SEAT TGI: Tα μοντέλα με φυσικό αέριο που καίνε 4 ευρώ στα 100 χλμ.

Τα SEAT με φυσικό αέριο που καίνε 4 ευρώ/100 χλμ.

Το φυσικό αέριο αποτελεί τον πιο οικονομικό τρόπο μετακίνησης σήμερα και η SEAT έχει στη γκάμα της επιλογές που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη.

Το CNG κίνησης είναι ένα εξαιρετικής ποιότητας καύσιμο που προσφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο για την τσέπη του οδηγού όσο και για το περιβάλλον. Ίσως το πιο σημαντικό από αυτά είναι η άμεση οικονομία χρημάτων για τον χρήστη με την τιμή του να φτάνει μόλις στο 1,20 ευρώ/κιλό, όταν η μέση τιμή του λίτρου για την 95άρα βενζίνη είναι 1,923 ευρώ και για του πετρελαίου κίνησης φτάνει στο 1,864 ευρώ/λίτρο (τιμές 8ης Δεκεμβρίου 2022).

Τα SEAT με φυσικό αέριο που καίνε 4 ευρώ/100 χλμ.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επόμενο σημαντικό πλεονέκτημα του φυσικού αερίου έναντι των ορυκτών καυσίμων είναι οι σημαντικά χαμηλότεροι ρύποι που εκπέμπονται στην ατμόσφαιρα κατά την καύση του. Έναντι της βενζίνης οι εκπομπές CO2 του CNG παρουσιάζονται μειωμένες έως και 25%.

Παράλληλα σημαντικά χαμηλότερες παρουσιάζονται οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx), τη στιγμή που από την καύση του φυσικού αερίου δεν παράγονται και κατά συνέπεια δεν απελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα σωματίδια αιθάλης.

Τα SEAT με φυσικό αέριο που καίνε 4 ευρώ/100 χλμ.

Η SEAT προσφέρει τέσσερα διαφορετικά μοντέλα με κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν και να καταναλώνουν φυσικό αέριο αλλά και βενζίνη. Μάλιστα, σε αυτή την δύσκολη κοινωνικά και οικονομικά εποχή, τα TGI μοντέλα της SEAT δείχνουν πιο επίκαιρα από ποτέ.

Η τεχνολογία TGI προσφέρει χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη είσοδο στον Δακτύλιο σε καθημερινή βάση και ένα πολύ μικρό κόστος μετακίνησης σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα SEAT με φυσικό αέριο που καίνε 4 ευρώ/100 χλμ.

Οι TGI κινητήρες εφοδιάζουν τα Ibiza, Arona και Leon (και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος), και έχουν υποστεί μεγάλες αλλαγές για να καταναλώνουν φυσικό αέριο, διαθέτοντας επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή, νέους εκκεντροφόρους και βαλβίδες, νέο σύστημα ψεκασμού κ.α.

Στην περίπτωση των Ibiza και Arona, ο 3κύλινδρος τούρμπο κινητήρας αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπή, και εφοδιάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. To μικρομεσαίο Leon από την άλλη, διαθέτει 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm, δίνοντας την επιλογή στον υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει μεταξύ χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων (DSG7).

SEAT Leon TGI 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κόστος αγοράς των Ibiza TGI και Arona TGI διαμορφώνεται στα 18.490 και 19.990 ευρώ αντίστοιχα, ενώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωση τοποθετείται στα 3,4 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα. Και τα δύο δημοφιλή μοντέλα εξοπλίζονται με ντεπόζιτο βενζίνης 9 λίτρων και 13,8 κιλών φυσικού αερίου, με το κόστος κίνησης να κυμαίνεται γύρω από τα 4,08 ευρώ/100 χλμ.

Τα SEAT με φυσικό αέριο που καίνε 4 ευρώ/100 χλμ.

Στα μεγαλύτερα Leon και Leon Sportourer, οι δεξαμενές φυσικού αερίου είναι 17,3 κιλών, με το ντεπόζιτο βενζίνης να παραμένει στα 9 λίτρα. Το μέσο κόστος κίνησης με βάση την εργοστασιακή κατανάλωση των 3,7 κιλών/100 χλμ. είναι στα 4,44 ευρώ. Οι τιμές των Leon και Leon Sportourer 1.5 TGI διαμορφώνονται στα 24.690 και 25.890 ευρώ αντίστοιχα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ