλλον που αντιπροσωπεύει η οικογένεια ID. Άλλωστε, με το ID.Buzz η εταιρεία έδειξε ότι η ονομασία ID δεν συνοδεύεται απαραίτητα με αριθμούς (όπως στα ID.3, ID.4 και ID.5).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το γεγονός ότι το ID.3 και το ID.Golf θα έχουν παρεμφερείς διαστάσεις, ο Schafer ξεκαθάρισε πως το δεύτερο δεν θα αποτελέσει αντικαταστάτη του πρώτου. Στο μέλλον τα δύο αυτά αυτοκίνητα θα διαφοροποιηθούν σε διαστάσεις, όσο και στην τοποθέτησή τους στην αγορά. «Το ID.3 δεν ήταν ποτέ ο αντικαταστάτης του Golf, ήταν περισσότερο κάτι σαν ένα Golf Plus», τόνισε.

Θεωρητικά, το ID.Golf θα μπορούσε -βασισμένο στην καινούρια ηλεκτρική πλατφόρμα SSP που εξελίσσει η Volkswagen- να τοποθετηθεί εμπορικά ανάμεσα στο επερχόμενο ηλεκτρικό citycar με την ονομασία ID.2 και στο μεγαλύτερο ID.3 προς το τέλος της δεκαετίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ