Πρεμιέρα για την εκθαμβωτική Lamborghini SC63 LMDh του LeMans

Lamborghini SC63 LMDh

Η Lamborghini μπαίνει το 2024 στην κορυφαία κατηγορία των υβριδικών hypercars του LeMans με η θηριώδη SC63 LMDh, το πιο προηγμένο δημιούργημα στην ιστορία της εταιρείας της Sant' Agata.

Η Lamborghini SC63 LMDh, που θα κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αυτές τις μέρες (13-16 Ιουλίου), έχει στον πυρήνα του υβριδικού της συστήματος τον θερμικό κινητήρα V8 3.8 λίτρων βάσει των κανονισμών της κατηγορίας LMDh - στην οποία φέτος μπήκαν εργοστασιακά και οι Ferrari (που κέρδισε στο ντεμπούτο της), Peugeot, Cadillac και θα ακολουθήσουν και οι Porsche, BMW, McLaren και Alpine.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σχεδιασμός της SC63 LMDh ακολουθεί φυσικά τα αυστηρά δεδομένα της κατηγορίας, αλλά υιοθετεί λεπτομέρειες των Lambo παραγωγής όπως τα φωτιστικά σώματα σχήματος Υ και τους θόλους των τροχών που θυμίζουν τη νέα Revuelto (διάδοχο της Aventador), αλλά και τους αεραγωγούς που παραπέμπουν στη μυθική Countach.

Κατά τα άλλα, η ηφαιστεώδης εμφάνισή της περιλαμβάνει την τεράστια πίσω πτέρυγα με το γιγάντιο κάθετο πτερύγιο που υψώνεται πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα. Το πράσινο χρώμα της, Verde Mantis, είναι ένα από τα κλασσικά χρώματα της Lamborghini, και το διατρέχει στο κέντρο της μια γραμμή με την τριχρωμία της ιταλικής σημαίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μονοκόκ σασί προέρχεται από τη Ligier -μιας και οι ομάδες της LMDh πρέπει να προμηθεύονται τα σασί τους από συγκεκριμένους προμηθευτές- αλλά το αμάξωμα έχει φιλοτεχνήσει το Centro Stile της Sant' Agata Bolognese.

Ο V8 κινητήρας είναι ολοκαίνουριος, σχεδιασμένος και κατασκευασμένος ειδικά για την SC63 LMDh. Με χωρητικότητα 3.8 λίτρων, διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές τοποθετημένους εκτός του κινητήρα για καλύτερη ψύξη, συντήρηση και κατανομή βάρους. Η κατηγορία LMDh ορίζει το «ταβάνι» της ισχύος των πρωτοτύπων της στους 671 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τον οκτακύλινδρο κινητήρα περικλύουν τα επιμέρους στοιχεία του υβριδικού συστήματος -ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία και κεντρική ηλεκτρονική μονάδα της Bosch- και όλα συνδέονται με το σύστημα μετάδοσης που είναι κοινό για όλες τις ομάδες του WEC (Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής), αλλά με ρυθμίσεις της Lambo στις σχέσεις μετάδοσης.

Η SC63 LMDh θα συμμετάσχει στην πρώτη της αγωνιστική δραστηριότητα το 2024 -με οδηγούς τους Daniil Kvyat και Romain Grosjean από τη Formula 1 και τους Mirko Bortolotti και Andrea Caldarelli- και μέχρι τότε θα συνεχίζονται οι δοκιμές εξέλιξής της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ένα εκ των δύο αγωνιστικών πρωτοτύπων θα κάνει την πλήρη σεζόν του WEC, ενώ το άλλο θα αγωνίζεται στη Βόρεια Αμερική, στο πρωτάθλημα αντοχής της IMSA. Την επιμέλειά τους θα έχει η ομάδα Iron Lynx, η οποία συμμετέχει φέτος με μια Huracan GT3 Evo 2 τόσο στο θεσμό της IMSA όσο και στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα GT World Challenge Europe.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ