Η BMW i5 ετοιμάζεται και σε έκδοση Touring

BMW i5 Touring spy

Νέες «κατασκοπευτικές» εικόνες αποκαλύπτουν ότι η νέα, αμιγώς ηλεκτρική BMW i5 θα διαθέτει και την πρακτικότερη estate έκδοση «Touring» για περισσότερους χώρους και άνεση.

Πριν από λίγο καιρό είχαν διαρρεύσει το διαδίκτυο οι «κατασκοπευτικές» εικόνες από τις δοκιμές εξέλιξης της νέας BMW i5, της μεγάλης μεταμόρφωσης του κλασσικού βαυαρικού sedan BMW Σειρά 5 σε αμιγώς ηλεκτρικό. Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του οποίου θα γίνουν κάποια στιγμή μέσα στο 2023, και θα το φέρουν αντιμέτωπο με τη Mercedes EQE και το Tesla Model S.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, όπως δείχνουν οι τελευταίες φωτογραφίες, στα πλάνα της BMW είναι και η Touring έκδοση (station wagon) της νέας i5, σε μια κατηγορία που δεν υπάρχει ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο εύρος τιμής. Υπάρχει μόνο το πολύ φθηνότερο MG5 και η πολύ ακριβότερη Porsche Taycan Sport Turismo.

H BMW i5 Touring των φωτογραφιών δεν δείχνει να διαφέρει από τη θερμική BMW Σειρά 5 Touring, και παρά το έντονο καμουφλάζ δείχνει να έχει λίγο μικρότερη γρίλια σε σχέση με την i4, αλλά παρεμφερή εμπρός φωτιστικά σώματα - σε αντίθεση με τα διπλά φώτα που παρατηρούμε στη νέα Σειρά 7, στην iX και στην XM.

Οι χειρολαβές των θυρών είναι «χωνευτές» στο αμάξωμα, οι ζάντες έχουν νέο σχεδιασμό με επτά ακτίνες, στην πίσω κολόνα έχει προστεθεί ένα μικρότερο καμπυλόμορφο τζάμι, και η πρίζα φόρτισης βρίσκεται στη θέση που βρισκόταν η τάπα βενζίνης, στην πλευρά του οδηγού. Τα πίσω φωτιστικά σώματα καλύπτονται καλά, αλλά αναμένεται να είναι παρεμφερή της sedan i5.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πλατφόρμα της αναμένεται να είναι η CLAR της υπάρχουσας θερμικής Σειράς 5, αλλά και της i4 - που αναμένεται να δανείσει στην i5 και τα ηλεκτρικά της μέρη. Στη βασική έκδοση μπορεί κανείς να αναμένει την i5 eDrive40 με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 335 hp και 430 Nm, και με μπαταρία 80,7 kWh, και έπειτα την i5 M50 με 469 ίππους και 730Nm ροπής.

Ίσως, δε, να υπάρξει και η έκδοση των 537 hp και 795 Nm ροπής που έχει και η i4. Στην κορυφή, από άποψη επιδόσεων και τιμής, θα βρίσκεται η -αντίστοιχη της Μ5- BMW i5 M60, που θα υιοθετεί την ηλεκτροκίνηση της iX M60 -δύο ηλεκτρικά μοτέρ 611 ίππων και 1.100 Nm ροπής- με μπαταρία μεγέθους 105 kWh και επιτάχυνση 0-100 km/h περίπου 3,0 δευτερολέπτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχετικά με την αυτονομία, αν όντως η i5 χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά μέρη της i4 μπορούμε να την αναμένουμε στα επίπεδα των περίπου 600 χιλιομέτρων. Το αυξημένο βάρος της i5 θα αντισταθμιστεί από την πρόοδο που έχει κάνει στο μεσοδιάστημα η βαυαρική εταιρεία στην τεχνολογία της μπαταρίας. Και η ταχύτητα φόρτισης θα είναι παρεμφερής των 195 kWh της iX.

«Κατασκοπευτική» εικόνα των δοκιμών εξέλιξης της νέας BMW i5
«Κατασκοπευτική» εικόνα των δοκιμών εξέλιξης της νέας BMW i5

Θυμίζουμε ότι η νέα γενιά της BMW Σειρά 5 θα είναι ένα από τα τελευταία νέα αυτοκίνητα της BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης, πριν την έλευση της νέας γενιάς Neue Klasse ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2025. Τα πρώτα αυτοκίνητα της Neue Klasse θα είναι οι ηλεκτρικοί διάδοχοι των Σειρά 3 και X5.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ