SEAT MO eScooter 125: Επιδόσεις και οικονομία σε ένα «πακέτο»

Καύσωνας και μοτοσυκλέτα οδηγός επιβίωσης στην πόλη

Με τις επιδόσεις που εξασφαλίζει ο ισχυρός ηλεκτρικός κινητήρας, το SEAT MO eScooter 125 αποτελεί την ιδανική λύση για «καθαρή» κίνηση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.

Ένα σκαλί πάνω από τα scooters που ανήκουν στην κατηγορία των «50 κ.εκ.» βρίσκεται το ηλεκτρικό SEAT MO eScooter 125, το οποίο παρουσιάζεται ως μια ολοκληρωμένη πρόταση για να κινηθεί κανείς γρήγορα και με ασφάλεια σε κάθε δρόμο μιας μεγαλούπολης.

Το scooter της ισπανικής εταιρείας οδηγείται με δίπλωμα κατηγορίας Α1 αλλά και αυτοκινήτου και μπορεί να απαλλάξει από το άγχος του μποτιλιαρίσματος και των καθυστερήσεων που παρατηρούνται καθημερινά στα μεγάλα αστικά κέντρα και τους οδηγούς αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιδόσεις κορυφής σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον

Προσφέροντας επιταχύνσεις εφάμιλλες, και σε μερικές περιπτώσεις καλύτερες από εκείνες των κορυφαίων συμβατικών scooters στα 125 κ.εκ., το SEAT MO eScooter 125 μπορεί και κινείται με άνεση και ασφάλεια και σε περιβάλλον αυτοκινητόδρομου.

Υπεύθυνος για τις εξαιρετικές επιδόσεις που προσφέρει το scooter των Ισπανών είναι ο ηλεκτρικός κινητήρας που αποδίδει 12,23 ίππους και ακόμη πιο σημαντικά 240 Nm ροπής, ενώ δίνει τη δυνατότητα και υποβοήθησης στην όπισθεν εκμηδενίζοντας έτσι την όποια προσπάθεια από την πλευρά του αναβάτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μοτέρ, σε συνδυασμό με τις επιλογές της SEAT MO στη γεωμετρία του πλαισίου, κάνουν το eScooter 125 ένα αξιόλογο «εργαλείο» στους δρόμους της πόλης, το οποίο ελίσσεται με χαρακτηριστική άνεση ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα, ενώ στο φανάρι «ξεκολλά» από την κίνηση με την άνεση που προσφέρουν τα 240 Nm ροπής του ηλεκτρικού του κινητήρα.

Ασυναγώνιστη οικονομία στην καθημερινή χρήση

Το πρώτο scooter στην ιστορία της ισπανικής εταιρείας προσφέρει παράλληλα και εξαιρετική οικονομία αναφορικά με τα έξοδα για την φόρτιση της μεγάλης μπαταρίας ιόντων λιθίου που φέρει, η οποία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 5,6 kWh. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πάνω στο scooter, ενώ αποσπάται από αυτό και παρά το μέγεθός της μπορεί να μεταφερθεί άνετα καθώς φέρει ροδάκια αλλά και μεγάλο πτυσσόμενο χερούλι.

Για κάθε 100 χλμ. διαδρομής ο αναβάτης του eScooter 125 δεν χρειάζεται να ξοδέψει περισσότερο από 0,85 ευρώ για να φορτίσει την μπαταρία, η οποία μπορεί να προσφέρει αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες που φτάνει έως και τα 100 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο αναβάτης έχει επίσης στη διάθεση τρία διαφορετικά προγράμματα προγράμματα, τα οποία επηρεάζουν σημαντικά την απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ. Το Eco περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 70 χλμ./ώρα, ενώ αυξάνει την ένταση στη λειτουργία του συστήματος ανάκτησης ενέργειας δίνοντας παράλληλα και την αίσθηση φρένου κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Στο City η τελική φτάνει έως τα 85 χλμ./ώρα με το σύστημα ανάκτησης να λειτουργεί πιο διακριτικά, ενώ στο Sport το μοτέρ «απελευθερώνεται» δείχνοντας το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων του στον αναβάτη που μπορεί να προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα -και κατά συνέπεια και την αυτονομία- ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης.

Άνεση και ευρυχωρία σε ένα

Από τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις μοντέλα που μπορεί να οδηγήσει κανείς με δίπλωμα κατηγορίας Α1, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρει και ανάλογους χώρους για δύο άτομα. Το eScooter 125 θα φιλοξενήσει με μεγάλη άνεση στη μακριά και φαρδιά σέλα του αναβάτες ακόμη και με ύψος που ξεπερνά το 1,85 μ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άνετα θα κάτσει και ο συνεπιβάτης έχοντας άπλετο χώρο για να βολευτεί με τα γόνατα του να δημιουργούν φυσικές γωνίες πατώντας στα μαρσπιέ, ενώ στη διάθεση του έχει και χειρολαβές.

Κάτω από τη σέλα το δίτροχο της SEAT MO κρύβει μία ακόμη ευχάριστη έκπληξη για τον αναβάτη αφού παρά την ύπαρξη της μπαταρίας ο μεγάλος ωφέλιμος αποθηκευτικός χώρος δεν απουσιάζει. Στον εν λόγω χώρο μπορούν να αποθηκευτούν δύο κράνη κλειστού τύπου αφήνοντας λίγο ακόμη χώρο για κάποια μικροαντικείμενα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ