Skoda: Με πλήρη γκάμα στο φυσικό αέριο

Skoda Octavia G-Tec

Διαθέτοντας στο κοινό την πιο διευρυμένη γκάμα μοντέλων που κινούνται με φυσικό αέριο (CNG), η Skoda προσφέρει επιλογές που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς.

Η Skoda έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις στην εξέλιξη της γκάμας της με στόχο να προσφέρει στο κοινό την μέγιστη δυνατή ευελιξία αναφορικά με τα καύσιμα που προτιμούν να χρησιμοποιούν στις καθημερινές και όχι μόνο μετακινήσεις τους.

Με αυτόν το τρόπο η τσέχικη εταιρεία δίνει παράλληλα την ευκαιρία στον χρήστη να επωφεληθεί και των διαφορετικών τιμών που επικρατούν στην αγορά καυσίμου και να έχει τη δυνατότητα να κινείται πιο οικονομικά για την κάλυψη των μεταφορικών του αναγκών.

Στην ελληνική αγορά, η Skoda διαθέτει συνολικά τρία διαφορετικά μοντέλα που κινούνται με φυσικό αέριο με το καθένα να εξυπηρετεί το διαφορετικό προφίλ και τις ανάγκες του εκάστοτε χρήστη. Έτσι κατάφερε να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία καυσίμου, τόσο το 2020 όσο και τη χρονιά που μας πέρασε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Skoda Octavia G-TEC

Το φυσικό αέριο είναι ένα εξαιρετικής ποιότητας καύσιμο που προσφέρει πολλαπλά οφέλη στον οδηγό. Ίσως το πιο σημαντικό από αυτά είναι η άμεση οικονομία χρημάτων για τον χρήστη καθώς απαιτούνται μόλις 4,13 ευρώ/100 χλμ. (με σημερινή τιμή 1,15 ευρώ/κιλό).

Επόμενο σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ορυκτών καυσίμων είναι ο σημαντικά χαμηλότερος αντίκτυπος που έχει η καύση του φυσικού αερίου για το περιβάλλον. Η πιο καθαρή καύση που προσφέρει το CNG μειώνει τις εκπομπές CO2 έως και 25% σε σχέση με την βενζίνη, ενώ κατά τη λειτουργία του κινητήρα εκπέμπονται και σημαντικά λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx) και δεν υπάρχουν εκπομπές σωματιδίων αιθάλης.

Εξίσου σημαντικό με τα παραπάνω είναι και το γεγονός ότι το CNG δεν περιορίζει τον οδηγό ενός Skoda στις μετακινήσεις του, αφού ο κινητήρας των μοντέλων της Τσέχικης εταιρείας λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά και με βενζίνη. Το τελευταίο τον καθιστά επί της ουσίας ένα μοτέρ διπλού καυσίμου, ενώ η απόδοση του κινητήρα παραμένει σταθερή ανεξάρτητα από το καύσιμο που έχει επιλέξει αυτός που βρίσκεται το τιμόνι του Skoda.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να σημειωθεί ότι η εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας CNG και βενζίνης γίνεται αυτόματα, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού και χωρίς να γίνεται αντιληπτή από αυτόν ή τους υπόλοιπους επιβάτες.

Τα μοντέλα των Τσέχων, για τα οποία μπορείτε να μάθετε περισσότερα παρακάτω, είναι τα Scala G-TEC, Kamiq G-TEC και Octavia G-TEC, με το καθένα να απευθύνεται στο δικό του κοινό με στόχο την κάλυψη των αναγκών του.

SKODA KAMIQ G-TEC

Skoda Kamiq G-TEC

To KAMIQ G-TEC, το μικρό SUV των Τσέχων τραβά τα βλέμματα με τον ελκυστικό σχεδιασμό του, τα υψηλά επίπεδα ποιότητας και πρακτικότητας που το χαρακτηρίζουν αλλά και με την τεχνολογία του. Διατίθεται με τρικύλινδρο, turbo κινητήρα 1.0 GTEC, με απόδοση 90 ίππων και 160 Νm ροπής που συνδυάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Το SUV των Τσέχων φέρει δεξαμενές CNG από χάλυβα, με χωρητικότητα 13,8 κιλά και αυτονομία περίπου 410 χιλιόμετρα, με την δεξαμενή βενζίνης των 9 λίτρων να προσφέρει επιπλέον αυτονομία 220 χιλιομέτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση που εξασφαλίζει σημαντικά μειωμένο κόστος μετακίνησης και τον οικολογικό του χαρακτήρα λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2, το KAMIQ G-TEC αποτελεί την έξυπνη επιλογή που μειώνει το κόστος μετακίνησης από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο. Προσφέρεται στα επίπεδα εξοπλισμού Ambition και Style.

SKODA OCTAVIA G-TEC

Skoda Octavia G-TEC

Η νέα SKODA OCTAVIA G-TEC κινείται από έναν 1.5 GTEC, ο οποίος αποδίδει 131 ίππους (96 kW) και προσφέρει αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, όταν λειτουργεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά CNG. Στις τρεις δεξαμενές που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο μπορούν να αποθηκευτούν συνολικά 17,33 κιλά φυσικού αερίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και σε αυτή την περίπτωση, ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων εξασφαλίζει την αναγκαία αυτονομία σε περιοχές χωρίς κατάλληλη υποδομή ανεφοδιασμού. Αυτό μεταφράζεται σε επιπλέον αυτονομία περίπου 190 χιλιομέτρων, εκτοξεύοντας τη συνολική αυτονομία στα 700 χιλιόμετρα και μειώνει σημαντικά το χρόνο που θα ξόδευε κανείς για να ανεφοδιαστεί σε ένα μεγάλο ταξίδι.

Skoda Octavia G-TEC

Ο 1.5 GTEC στην OCTAVIA G-TEC έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί κυρίως με φυσικό αέριο και είναι πολύ αποδοτικός χάρη, μεταξύ άλλων, στο μεταβλητό έλεγχο των βαλβίδων εισαγωγής σε κύκλο Miller. Κάτι που συμβάλλει στην κατανάλωση κατά WLTP μόλις 3,4 έως 3,6 κιλών φυσικού αερίου ανά 100 χιλιόμετρα σε λειτουργία CNG και 5,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε λειτουργία βενζίνης. Σκέφτεστε κάτι οικονομικότερο;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η SKODA OCTAVIA G-TEC ξεχωρίζει εσωτερικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις της χάρη σε μία συγκεκριμένη διάταξη στο Virtual Cockpit, τον ψηφιακό πίνακα πληροφοριών του οδηογύ, ενώ εξωτερικά τη χρήση του φυσικού αερίου προδίδει το σήμα στο πίσω μέρος της. Το πορτμπαγκάζ της Grand Coupe έκδοσης μπορεί να χωρέσει 455 λίτρα αποσκευών, ενώ η χωρητικότητα στη Sportswagon έκδοση είναι 495 λίτρα.

SKODA SCALA G-TEC

H «οικογένεια» φυσικού αερίου G-TEC της SKODA συμπληρώνεται με το SCALA, το μικρομεσαίο μοντέλο της τσέχικης εταιρείας που διακρίνεται για την εξαιρετική εκμετάλλευση των εσωτερικών του χώρων την οποία και συνδυάζει με το μοναδικό στιλ των μοντέλων της Skoda τόσο εκτός όσο και εντός της ποιοτικής καμπίνας του. Λόγω του κινητήρα διπλού καυσίμου το μοντέλο των Τσέχων αποτελεί την έξυπνη επιλογή για όσους θέλουν να συνδυάσουν το στιλ με την οικονομία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Skoda Scala G-TEC

Το μικρομεσαίο Scala αξιοποιεί για την κίνηση του τον ίδιο τρικύλινδρο, turbo κινητήρα 1.0 G-TEC που συναντάμε και στο KAMIQ G-TEC. Με απόδοση 90 ίππων και 160 Νm ροπής που συνεργασία με το ακριβές χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων οι επιδόσεις που προσφέρει το κινητήριο σύνολο θα ικανοποιήσουν τόσο σε περιβάλλον πόλης όσο και στον αυτοκινητόδρομο με το Scala φορτωμένο. Σε CNG λειτουργία το μοντέλο της Skoda έχει αυτονομία περίπου 410 χιλιόμετρα, ενώ στην περίπτωση που το αέριο καύσιμο εξαντληθεί η δεξαμενή των 9 λίτρων θα προσφέρει επιπλέον αυτονομία 220 χιλιομέτρων.

Skoda Scala G-TEC
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πρατήρια που προσφέρουν φυσικό αέριο εξαπλώνονται με ταχύ ρυθμό σε όλη την Ελλάδα και ήδη καλύπτουν σε ευρύ βαθμό την Αττική, με οκτώ συνολικά πρατήρια στη διάθεση των οδηγών. Δέκα ακόμα λειτουργούν στην υπόλοιπη χώρα, συγκεκριμένα δύο στη Θεσσαλονίκη, τρία στη Λάρισα, δύο στην Αχαΐα και από ένα σε Βόλο, Ιωάννινα και Λαμία.

Δείτε εδώ αναλυτικές πληροφορίες για τα μοντέλα της Skoda

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ