Οδηγούμε στην Ισπανία τα νέα SEAT Ibiza και Arona

SEAT Ibiza

Η SEAT ενισχύει την παρουσία της στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, επικαιροποιώντας τις προδιαγραφές των Ibiza και Arona.

H τάση της εποχής, η πανδημική ταχύτητα με την οποία τα SUV κατακτούν το ένα μετά το άλλο τα παραδοσιακά «κάστρα» της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας καθιστά σχεδόν φυσική την επιλογή ενός τετράτροχου, το οποίο μολονότι δεν διαθέτει την 30ετή παράδοση του Ibiza και τα σχεδόν 6 εκατομμύρια πωλήσεων στο ενεργητικό του, έχει παρόλα αυτά κερδίσει την εμπιστοσύνη εκείνων που αναζητούν μια ικανή και συνάμα αξιόπιστη πρόταση στην κατηγορία των crossover πόλης.

Βρισκόμαστε στο Bilbao της Ισπανίας, εκεί που η SEAT παρουσιάζει για πρώτη φορά την ανανεωμένη εκδοχή των Ibiza και Arona, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να ενισχύσει περαιτέρω την καρδιά της γκάμας της και την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Seat-Ibiza-Arona

Μετά, λοιπόν, τις απαραίτητες συστάσεις, το ταξίδι μας στη χώρα των Βάσκων ξεκινά πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Arona. Ενός τυπικού crossover πόλης, το οποίο μετά από τέσσερα χρόνια στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου και σχεδόν 700.000 πωλήσεις, συνιστά ένα ισχυρό «χαρτί» στα χέρια των Ισπανών.

Αν θα έπρεπε να σταθεί κανείς στις σχεδιαστικές αλλαγές που έχει να παρουσιάσει το Seat Arona, τότε το ρύγχος του αμαξώματος είναι το σημείο από το οποίο οφείλει να ξεκινήσει. Εκεί όπου η ανασχεδίαση του προφυλακτήρα και η αναδιάταξη των προβολέων ομίχλης αναλαμβάνουν να ενισχύσουν τον offroad προσανατολισμό του αυτοκινήτου.

Οι νέες επιλογές προσφέρει ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου επεκτείνουν τις δυνατότητες εξατομίκευσης, αν και είναι σχεδόν σίγουρο ότι ανάμεσα στις τέσσερις εκδόσεις-γραμμές εξοπλισμού θα βρει κανείς εκείνον τον συνδυασμό που του ταιριάζει.

Seat-Arona-Ibiza
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ουσιαστικότερες σε κάθε περίπτωση είναι οι παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στην αναβάθμιση της ποιότητας, της εργονομίας και της συνδεσιμότητας.

Η χρήση νέων υλικών στις επιφάνειες του ταμπλό, σε συνδυασμό με τη μετατόπιση της οθόνης αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, στα πρότυπα του μεγαλύτερου σε διαστάσεις Leon, αποτελεί μια εξαιρετική αφετηρία στην προσπάθεια του SEAT Arona να ακολουθήσει το ρεύμα της εποχής.

Seat-Arona-Ibiza

Η ασύρματη διασύνδεση ενός smartphone με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας καθώς και οι πολύτιμες προσθήκες στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που εξασφαλίζει η αναβάθμιση της ADAS, συμπληρώνουν τον κατάλογο με τις ουσιαστικότερες αλλαγές τις οποίες κομίζει η ανανεωμένη εκδοχή του Seat Arona.

Και αυτό γιατί η γκάμα των κινητήρων του ισπανικού crossover διατηρήθηκε ως είχε σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, περιλαμβάνοντας τέσσερις κινητήρες βενζίνης, απόδοσης 90, 95, 110 και 150 ίππων. Ειδικότερα στη βάση της γκάμας του αυτοκινήτου τοποθετείται ο τρικύλινδρος TSI κινητήρας χωρητικότητας 1,0 λίτρου, ενώ για την κίνηση της κορυφαίας έκδοσης έχει επιστρατευτεί το τετρακύλινδρο σύνολο του 1,5 λίτρου, το οποίο μάλιστα συνδυάζεται κατά αποκλειστικότητα με το ημιαυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων DSG.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Seat-Arona-Ibiza

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το SEAT Arona έχει διατηρήσει στην γκάμα του την έκδοση φυσικού αερίου, με τον TGI διπλού καυσίμου χωρητικότητας 1,0 λίτρου να αποδίδει σε αυτήν την περίπτωση 90 ίππους και 160 Nm ροπής.

Για το τέλος αφήσαμε την παρουσία του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, καθώς ελάχιστα πράγματα δείχνουν να έχουν αλλάξει στον κώδικα συμπεριφοράς του. Το SEAT Arona παραμένει ένα εξαιρετικά ευχάριστο και αποτελεσματικό crossover, το οποίο διαθέτει αν μη τι άλλο την ικανότητα να κρύψει την απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος και να βρει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στα crossover γονίδια και τον αστικό προσανατολισμό του.

Ο τίτλος της αποδοτικότερης έκδοσης παραμένει σε εκείνη του φυσικού αερίου, την ίδια στιγμή που ο TSI κινητήρας του 1,5 λίτρου είναι αυτός που θα αναδείξει με μεγαλύτερη ευκολία την ικανότητα του πλαισίου-αυτοκινήτου να υποστηρίζει απαιτητικότερους ρόλους.     

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Seat-Ibiza-Arona

Το φαινόμενο Ibiza

H πορεία της έκτης κατά σειρά γενιάς του SEAT Ibiza είναι πλέον κοινή με εκείνη του Arona διαμορφώνοντας ένα ισχυρό ισπανικό μέτωπο στην ούτως ή άλλως προσφιλή κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Στην περίπτωση του Ibiza, βέβαια, οι αλλαγές που έχουν υλοποιηθεί στις επιφάνειες του αμαξώματος δεν διαθέτουν την έκταση ή την ένταση εκείνων του Arona, γεγονός που σου επιβάλλει να εστιάσεις σε λεπτομέρειες, όπως οι προβολείς τεχνολογίας LED και τα ανασχεδιασμένα λογότυπα και οι επίσης νέες ζάντες αλουμινίου.

Seat-Arona-Ibiza
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, αντιθέτως, κάτι περισσότερο από αισθητή είναι αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών και της εργονομίας, με τον εξοπλισμό να αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα και να επαναφέρει το δημοφιλές SEAT στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας.

Όπως και στο Arona, έτσι και στο Ibiza, τα αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού ενισχύουν την άνεση και την ασφάλεια, χωρίς παρ’ όλα αυτά να μεταβάλλουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου στον δρόμο.

Seat-Arona-Ibiza

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του 1,0 λίτρου απόδοσης 80 ίππων τοποθετείται στη βάση της γκάμας του ανανεωμένου Ibiza διαμορφώνοντας την πλέον προσιτή εκδοχή του, ωστόσο, η μεγαλύτερη προσοχή πρόκειται να στραφεί και πάλι στους τρικύλινδρους TSI κινητήρες των 999 κ.εκ., οι οποίοι προσφέρονται σε εκδόσεις των 95 και των 110 ίππων.

Η ισχύς του χιλιάρη κινητήρα περιορίζεται στους 90 ίππους στην έκδοση φυσικού αερίου, φτάνοντας έως και τους 150 ίππους στην τετρακύλινδρη έκδοση του 1,5 λίτρου η οποία συνδυάζεται με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ανανεωμένα SEAT Ibiza Arona προσφέρονται ήδη στην ελληνική αγορά, με την τιμή του πρώτου να ξεκινά από τα 13.290 ευρώ και του δεύτερου από τα 16.790 ευρώ. Περισσότερα για τις τιμές των δύο αυτοκινήτων στη χώρα μας μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.

Seat Arona 1.0 TSI 110 PS

Κινητήρας: Βενζίνης, 999 κ.εκ. 110 PS, 200 Nm
Μετάδοση: Μηχανικό έξι σχέσεων, στους μπροστινούς τροχούς
Επιδόσεις: 10,6 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 190 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,2 λίτρα/100 χλμ., 118 g/km
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.153/1.780/1.552 χλστ., 2.566 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.141 κιλά
Χώρος αποσκευών: 400 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 17.690 ευρώ / 0 ευρώ

Seat Ibiza 1.0 TSI 110 PS

Κινητήρας: Βενζίνης, 999 κ.εκ. 110 PS, 200 Nm
Μετάδοση: Μηχανικό έξι σχέσεων, στους μπροστινούς τροχούς
Επιδόσεις: 10,3 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 195 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,0 λίτρα/100 χλμ., 113 g/km
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.059/1.780/1.444 χλστ., 2.564 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.091 κιλά
Χώρος αποσκευών: 355 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 16.190 ευρώ / 0 ευρώ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ