H Ferrari αποκάλυψε το αγωνιστικό υβριδικό hypercar 499P για το LeMans

Ferrari 499P Hypercar

Με υβριδική μονάδα ισχύος twin-turbo V6 και χρωματισμό που παραπέμπει στις αγωνιστικές Ferrari της δεκαετίας του 1970, η 499P σηματοδοτεί την ιστορική επιστροφή της Scuderia στους αγώνες αντοχής.

Η Ferrari επιστρέφει το 2023 στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC), και κατά συνέπεια και στις 24 Ώρες του LeMans, όπου θα βρεθεί αντιμέτωπη με μια πλειάδα άλλων κορυφαίων κατασκευαστών σπορ αυτοκινήτων που προσελκύθηκαν από τις τεχνολογικές προδιαγραφές της νέας κατηγορίας των υβριδικών hypercars (LMDh). Σε αυτούς περιλαμβάνεται η Peugeot, η Porsche, η BMW και η Cadillac.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κόκκινος-κίτρινος χρωματισμός της 499P, που αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης Ferrari Finali Mondiali στην πίστα της Imola, παραπέμπει στη θρυλική αγωνιστική 312ΡΒ των αρχών της δεκαετίας του 1970.

H Scuderia θα αγωνίζεται με δύο αυτοκίνητα στο WEC, που θα φέρουν τους αριθμούς #50 και #51. Είναι, και αυτοί, συμβολικοί - για τα 50 χρόνια από τότε που η Ferrari συμμετείχε για τελευταία φορά στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχές και του LeMans.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για την ονομασία του υβριδικού hypercar, το 499 παραπέμπει στη χωρητικότητα (σε κυβικά εκατοστά) κάθε κυλίνδρου του V6 θερμικού κινητήρα, ενώ το Ρ σημαίνει Prototype (Πρωτότυπο). Το τρίλιτρο εξακύλινδρο μοτέρ συνδυάζεται με δύο υπερσυμπιεστές για να αγγίξει την ανώτατη επιτρεπτή ισχύ των 680 ίππων, αλλά είναι σημαντικά τροποποιημένος από τον ίδιο κινητήρα που τοποθετείται στη 296 GTB και στην αγωνιστική 296 GT3.

Ο Ferdinando Cannizzo, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος GT στο Μαρανέλο, εξήγησε πως ο V6 επιλέχθηκε διότι είναι ελαφρύς και συμπαγής, και ότι οι αλλαγές από τη μονάδα των 296 GTB / GT3 είναι δομικές. Η μετάδοση γίνεται μέσω σειριακού αγωνιστικού κιβωτίου 7 σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην 499Ρ συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, που αποδίδει ακόμη 272 ίππους, αντλώντας την ενέργειά του από τη μπαταρία 900V -τεχνολογίας της Formula 1- η οποία είναι αυτοφορτιζόμενη κατά το φρενάρισμα.

Δύο πρωτότυπα της 499Ρ έχουν ήδη συμπληρώσει περισσότερα από 12.000 χιλιόμετρα δοκιμών, με ορισμένα από τα κορυφαία ονόματα των αγώνων GT στο κόκπιτ. Το αγωνιστικό ντεμπούτο του ιταλικού hypercar θα έρθει στο μέσον του προσεχούς Μαρτίου, στον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος WEC στο Sebring των ΗΠΑ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ