Seat MO eScooter 125: Η καλύτερη επιλογή που οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου

Seat Mo eScooter 125 πόσο οικονομία κάνω καθημερινά στην πόλη

Τα scooters αποτελούν τη λύση στο χάος της καθημερινής μετακίνησης στα αστικά κέντρα και η νέα γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά προσθέτουν σε αυτό τα δικά τους δυνατά σημεία που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς.

Ανάμεσα στις προτάσεις που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά ξεχωρίζει το αμιγώς ηλεκτρικό Seat MO eScooter 125, το scooter της ισπανικής εταιρείας που οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου και μπορεί να απαλλάξει από το άγχος του μποτιλιαρίσματος και των καθυστερήσεων και τους αυτοκινητιστές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και αν αναρωτιέστε ποια είναι τα δυνατά σημεία του Seat MO eScooter 125 που το κάνουν τόσο ελκυστικό στη χρήση του στο αστικό περιβάλλον δεν έχετε παρά να διαβάσετε αυτά που ακολουθούν.

Οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου

Με τον χρόνο να αποτελεί το πολυτιμότερο «αγαθό» που έχει ένας άνθρωπος στη διάθεση του, σε περιβάλλον πόλης ένα δίκυκλο μπορεί να γλιτώσει δεκάδες ώρες άσκοπης ταλαιπωρίας σε σχέση με ένα αυτοκίνητο αφού μπορεί να «εξαφανίσει» το μποτιλιάρισμα. Αυτό φυσικά το κάνει και το MO eScooter 125.

Έπειτα και από τις σχετικά πρόσφατες αλλαγές στη νομοθεσία, το ηλεκτρικό scooter της ισπανικής εταιρείας μπορεί να οδηγηθεί και στη χώρα μας από κάτοχο διπλώματος αυτοκινήτου. Αυτό είναι εφικτό εφόσον ο ενδιαφερόμενος έχει προσκομίσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα και έχει περάσει και από τη διαδικασία των υποχρεωτικών πρακτικών μαθημάτων ώστε να αντικαταστήσει την άδεια οδήγησης του, χωρίς να χρειάζεται να δώσει εξετάσεις.

Κατανάλωση με το... ηλεκτρικό σταγονόμετρο

Με τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης να βρίσκεται στα 2,028 ευρώ στην ελληνική επικράτεια (τιμή 26ης Οκτωβρίου 2022), η χρήση ενός δικύκλου που καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια φαντάζει πιο ελκυστική από ποτέ. Σε κόστος χρήσης ενέργειας ανά 100 χιλιόμετρα, το eScooter 125 βάζει δύσκολα και υπερισχύει ακόμη και απέναντι στα θρυλικά για την χαμηλή τους κατανάλωση παπιά, με τη μέση κατανάλωσή του να φτάνει στα 5,6 kWh/100 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τη μέση τιμή κιλοβατώρας να διαμορφώνεται στα 0,15-0,16 ευρώ για το μήνα Νοέμβριο (μαζί με τις επιδοτήσεις), για 100 χλμ. ο αναβάτης του ηλεκτρικού scooter δεν χρειάζεται να ξοδέψει περισσότερο από 0,84-0,90 ευρώ. Αυτό τη στιγμή που τα οικονομικά 125άρια scooters καταναλώνουν μόλις 2,8-3,2 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ. που «μεταφράζεται» σε 5,68-6,49 ευρώ.

Για τους οδηγούς αυτοκινήτου που θέλουν να κάνουν το βήμα στους δύο τροχούς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, η διαφορά είναι... χαοτική, αν έχουμε να κάνουμε με συμβατικό αυτοκίνητο. Ακόμη και τα αυτοκίνητα πόλης με τις πολύ χαμηλές καταναλώσεις τους χρειάζονται 5-6 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα, με το κόστος σε αυτή την περίπτωση να ανέρχεται στα 10,14 με 12,16 ευρώ.

Επιδόσεις ισάξιες με συμβατικό scooter

Το Seat MO eScooter 125 «ανήκει» στην κατηγορία δικύκλων που οδηγούνται με δίπλωμα κατηγορίας Α1 και σε σχέση με τα συμβατικά scooters έως 125 κ.εκ. δεν υστερεί στον τομέα των επιδόσεων. Με μέγιστη ισχύ 12,23 ίππων αλλά ακόμη πιο σημαντικά με ροπή που φτάνει στα 240 Nm, ο ηλεκτρικός κινητήρας προσφέρει επιταχύνσεις από στάση -ειδικά εν κινήσει- που συγκρίνονται άμεσα με τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας με μοτέρ εσωτερικής καύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ευρυχωρία για δύο

Το eScoooter 125 είναι ένα κανονικών διαστάσεων scooter. Η ισπανική εταιρεία σχεδίασε το μοντέλο τη λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις διαστάσεις των Ευρωπαίων αναβατών και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό στους προσφερόμενους χώρους. Στη μεγάλη και φαρδιά σέλα θα κάτσουν με άνεση δύο άτομα κανονικών διαστάσεων, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για την τοποθέτηση ενός κράνους κλειστού τύπου.

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το μοντέλο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αποσπώμενη μπαταρία που τη φορτίζεις σπίτι σου

Το eScoooter 125 χρειάζεται μια απλή οικιακή πρίζα για να φορτίσει την μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρία του των 5,6 kWh. Το μεγάλο ατού του μοντέλου της Seat MO είναι ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει αυτή η πρίζα στο σημείο που παρκάρετε του scooter σας. Η συστοιχία μπαταριών, που φορτίζει σε διάστημα 5-6 ωρών αποσπάται από το scooter εύκολα και γρήγορα. Άνετη είναι και η μεταφορά της καθώς φέρει πτυσσόμενο χερούλι και ροδάκια, ενώ εύκολη είναι και η εκ νέου τοποθέτηση της μπαταρίας στο πλαίσιο του eScooter 125.

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το μοντέλο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ