Ηλεκτροσόκ: Μια Porsche 911 (964) έγινε ηλεκτρική (video)

Everatti Porsche 911 (964) EV

Παρότι μπορεί να ακούγεται ως ύβρις τα αυτιά των σκληροπυρηνικών των sportscars, η ηλεκτρική μετατροπή της θρυλικής Porsche 911 (964, της περιόδου 1989-'94) από την Everrati Automotive δείχνει εκθαμβωτική.

Στο πλαίσιο της γενικότερης τάσης της εποχής για τη μετατροπή θρυλικών τετράτροχων της ιστορίας της αυτοκίνησης σε ηλεκτρικά από μικρούς ευρωπαϊκούς και αμερικανικούς οίκους, ήρθε τώρα η σειρά και της 911, από τη βρετανική Everrati. Η τελευταία έχει ήδη μετατρέψει σε αμιγώς ηλεκτρικό και το κλασικό Ford GT40.

Ο ηλεκτροκινητήρας αυτής της 964 αποδίδει 500 ίππους, που φτάνουν στους πίσω τροχούς μέσω της προσθήκης διαφορικού IQuaife ATB για να την κάνουν ικανή να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την Everrati, με τη μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh στο δάπεδο του αυτοκινήτου η αυτονομία αγγίζει τα 240 χιλιόμετρα - και σε αυτό βοηθά τόσο το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας της πέδησης, όσο και η αντικατάσταση πολλών εξαρτημάτων της από ανθρακονημάτινα.

Τα τελευταία, μάλιστα, είναι ψηφιακά σχεδιασμένα μέσω της κορυφαίας τεχνολογίας Computational Fluid Dynamics (CAD) που χρησιμοποιείται και στη F1 συμπληρωματικά της αεροσήραγγας. Σκοπός της χρήσης της τεχνολογίας αυτής είναι όχι μόνο η τέλεια εφαρμογή των νέων εξαρτημάτων, η μείωση του βάρους και η αύξηση της ακαμψίας, αλλά και η διατήρηση του χαρακτήρα της 964.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν υπάρχει μόνο ένα αντίτυπο της ηλεκτρικής 911 (964) της Everrati. Για να αποκτήσει κανείς ένα τέτοιο, θα πρέπει να καταβάλλει το ολίγον εξωφρενικό ποσό των 294 χιλιάδων Ευρώ, χωρίς σε αυτά να περιλαμβάνεται το πρωτότυπο αυτοκίνητο! Πάντως, η Everrati υποστηρίζει ότι όλη η μετατροπή μπορεί να αφαιρεθεί, αν ο ιδιοκτήτης της 964 θέλει να επαναφέρει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ