SEAT Leon: To πιο προσιτό plug-in υβριδικό της ελληνικής αγοράς

Seat Leon

Με 204 ίππους και κατανάλωση 1,2 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα, το SEAT Leon δεν αποτελεί μόνο την πιο προσιτή επιλογή στην ευρύτερη κατηγορία των plug-in υβριδικών οχημάτων αλλά η πλέον αποδοτική.

Οι αρχές λειτουργίας ενός plug-in υβριδικού και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τον συνδυασμό ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ είναι γνωστά. Αυτό που ενδεχομένως να μην είναι γνωστό είναι πως μια plug-in υβριδική πρόταση μπορεί πέρα από εξαιρετικά αποδοτική να είναι και ιδιαίτερα προσιτή.

Seat Leon
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση plug-in hybrid του SEAT Leon είναι η νεότερη προσθήκη στη γκάμα του νέας γενιάς μικρομεσαίου μοντέλου. Για την κίνησή του χρησιμοποιεί ένα turbo μοτέρ βενζίνης 1,4 λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα, έχοντας έτσι συνδυαστική απόδοση ισχύος 204 ίππων και μέγιστης ροπής 350 Nm.

O ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 13 kWh, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία με μια φόρτιση έως και 64 km. Μάλιστα ο συνδυασμός και των δύο πηγών… ενέργειας, προσφέρει στο SEAT Leon e-Hybrid 800 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Seat Leon

Σε ό,τι αφορά στους χρόνους φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να συνδεθεί και να αναπληρωθεί σε μόλις 3 ώρες και 40 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 3,6kW (Wallbox) ή σε λιγότερο από 6 ώρες χρησιμοποιώντας φορτιστή 2,3kW.

Λόγω της ηλεκτρικής ενέργειας, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του Leon e-Hybrid κυμαίνονται μεταξύ 25-30 g/χλμ., ενώ το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μόλις από 1,2 λίτρα καυσίμου για να διανύσει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To SEAT Leon e-Hybrid προσφέρεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Υιοθετώντας την τεχνολογία shift-by-wire, ο επιλογέας του εξατάχυτης μονάδας δεν συνδέεται μηχανικά με το κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά σήματα για να μεταδώσει την εντολή του οδηγού.

Επίσης, τo βάρος είναι ισορροπημένο μεταξύ του εμπρός και πίσω μέρους του οχήματος, αφού κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ο κινητήρας και το PCU, ενώ στο πίσω μέρος συναντούμε τη μπαταρία ιόντων λιθίου και το ρεζερβουάρ καυσίμου.

Το SEAT Leon e-HYBRID ζυγίζει 1.614 κιλά στην 5θυρη έκδοση και 1.658 κιλά στην έκδοση Sportstourer. Δεδομένου ότι η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το δάπεδο στο πίσω μέρος, η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ στην 5-πόρτη έκδοση είναι 270 λτ., ενώ στην έκδοση Sportstourer φτάνει τα 470 λτ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη χώρα μας, το SEAT Leon e-Hybrid προσφέρεται με μια πολύ σημαντική έκπτωση 2.500 ευρώ, η οποία ισχύει σε όλες τις εκδόσεις του. Κατά συνέπεια, το κόστος του μειώνεται στα 31.790 ευρώ, καθιστώντας το έτσι ως το φθηνότερο plug-in υβριδικό μοντέλο της αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με αυτό το ποσό ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει είτε την έκδοση Xcellence, είτε την πιο σπορτίφ FR, με αμφότερες τις επιλογές να διαθέτουν έναν πολύ καλό εξοπλισμό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ