citroen aposirsi

Πρώτη δοκιμή: Leapmotor B10

Leapmotor B10

Το B10 εμπλουτίζει τη γκάμα της Leapmotor με ένα μικρομεσαίο SUV που έχει ξεκάθαρο ευρωπαϊκό προσανατολισμό, οδηγική ισορροπία και άκρως ανταγωνιστική τιμή, χωρίς να χάνει το τεχνολογικό του προβάδισμα.

Η Leapmotor διανύει μία από τις πιο δυναμικές περιόδους στην ιστορία της. Την περίοδο Ιανουαρίου–Ιουλίου 2025, η κινεζική εταιρεία κατέγραψε ιστορικά υψηλές επιδόσεις, με συνδυασμένο όγκο εγχώριων πωλήσεων και εξαγωγών που έφτασε τις 271.793 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 149% σε ετήσια βάση. Παράλληλα, αναδείχθηκε ως η Νο 1 μάρκα νεοσύστατων επιχειρήσεων NEV στην Κίνα, επιβεβαιώνοντας ότι η ταχεία άνοδός της μόνο τυχαία δεν είναι.

Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την πορεία έχει παίξει η συνεργασία της με το Όμιλο Stellantis, κάτι που είναι δεδομένο ότι έχει αλλάξει αισθητά το προφίλ της εταιρείας. Η τεχνολογική προσέγγιση παρέμεινε αιχμηρή, όμως το συνολικό ύφος, η εξέλιξη των μοντέλων και η οδηγική τους φιλοσοφία απέκτησαν πιο ευρωπαϊκό χαρακτήρα, τόσο σε επίπεδο σχεδίασης όσο και σε ρυθμίσεις πλαισίου και άνεσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά λοιπόν από τα T03 και C10 που έχουν ακολουθήσει αυτό το δρόμο, η Leapmotor παρουσιάζει το B10, ένα μοντέλο που έρχεται για να τοποθετηθεί στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς.

Leapmotor B10

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι το B10 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νεότερη πλατφόρμα της εταιρείας, LEAP 3.5, η οποία αυξάνει τις δυνατότητες ενσωμάτωσης λογισμικού και υλικού, ενώ παράλληλα βελτιώνει την εκμετάλλευση των χώρων. Ταυτόχρονα το μήκος της καλωδίωσης έχει μειωθεί και τα διάφορα επιμέρους συστήματα ελέγχου έχουν συγκεντρωθεί σε ένα κεντρικό σύστημα, προσφέροντας επιπλέον οφέλη στο τομέα του βάρους, της συντήρησης και του τελικού κόστους απόκτησης.

Με την ίδια φιλοσοφία σχεδίασης

Με μήκος 4,51 μ. και πλάτος 1,88 μ., το Leapmotor B10 τοποθετείται στο πάνω άκρο της της κατηγορίας του, καταφέρνοντας να έχει το σωστό «εκτόπισμα» στον δρόμο και ταυτόχρονα να παραμένει μαζεμένο για την καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη, ακόμη και σε πιο στενά αστικά περιβάλλοντα. Η σχεδιαστική του γλώσσα ακολουθεί ξεκάθαρα τη φιλοσοφία της εταιρείας και κυρίως του μεγαλύτερου C10, με τις καμπύλες και τις ανάγλυφες επιφάνειες να έχουν τον πρώτο λόγο, διαμορφώνοντας μια σύγχρονη και μοντέρνα εικόνα, χωρίς να προσπαθεί να εντυπωσιάσει με σχεδιαστικά τρικ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Leapmotor B10

Στο εμπρός μέρος, η κλειστή μάσκα δένει αρμονικά με τα full LED φωτιστικά σώματα, ενώ το καπό και ο προφυλακτήρας ενσωματώνουν τις απαραίτητες δυναμικές πινελιές, ώστε το B10 να αποκτά έναν ελαφρώς σπορτίφ χαρακτήρα, περισσότερο σε επίπεδο εικόνας παρά ουσίας.

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα παράθυρα, οι κρυφές χειρολαβές και η ήπια κεκλιμένη γραμμή της οροφής, η οποία καταλήγει ομαλά στην αεροτομή, προσφέροντας ισορροπία στη συνολική εικόνα. Οι 18άρες ζάντες αλουμινίου του αυτοκινήτου δοκιμής (17 ιντσών στη βασική έκδοση) δεν γεμίζουν απλώς τους θόλους, αλλά έχουν σχεδιαστεί ώστε να συμβάλλουν και στην οδηγική συμπεριφορά, με το βάρος τους να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα σύμφωνα με την εταιρεία.

Leapmotor B10
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πίσω μέρος, οι καμπύλες παραμένουν σε πρώτο πλάνο, με το σχεδιαστικό αποτέλεσμα να δείχνει οπτικά ισορροπημένο και αρμονικό. Για χάρη της οπτικής καθαρότητας έχει θυσιαστεί ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, μια επιλογή που αισθητικά δουλεύει, πρακτικά όμως μένει να αποδειχθεί στην καθημερινή χρήση το πόσο η απουσία του θα λείψει τελικά από τον οδηγό.

Ξεχωρίζουν τα full LED φώτα που ενώνονται με μια φωτιζόμενη μπάρα, δημιουργώντας μια χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή, η οποία σε συνδυασμό με το τρίτο στοπ κάτω από την αεροτομή δεν κάνει απλώς το μοντέλο άμεσα αναγνωρίσιμο, αλλά ενισχύει και το αίσθημα ασφάλειας.

Τεχνολογία και χώροι

Το εσωτερικό, όπως και στο C10, ακολουθεί μια καθαρά minimal λογική, με τους φυσικούς διακόπτες να λάμπουν δια της απουσίας τους, αφού ακόμη και το κουμπί του alarm είναι τοποθετημένο στην οροφή και εκτός άμεσου οπτικού πεδίου. Η ποιότητα των υλικών κινείται σε υψηλό επίπεδο, με τα πλαστικά στα σημεία αφής να είναι στην πλειονότητά τους μαλακά, ενώ ακόμη και τα πιο σκληρά υλικά έχουν προσεγμένο φινίρισμα και σωστή συναρμογή.

Leapmotor B10
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σχεδίαση του ταμπλό έχει ενδιαφέρον, με το εμπρός τμήμα να μοιάζει σχεδόν «αιωρούμενο» σε σχέση με το πίσω, δημιουργώντας μια αίσθηση βάθους και ελαφρότητας στην καμπίνα. Τα μπροστινά καθίσματα είναι άνετα, με επαρκή πλευρική στήριξη, ενώ στην πιο πλούσια έκδοση είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα, καθώς και πλήρως ανακλινόμενα, μετατρέποντας τον χώρο σε μια μικρή ζώνη χαλάρωσης.

Ο οδηγός θα βρει μία από τις πιο μελετημένες θέσεις οδήγησης που έχουμε συναντήσει σε κινεζικό μοντέλο, με το τιμόνι και τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις του καθίσματος να προσαρμόζονται εύκολα σε διαφορετικούς σωματότυπους και ανάγκες.

Leapmotor B10

Τον ρόλο του πίνακα οργάνων αναλαμβάνει μια οθόνη 8,8 ιντσών, η οποία προβάλλει όλες τις βασικές πληροφορίες και επιτρέπει περιορισμένο βαθμό παραμετροποίησης. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής των 14,6 ιντσών με ανάλυση 2.5K, η οποία χάρη στο τσιπ Snapdragon 8155 είναι ιδιαίτερα γρήγορη σε απόκριση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το λειτουργικό σύστημα LEAP OS 4.0 Plus προσφέρει πληθώρα λειτουργιών, τηλεχειρισμό μέσω της εφαρμογής Leapmotor App στο smartphone, ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που λειτουργεί σωστά, καθώς και συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ οι αναβαθμίσεις over the air είναι μέσα στο παιχνίδι. Παρά το μεγάλο εύρος του μενού, η λογική του είναι κατανοητή και ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί, ενώ βασικές λειτουργίες ελέγχονται και από τα πλήκτρα στο πολυλειτουργικό τιμόνι.

Leapmotor B10

Η κεντρική κονσόλα είναι σωστά μελετημένη, με αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα και θέση ασύρματης φόρτισης, ενώ οι αναδιπλούμενες ποτηροθήκες αποτελούν μια έξυπνη λύση, καθώς επιτρέπουν στους εμπρός επιβάτες να διαμορφώνουν τον χώρο ανάλογα με τις ανάγκες τους. Συνολικά, οι θήκες είναι πολλές και στρατηγικά τοποθετημένες, ενισχύοντας την πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.

Η χρήση NFC κάρτας είναι μια σύγχρονη και ασφαλής λύση για το ξεκλείδωμα και την ενεργοποίηση του αυτοκινήτου, με την προϋποθεση ότι ο οδηγός πρέπει να την ακουμπήσει στο αριστερό καθρέπτη και στη συνέχεια στην ειδική θέση στην κονσόλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και μπορεί για κάποιους να μοιάζει ξένο σαν κίνηση, η εφαρμογή της Leapmotor στο smartphone επιτρέπει το αυτόματο άνοιγμα του αυτοκίνητου όταν ο οδηγός πλησιάζει σε αυτό, απλοποιώντας τη διαδικασία και επιτρέποντας την άμεση πρόσβαση, χωρίς καν να βγάλεις το κινητό από την τσέπη του.

Μάλιστα η κάρτα μπορεί να παραμένει ακόμα και στο σπίτι, αφού η εφαρμογή, εκτός ότι ξεκλειδώνει το όχημα, μπορεί να το θέσει σε λειτουργία, ζητώντας από τον οδηγό
μόνο να περάσει τον προσωπικό του κωδικό στο infotainment
.

Leapmotor B10
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πίσω κάθισμα, χάρη στο μεταξόνιο των 2,73 μ., το πλάτος που φτάνει τα 1,40 μ. και το εντελώς επίπεδο πάτωμα, μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τρεις ενήλικες επιβάτες χωρίς ουσιαστικές παραχωρήσεις στην άνεση, ακόμη και σε μεγαλύτερες διαδρομές.

Το πορτμπαγκάζ των 430 λίτρων δεν ξεχωρίζει αριθμητικά από τον μέσο όρο της κατηγορίας, είναι όμως πλήρως αξιοποιήσιμο χάρη στο σωστό του σχήμα, ενώ το μηδενικό κατώφλι φόρτωσης και ηηλεκτρική πόρτα της έκδοσης δοκιμή κάνουν την καθημερινότητα πιο εύκολη. Επιπλέον διαθέτει frunk 25 λίτρων, κατάλληλο για να φιλοξενεί τα καλώδια φόρτισης.

Με στόχο την αυτονομία

Το Leapmotor B10 διατίθεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 218 ίππων και 240 Nm ροπής, ο οποίος είναι τοποθετημένος πίσω. Στα χαρτιά η ροπή μπορεί να μην εντυπωσιάζει, ειδικά για ηλεκτρικό μοντέλο, στην πράξη όμως δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα των 1.845 κιλών.

Η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι άμεση, χωρίς υστερήσεις, και το B10 δείχνει πρόθυμο τόσο στις εκκινήσεις όσο και στις εν κινήσει επιταχύνσεις, εκεί που μετράει περισσότερο στην καθημερινή χρήση. Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση ολοκληρώνεται σε 8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα, χωρίς αυτό να αποτελεί ουσιαστικό περιορισμό στο δρόμο.

Leapmotor B10
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μοντέλο προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταρίας, 56,2 kWh και 67,1 kWh, με το αυτοκίνητο της δοκιμής μας να εφοδιάζεται με την δεύτερη, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει θεωρητική αυτονομία έως 434 χιλιόμετρα. Η μέση κατανάλωση που δηλώνεται ανέρχεται στις 17,3 kWh/100 χλμ., νούμερα που όχι μόνο κινούνται εντός πραγματικότητας, αλλά στην πράξη αποδεικνύονται ιδιαίτερα εύκολα να επιτευχθούν.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, με μικτή χρήση πόλης, επαρχιακού και αυτοκινητόδρομου, η πραγματική κατανάλωση κυμάνθηκε μεταξύ 15 και 16 kWh/100 χλμ., επίδοση που αφήνει θετικές εντυπώσεις για την ενεργειακή διαχείριση του μοντέλου. Βέβαια δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουμε για μεγάλα διαστήματα τον κλιματισμό, ενώ στη χαμηλή κατανάλωση συμβάλλει και η πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, τα οποία έχουν αισθητή διαφορά μεταξύ τους.

Leapmotor B10
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο κομμάτι της φόρτισης, και οι δύο εκδόσεις μπαταρίας υποστηρίζουν φόρτιση AC ισχύος έως 11 kW, καλύπτοντας επαρκώς τις ανάγκες οικιακής ή δημόσιας φόρτισης. Εκεί όμως που το B10 ξεχωρίζει είναι στη φόρτιση συνεχούς ρεύματος, καθώς υποστηρίζει DC έως και 168 kW. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε φόρτιση από το 30% έως το 80% σε λιγότερο από 20 λεπτά, χρόνος που το φέρνει ανάμεσα στα πιο ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας και μειώνει αισθητά το άγχος στις μεγαλύτερες διαδρομές.

Εξέλιξη στην Ευρώπη

Όπως και το C10, έτσι και το B10 έχει περάσει από το στάδιο της εξέλιξης στην ιστορική πίστα δοκιμών του Balocco στην Ιταλία, με στόχο τη δημιουργία μιας premium οδηγικής εμπειρίας προσαρμοσμένης στον ευρωπαϊκό τρόπο ζωής. Αυτό δεν μένει στη θεωρία, αλλά περνά ξεκάθαρα στον δρόμο.

Η κατανομή βάρους 50:50, μαζί με το σύστημα αναρτήσεων με γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τους μηχανικούς της Stellantis, δημιουργούν ένα σύνολο που στο δρόμο δείχνει δεμένο και ώριμο, το οποίο μπορεί να ανταποκριθεί με άνεση σε διαφορετικές συνθήκες και περιβάλλοντα, χωρίς συμβιβασμούς.

Leapmotor B10
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην πόλη, το B10 εμφανίζεται ευκίνητο και ευέλικτο, παρά τον όγκο του, με τον μικρό κύκλο στροφής των 10,5 μέτρων να διευκολύνει σημαντικά τους ελιγμούς. Τα μεγάλα παράθυρα προσφέρουν πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, στοιχείο που εκτιμάται άμεσα στην καθημερινή χρήση, ενώ οι αναρτήσεις απορροφούν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, καταπίνοντας λακκούβες και σαμαράκια χωρίς θορύβους ή απότομα χτυπήματα.

Στον αυτοκινητόδρομο, το μοντέλο παραμένει ήσυχο και σταθερό, με την ηχομόνωση να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο και να μην επιτρέπει σε αεροδυναμικούς ή κυλιόμενους θορύβους να χαλάσουν την ηρεμία των επιβατών. Η κύλιση είναι ποιοτική και το μοντέλο εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας τον premium χαρακτήρα που επιχειρεί να περάσει.

Leapmotor B10

Σε επαρχιακούς δρόμους και γρήγορες στροφές, γίνεται εμφανής η δουλειά που έχει γίνει στο στήσιμο. Το αμάξωμα παραμένει ελεγχόμενο, χωρίς έντονες κλίσεις, με το μοντέλο να δείχνει υπάκουο ακόμα και όταν πιεστεί κοντά στα όριά του. Το τιμόνι υστερεί σε αίσθηση ακόμη και στο sport πρόγραμμα, χωρίς όμως να χαλά τη συνολική δυναμική και τη θετική εικόνα του συνόλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κίνηση στον πίσω άξονα παίζει τον δικό της ρόλο, προσφέροντας καλύτερη ισορροπία και φυσική συμπεριφορά στις στροφές. Μάλιστα, αν και δεν αποτελεί τον βασικό χαρακτήρα του μοντέλου, με απενεργοποιημένο το ESP η ουρά θα ανοίξει προοδευτικά και με έλεγχο, χαρίζοντας στον οδηγό λίγα, απρόσμενα χαμόγελα.

Leapmotor B10

Τα φρένα έχουν σωστή αίσθηση, χωρίς την «ξύλινη» συμπεριφορά που συναντάται σε αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ η πλήρης σουίτα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας εμφανίζεται πιο καλορυθμισμένη και ραφιναρισμένη σε σχέση με ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα από τη Leapmotor. Παρεμβαίνουν όταν χρειάζεται, χωρίς να γίνονται ενοχλητικά, κάνοντας τη δουλειά τους σωστά και μετρημένα.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, το Leapmotor B10 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με τη βασική LIFE να είναι από την αρχή πλούσια και να μην της λείπει τίποτα ουσιαστικό. Στάνταρ περιλαμβάνει 17 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών και κεντρική οθόνη infotainment 14,6 ιντσών, πανοραμική οροφή με ηλεκτρικό σκίαστρο επιφάνειας 1,8 τ.μ., σύστημα πλοήγησης και πλήρη φωτισμό LED.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Leapmotor B10

Παράλληλα, διαθέτει λειτουργία V2L, επιτρέποντας την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών, καθώς και κλειδί NFC και Bluetooth, είσοδο χωρίς κλειδί και εκκίνηση μέσω κωδικού. Η συνδεσιμότητα καλύπτεται με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και τα καλώδια φόρτισης Mode 2 και Mode 3, για φόρτιση τόσο σε απλή πρίζα σούκο όσο και σε wallbox.

Η έκδοση DESIGN έρχεται να προσθέσει στοιχεία που ανεβάζουν αισθητά τον πήχη σε άνεση και πολυτέλεια. Στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι και ηχοσύστημα υψηλής απόδοσης με 12 ηχεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, προσφέρει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες με μνήμη, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, αισθητήρα βροχής και σκούρα πίσω κρύσταλλα, ενισχύοντας τόσο την πρακτικότητα όσο και την πιο premium εικόνα του μοντέλου.

Στο διά ταύτα

Το Leapmotor B10 είναι, χωρίς ίχνος υπερβολής, ένα από τα πιο ισορροπημένα και καλοεξελιγμένα κινεζικά μοντέλα που έχουμε οδηγήσει μέχρι σήμερα. Δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει με κραυγαλέες υποσχέσεις ή τεχνικά πυροτεχνήματα, αλλά ποντάρει σε ένα συνολικά ώριμο πακέτο που λειτουργεί σωστά στον δρόμο, δίνοντας έμφαση στην καθημερινή ευκολία μετακίνησης και την «οικογενειακή» πρακτικότητα.

Leapmotor B10

Με τιμή εκκίνησης από 25.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των προωθητικών ενεργειών και του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», το B10 τοποθετείται ιδιαίτερα ανταγωνιστικά στην κατηγορία του, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς τον εξοπλισμό, την ποιότητα κύλισης και τη συνολική αίσθηση που αποπνέει. Παράλληλα, η κορυφαία αξιολόγηση 5 αστέρων από τον Euro NCAP έρχεται να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας και να επιβεβαιώσει ότι η πράσινη κινητικότητα δεν χρειάζεται να συνοδεύεται από εκπτώσεις σε αυτόν τον τομέα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πραγματική αυτονομία είναι επαρκής για να καλύψει άνετα τις εβδομαδιαίες μετακινήσεις ενός μέσου οδηγού, χωρίς καθημερινό άγχος φόρτισης, αλλά και αποδράσεις το Σαββατοκύριακο, ενώ οι χώροι, η τεχνολογία και η συνολική εργονομία της καμπίνας το καθιστούν ιδανικό ακόμα και για να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο σε μια οικογένεια. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό που απευθύνεται σε όσους θέλουν να κάνουν το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση με πιο γήινους όρους.

Leapmotor B10

Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι μέσα στη χρονιά αναμένεται και η έκδοση REEV, η οποία για πολλούς Έλληνες οδηγούς μπορεί να αποδειχθεί η ιδανική λύση, προσφέροντας ηλεκτρική οδήγηση στην καθημερινότητα, χωρίς το άγχος της φόρτισης στις μεγαλύτερες αποστάσεις. Αν μη τι άλλο, το Leapmotor B10 δείχνει πόσο η εταιρεία έχει ωριμάσει και πλέον διεκδικεί με αξιώσεις τη θέση της στην ευρωπαϊκή και ελληνική πραγματικότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τεχνικά χαρακτηριστικά Leapmotor B10

  • Κινητήρας: ηλεκτρικός, 218 ίπποι, 240 Nm
  • Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους πίσω τροχούς
  • Επιδόσεις: 8 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 170 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 17,3 kWh/100 χλμ., 0 γρ./χλμ.
  • Αυτονομία (WLTP): 434 χλμ.
  • Χωρητικότητα μπαταρίας: 67,1 kWh
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.515/1.885/1.6565 χλστ., 2.734 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.845 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 430 λτ. (+72 λτ. frunk)
  • Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 25.622 ευρώ (με τη μπαταρία 56,2 kWh, προωθητική ενέργεια και επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» / 0 ευρώ)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ