Όλα τα μελλοντικά πολυτελή μοντέλα και πότε έρχονται

Mercedes EQS μελλοντικά πολυτελή αυτοκίνητα

Κατά δεκάδες αναμένονται οι παρουσιάσεις και οι αφίξεις πολυτελών μοντέλων τους επόμενους μήνες. Δείτε τις όλες εδώ.

Με κοινό παρονομαστή την προσφερόμενη πολυτέλεια και το υψηλό status, οι επόμενοι μήνες θα φέρουν κοντά μας πολλά νέα sedan, coupe αλλά και SUV μοντέλα, τα οποία έρχονται για να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα προτιμήσεων. Οι γερμανικές εταιρίες πρωταγωνιστούν σε επίπεδο αριθμών, όπως θα διαπιστώσετε και εσείς, ωστόσο, το δικό τους λιθαράκι στα πολυτελή βάζουν οι Γάλλοι, οι Βρετανοί αλλά και οι Σουηδοί. Ακολουθούν όλα τα μοντέλα που αξίζει να περιμένετε μέσα στην επόμενη 2ετία πριν προβείτε στην επόμενη αγορά σας.

Audi

-Q5 TFSIe (plug-in hybrid)

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα plug-in υβριδική έκδοση του Q5 TFSIe αναμένεται να είναι εμπορικά διαθέσιμη στη χώρα μας στις αρχές του φθινοπώρου. Η συνδυασμένη απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ και του δίλιτρου turbo TFSI φτάνει στους 367 ίππους με μέση κατανάλωση κατά WLTP τα 2,4-2,1 λίτρα/100 χλμ., αλλά και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 40 χιλιόμετρα.

-Q4 e-tron/Sportback e-tron

Με το ερχομό το προσεχές Φθινόπωρο στην ελληνική αγορά, το ηλεκτρικό Q4 e-tron, αλλά και η Sportback έκδοση του SUV της γερμανικής εταιρίας, θα προσφέρουν δύο ακόμη επιλογές στη μεσαία κατηγορία, κάτω από το μεγάλο SUV e-Tron. To Q4 e-tron αναμένεται στην Ελλάδα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και το Q4 Sportback, με την χαρακτηριστική κλίση της οροφής του, ένα μήνα αργότερα.

-Νέο RS 3

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βρισκόμενο ήδη σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών το νέο RS3 θα είναι διαθέσιμο με hatchback και sedan αμάξωμα δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη έμφαση σε επιδόσεις και συνολική απόδοση έναντι του S3. Αναμένεται να χρησιμοποιεί το γνωστό 5κύλινδρο μοτέρ των 2,5 λίτρων με την απόδοση του να ξεπερνά τους 400 ίππους και την κίνηση φυσικά να περνά και στους τέσσερις τροχούς. Η διαθεσιμότητα του νέου RS3 έχει τοποθετηθεί προς τα τέλη του έτους.

-A6 e-tron

Το αμιγώς ηλεκτρικό Audi A6 e-tron που είδαμε για πρώτη φορά ως concept στο Σαλόνι της Σαγκάης το 2019, αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του ως μοντέλο παραγωγής τη χρονιά το 2022. Βασίζεται στην μελλοντική αρχιτεκτονική PPE της Audi και έρχεται να διευρύνει τις επιλογές στα ηλεκτρικα μοντέλα των Γερμανών με μια sedan πρόταση στη μεσαία κατηγορία, με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 700 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τέσσερα δεύτερα, για τα ισχυρότερα μέλη της οικογενείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

BMW

-M3 Xdrive και M4 Xdrive

Για πρώτη φορά στην ιστορία τους οι BMW M3 και M4 είναι διαθέσιμες με το σύστημα 4κίνησης M xDrive δίνοντας έτσι νέα διάσταση στα δύο σπορ μοντέλα των Βαυαρών. Τα συστήματα M xDrive και Active M Differential συνοδεύονται από ειδικό έλεγχο πρόσφυσης Μ, ενώ συνεργάζονται με το Dynamic Stability Control (DSC) για ακριβή αλληλεπίδραση ανάλογα με τις συνθήκες. Με 510 ίππους και 650 Nm ροπής από το εν σειρά 6κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο μοτέρ, κοντά μας σύντομα.

-Ανανεωμένη Σειρά Χ3 και Χ4

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H BMW φρεσκάρισε τις Χ3 και X4 αισθητικά αλλά και τεχνολογικά. Σχεδιαστικά και οι δύο προτάσεις παρουσδιάζονται εκσυγχρονισμένες και πιο εκλεπτυσμένες από τα μοντέλα που αντικαθιστούν με τη X4 να δίνει φυσικά μεγαλύτερη έμφαση στον κομμάτι του δυναμισμού. Ο αέρας ανανέωσης είναι εμφανής και στο εσωτερικό με την κεντρική κονσόλα της Σειράς 4 να κάνει και εδώ την εμφάνιση της με το multimedia σύστημα να φέρει στάντρ οθόνη αφής στις 10,25 ίντσες.

Όλα τα μοτέρ εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel υποστηρίζονται πλέον από ήπια υβριδικό σύστημα 48V με επτά διαφορετικές επιλογές και ισχύ έως 360 ίππους. Παρούσα φυσικά και plug-in υβριδική έκδοση με 292 ίππους. Η εμπορική διάθεση των X3 και X4 στη χώρα μας αναμένεται τον ερχόμενο Αύγουστο.

-Σειρά 4 Grand Coupe

Έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από τότε που είδαμε για πρώτη φορά τη νέα γενιά της Σειράς 4 Grand Coupe με την άφιξη της στην Ελλάδα να έχει προγραμματιστεί για τον ερχόμενο Οκτώβριο. Μεγαλύτερη σε διαστάσεις από την προηγούμενη και "πακτωμένη" με τις νέες τεχνολογικές λύσεις της BMW, σε επίπεδο ασφάλειας και συνδεσιμότητας, η 4άρα Grand Coupe θα είναι διαθέσιμη με δύο 4κύλινδρα μοτέρ βενζίνης ένα πετρελαίου, αλλά και δύο εν σειρά εξακύλινδρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

- iX

H iX, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της BMW, έρχεται από το Νοέμβριο του 2021 για να ανεβάσει τον πήχη στην κατηγορία του, ως η εναλλακτική πρόταση της συμβατικής X5, με μήκος που φτάνει σχεδόν τα πέντε μέτρα. Σε δύο αρχικά εκδόσεις, eDrive40 και xDrive50, με απόδοση 326 και 523 ίππους αντίστοιχα, η iX προσφέρει αυτονομία έως 630 χλμ. στη δεύτερη περίπτωση χάρη στην μπαταρία των 105,2 kWh. Τιμή εκκίνησης στη χώρα μας τα 86.450 ευρώ.

-Σειρά 2 Active Tourer

Η νέα γενιά της Σειράς 2 Active Tourer ετοιμάζεται με εντατικούς ρυθμούς με το ντεμπούτο να πραγματοποιείται πριν από το τέλος του 2021. Το MPV της BMW έρχεται για να προσφέρει ακόμη περισσότερες λύσης πρακτικότητας έναντι της απερχόμενης γενιάς. Οι διαστάσεις θα είναι μεγαλύτερες με τη νέα Σειρά 2 Active Tourer να προσφέρει έτσι περισσότερους χώρους για τους επιβαίνοντες και τις αποσκευές τους, ενώ αισθητή θα είναι η διαφορά και στο αισθητικό κομμάτι με το αμάξωμα να έχει περισσότερες δόσεις δυναμισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

-Σειρά 2 Coupe

Πλησιάζοντας ολοταχώς προς την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης, η έναρξη παραγωγής της νέας BMW Σειρά 2 Coupe έχει προγραμματιστεί γι' αυτό το καλοκαίρι. Με κίνηση στους πίσω τροχούς, κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων στο ιδανικό 50:50 και ισχυρό εξακύλινδρο μοτέρ κάτω από το καπό, το coupe των Βαυαρών θα είναι διαθέσιμο και στην κορυφαία έκδοση 4κίνηρτη έκδοση M240i xDrive των 374 ίππων. Ντεμπούτο λογικά το ερχόμενο φθινόπωρο και διαθεσιμότητα στις αρχές του 2022.

-i4

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Βαυαροί έδωσαν στη δημοσιότητα τις λεπτομέρειες της νέας ηλεκτρικής i4, του μεσαίου sedan που θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: την πισωκίνητη eDrive40 των 340 ίππων και την τετρακίνητη M50 των 544 ίππων. Με συστοιχία μπαταριών καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας στα 80,7 kWh η αυτονομία φτάνει έως και τα 590 χλμ. με την i4 να είναι διαθέσιμη στο ελληνικό κοινό στις αρχές του 2022.

-Χ1

Η τρίτη γενιά του μικρότερου SUV της BMW έχει εντοπιστεί ήδη αρκετές φορές στο πρόσφατο παρελθόν σε δοκιμές εξέλιξης σε δημόσιο δρόμο, κάτι που σημαίνει ότι το ντεμπούτο της δεν απέχει πολύ. Η νέα X1 αναμένεται να χαρακτηρίζεται από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής εταιρίας έχοντας στο οπλοστάσιο της μια ευρεία γκάμα επιλογών σε κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και υβριδικών συστημάτων κίνησης. Η παρουσίαση του αναμένεται το 2022.

-i3

Η γκάμα της Σειράς 3 θα εμπλουτιστεί στο μέλλον και με μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που δεν αποκλείεται να ονομάζεται i3. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για "δάνειο" του συστήματος κίνησης από την ηλεκτρική iX3 και αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ισχύ 286 ίππων και ροπή στα 400 Nm. Ένα ακόμη μοντέλο των Βαυαρών, με χρονικό ορίζοντα παρουσίασης το 2022.

-Σειρά 7

Η νέα ναυαρχίδα της BMW, η Σειρά 7 θα έρθει σίγουρα με "άγριες" διαθέσεις προς τα τέλη του 2021 λόγω και του ανταγωνισμού στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών sedan που έχει φουντώσει για τα καλά. Η κορυφαία BMW, η οποία έχει περάσει και από δοκιμές εξέλιξης στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring, θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη των τεχνολογιών που αναπτύσσει η BMW σε όλους τους τομείς, ως είθισται άλλωστε για 7άρα. Η δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης αναμένεται να είναι επίσης ένα από τα χαρακτηριστικά της, όπως και η παρουσίαση μια αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης που θα τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

-X8

Έχοντας ως βάση τη X7, η Χ8 θα ενσωματώνει coupe στοιχεία στη σχεδίαση της οροφής της και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα της στοχεύει στο κοινό που προτιμά μια πιο δυναμική και εκλεπτυσμένη εξωτερική εμφάνιση. Αναφορικά με τα σύνολα κίνησης, οι επιλογές αναμένονται ίδιες με εκείνες για την X7 με το «μενού» να περιλαμβάνει και plug-in αλλά και κορυφαία έκδοση M, με ισχύ που θα ξεπερνά τους 600 ίππους. Η παρουσίαση του κορυφαίου SUV των Βαυαρών έχει τοποθετηθεί προς το τέλος του 2022.

DS Automobiles

- DS 9

Ο ερχόμενος Σεπτέμβρης θα δει την άφιξη στη χώρα μας της νέας μπερλίνας DS 9, του κορυφαίου μοντέλου στη γκάμα της νεοσύστατης εταιρίας, που θέλει να μπει σφήνα στο γερμανικό κατεστημένο προτάσσοντας το διαφορετικό που φέρνει μαζί της η γαλλική κομψότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μήκος σχεδόν πέντε μέτρα (4,93 μ. για την ακρίβεια) η DS 9 θα είναι διαθέσιμη σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, με βάση ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων και δύο επίπεδα απόδοσης στους 225 και 360 ίππους αντίστοιχα. Διαθέσιμη θα υπάρχει και συμβατική έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων να αποδίδει 225 ίππους.

- DS 4

Η νέα γενιά του DS 4 δεν θα αργήσει να πατήσει τους τροχούς του επί ελληνικού εδάφους με την εμπορική του διαθεσιμότητα να έχει προγραμματιστεί για τον ερχόμενο Νοέμβριο, δύο μήνες μετά την άφιξη της DS 9. Σχεδιασμένο από λευκό χαρτί το ολοκαίνουριο DS 4 θα είναι διαθέσιμο στο κοινό με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου αλλά και ως υβριδικό σε εκδόσεις plug-in που θα καταλαμβάνουν τις κορυφαίες θέσεις της γκάμας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Jaguar

-E-Pace

Με αναβαθμισμένο λογισμικό, νέα στοιχεία στον στάνταρ και έξτρα εξοπλισμό της αλλά και ένα νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής στις 12,3 ίντσες, η ανανεωμένη Jaguar E-Pace αναμένεται στη χώρα μας έως και τα τέλη το έτους. Στη βασική του έκδοση το SUV της βρετανικής εταιρίας θα είναι διαθέσιμο με τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1,5 λίτρων με απόδοση στους 160 ίππους. Ακολουθεί το δίλιτρο μοτέρ βενζίνης σε τρεις διαφορετικές εκδοχές με 200, 249 και 300 ίππους και έπεται o δίλιτρο turbodiesel σε δύο εκδόσεις με 163 και 204 ίππους αντίστοιχα. Κορυφαία έκδοση της E-Pace είναι η υβριδική με τη συνδυαστική απόδοση του συστήματος να φτάνει στους 309 ίππους.

Lexus

- NX

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ολοκαίνουριο Lexus NX σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ιαπωνική εταιρία καθώς ανάμεσα στις εκδόσεις του βλέπουμε για πρώτη φορά στην ιστορία της Lexcus και μία plug-in υβριδική έκδοση. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το προηγούμενο και πιο εντυπωσιακό σε σχεδίαση το νέο NX επιθυμεί να συνεχίσει την ευρωπαϊκή του πορεία ως το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Lexus των τελευταίων ετών. Διαθέσιμο σε τέσσερις συνολικά εκδόσεις, υβριδικές και συμβατικές, με κίνηση στους δύο ή τέσσερις τροχούς και άφιξη στη χώρα μας τον ερχόμενο χειμώνα.

Mercedes

-Mercedes-AMG GT 73e

Με τεχνολογία από τη Formula 1, η plug-in Mercedes-AMG GT 73e, όπως αναμένεται να ονομάζεται, θα αποδίδει πάνω από 800 ίππους και 1000 Nm ροπής με τη συμβολή και του ηλεκτρικού μοτέρ. Έτσι ανεβάζει κατά πολύ τον πήχη των επιδόσεων έναντι της GT 63 S των 639 ίππων. Με ενδιαφέρον αναμένουμε και τις λεπτομέρειες για τη νέα γενιά μπαταριών που θα φέρει, οι οποίες έχουν δύο φορές μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις υπάρχουσες "συμβατικές" προτάσεις.

-Mercedes-AMG SL

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επερχόμενη Mercedes-AMG SL σπάει τα δεσμά με την υπάρχουσα γενιά καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. Προς το παρόν, το ολοκαίνουριο και τεχνολογικά προηγμένο πλαίσιο που βλέπετε στη φωτογραφία, είναι και το μοναδικό στοιχείο της νέας SL για το οποίο γνωρίζουμε λεπτομέρειες. Αυτό και το γεγονός ότι η ανοιγόμενη οροφή της νέας γενιάς θα είναι υφασμάτινη παίρνοντας τη θέση της μεταλλικής, έπειτα από 20 και πλέον χρόνια. Το ντεμπούτο της κορυφαίας Mercedes-MG SL αναμένεται προς τα τέλη του έτους.

-EQS

Η νέα Mercedes EQS κινείται στην αιχμή των εξελίξεων και επιθυμεί να θέσει τα στάνταρ στα πολυτελή ηλεκτρικά sedan και όχι μόνο. Σε δύο εκδόσεις αρχικά, την EQS 450+ με κίνηση στους πίσω τροχούς και 333 ίππους, και την EQS 580 4Matic, που προσθέτει στο μενού ένα επιπλέον ηλετρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα, 4κίνηση και 523 συνολικά ίππους. Η εμπορική διαθεσιμότητα της EQS των 5,21 μ. θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες και πριν το τέλος του έτους, ενώ μέχρι τότε αναμένεται να παρουσιαστεί και η AMG-EQS που φέρνει στο τραπέζι ακόμη υψηλότερες επιδόσεις και έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

-S 580 e

Με 510 ίππους, η νέα plug-in υβριδική S 580 e θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά μέχρι τα τέλη του έτους. Χάρη στη μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρία των 28 kWh, η PHEV S-Class μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτρικό της κινητήρα έως και 100 χλμ., ένα πρωτόγνωρο νούμερο για τα δεδομένα των PHEV μοντέλων.

-Ανανεωμένη CLS

Αέρας ανανέωσης φύσηξε για την CLS, η οποία, έπειτα και από τις σχεδιαστικές αλλαγές που πραγματοποίησαν οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρίας, απέκτησε μια πιο δυναμική εικόνα, χωρίς να χάσει σε επίπεδα κομψότητας. Με τρεις επιλογές στους κινητήρες πετρελαίου έως και 330 ίππους και άλλες τόσες με μηχανικά σύνολα βενζίνης, η ανανεωμένη CLS είναι διαθέσιμη στην κορυφαία της έκδοση ως AMG CLS 53 4Matic με 435 ίππους. Το εμπορικό της λανσάρισμα στην Ελλάδα αναμένεται τις επόμενε εβδομάδες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

-AMG GT 4 Door Coupe

Το σπορ sedan της Mercedes-AMG ανανεώθηκε τη χρονιά που διανύουμε και στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμο τους επόμενους μήνες, πριν το τέλος της χρονιάς. Με ισχύ από 367 ίππους, για την GT 43, έως και 639 ίππους για την κορυφαία 4κίνητη GT 63 S 4Matic+, η ανανεωμένη AMG GT 4 Door Coupe φέρει μεταξύ άλλων και το τελευταίας γενιάς multimedia σύστημα MBUX της γερμανικής εταιρίας.

-EQE

H EQE, το μεσαίο ηλεκτρικό sedan της Mercedes έρχεται να πάρει τη θέση του στη γκάμα EQ των Γερμανών, ένα σκαλί πιο κάτω από την κορυφαία EQS. Η ηλεκτρική "E-Class" θα μοιράζεται αρκετά από τα μέρη της με τη EQS (ηλεκτρονικά συστήματα και κινητήρες, μεταξύ άλλων) και θα είναι διαθέσιμη με κίνηση στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς. Λόγος γίνεται παράλληλα και για αυτονομία της που θα φτάνει έως και τα 800 χλμ. με μία φόρτιση. Διαθέσιμη πριν από το τέλος της χρονιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

-EQE SUV

Η Mercedes δεν θα μπορούσε να μην παρουσιάσει και ένα SUV "E-Class" ώστε να καλύψει και τις "περιπετειώδεις" ανάγκες του κοινού της μεσαίας κατηγορίας. Με κοινά σε μεγάλο βαθμό μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη με την EQE, αλλά και όλες τις διαφοροποιήσεις που απαιτούνται για άνετη κίνηση και εκτός δρόμου, η SUV εκδοχή θα είναι κοντά μας εντός του 2022.

-Mercedes-AMG C63

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας των Γερμανών αφορά φυσικά και τα μοντέλα με σπορ προεκτάσεις όπως είναι η ερχόμενη Mercedes-AMG C63. Η νέα γενιά θα αποχαιρετήσει τον συμβατικό V8 κινητήρα της υπάρχουσας για χάρη ενός υβριδικού συστήματος που θα «βασίζεται» σε ένα δίλιτρο turbo μοτέρ. Η συνδυαστική απόδοση θα ξεπερνά τους 500 ίππους και η ροπή θα κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς, όπως άλλωστε και στον γερμανικό ανταγωνισμό, στον οποίο θα στοχεύει η Mercedes-AMG C63, από τα τέλη περίπου του έτους.

-EQB

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με προαιρετική επταθέσια διαμόρφωση για την καμπίνα της και αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χλμ., η ηλεκτρική EQB αποτελεί το μοντέλο της σειράς EQ της Mercedes που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία, χωρίς να θυσιάζει την αίσθηση της πολυτέλειας. Σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και ιπποδυνάμεις αρχικά έως και τους 272 ίππους, το ηλεκτρικό SUV θα διανθίσει αργότερα τη γκάμα του και με μια έκδοση "long range", η οποία θα φέρει μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία και ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία με μία φόρτιση. Άφιξη στην Ελλάδα στις αρχές του 2022.

-G-Class EQG

Όπως φαίνεται, η σκληροτράχηλη G-Class θα αποκτήσει τη δική της αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με τη Mercedes να έχει κατοχυρώσει το όνομα EQG. Το πολυτελές εκτός δρόμου ηλεκτρικό μοντέλο, που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα εντός του 2022, θα συνδυάζει τις εξαιρετικές δυνατότητες σε κακοτράχαλο τερέν με μια μπαταρία που θα ξεπερνά τα 108 kWh και θα της προσφέρει αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων. Παράλληλα, το χαρακτηριστικό κυβοειδές design θα είναι κάτι παραπάνω από εμφανές και στη νέα γενιά, με το παρελθόν της G-Class να συνδέεται με αρμονικό τρόπο με το μέλλον της.

-EQS SUV

Η εξέλιξη του κορυφαίου SUV της Mercedes δεν είναι μυστικό με την γερμανική εταιρία να έχει παραδεχτεί ανοιχτά ότι ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στη μεγάλη κατηγορία την ερχόμενη χρονιά. Με επίπεδα πολυτέλειας και τεχνολογικών εφαρμογών ισάξια της EQS -φέριε άλλωστε την ίδια πλατφόρμα και αρχιτεκτονική-, η πρόταση των Γερμανών θέλει να θέσει ψηλά τον πήχη και να αποτελέσει το μέτρο σύγκρισης για τα υπόλοιπα αμιγώς ηλεκτρικά της κατηγορίας της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

-GLC

Με αρκετές αλλαγές έναντι της υπάρχουσας γενιάς θα έρθει κοντά μας το 2022 η νέα Mercedes GLC. Το SUV της γερμανικής εταιρίας θα είναι διαθέσιμο με μια ευρεία για την κατηγορία γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και υβριδικών συστημάτων, με τη σχεδιαστική έμπνευση για την καμπίνα να προέρχεται από την κορυφαία S-Class.

-Mercedes-AMG S63e

Η νέα Mercedes S-Class θα αποκτήσει και κορυφαία υβριδική έκδοση, με τις περιποιήσεις της AMG και έμφαση τόσο στη συνολική απόδοση όσο και στις επιδόσεις. Αυτό βέβαια χωρίς να γίνονται "θυσίες" στους τομείς της πολυτέλειας και της εξατομίκευσης. Σύμφωνα με τα όσα ακούγονται, η απόδοση του υβριδικού συστήματος θα βρίσκεται κοντά στους 700 ίππους, ενώ θα ακολουθήσει και μια ακόμη ισχυρότερη με την ονομασία S73e και ισχύ που φημολογείται πάνω από 800 άλογα. Η παρουσίαση της αναμένεται προς τα τέλη του 2022.

Volvo

- C40 Recharge

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το C40 Recharge αποτελεί τη νέα αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της σουηδικής εταιρίας που έρχεται για να διευρύνει τις διαθέσιμες επιλογές και να την βάλει για τα καλά στο δρόμο του εξηλεκτρισμού (Διαβάστε εδώ τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις από του σουηδικό μοντέλο).

Σχεδιασμένο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό, νέο SUV των Σουηδών που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο τους στο Βέλγιο, τοποθετείται στη μικρομεσαία κατηγορία από πλευράς διαστάσεων με το μήκος του να φτάνει στα 4,43 μ. Με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που φέρει, έναν για κάθε άξονα, η συνολική απόδοση φτάνε ιστους 408 ίππους και τα 660 Nm, με τα 0-100 χλμ./ώρα να ερχονται σε μόλις 4,9 δεύτερα και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η μπαρταρία των 78 kWh χαρίζει αυτονομία έως και 420 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Η παραγωγή του C40 αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο και αυτό σημαίνει ότι θα βρίσκεται λογικά κοντά μας στις αρχές του 2022.

Διαβάστε επίσης

Land Rover Defender: H εξέλιξη ενός θρύλου

Αυτά είναι τα best seller μοντέλα στην Ελλάδα

Τα καλύτερα SUV της ελληνικής αγοράς έως 22.000 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ