https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Peugeot 408: Το εξηλεκτρισμένο fastback crossover για όλη την οικογένεια

Peugeot 408 2025 1

Το Peugeot 408 άλλαξε τα δεδομένα με την δυναμική του εμφάνιση και τις τεχνολογίες που φέρει, φροντίζοντας παράλληλα και τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Με το 408 η Peugeot κινείται στην αιχμή των εξελίξεων και δημιουργεί τις τάσεις στην κατηγορία των μεσαίων crossover. Με κύριο όπλο την fastback σχεδίαση του αμαξώματος που χαρίζει ένα σφηνοειδές παρουσιαστικό χωρίς να απολέσει τα περιπετειώδη χαρακτηριστικά που του εξασφαλίζουν η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, το 408 δικαιολογημένα τραβάει τα βλέμματα.

Peugeot 408 2025 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αυτοκίνηση βρίσκεται με μεταβατικό στάδιο, με τις διαθέσιμες επιλογές να είναι πλέον περισσότερες από ποτέ. Η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών προσφέρει μοντέλα όλων των τεχνολογιών, με την παράσταση όπως είναι λογικό να κλέβουν τα εξηλεκτρισμένα.

Αναμφίβολα οι γραμμές του αμαξώματος είναι που κάνουν το fastback crossover της γαλλικής εταιρείας να ξεχωρίζει από το πλήθος, αλλά σε αυτό συνεισφέρουν και οι διαστάσεις με το μήκος να φτάνει τα 4,69 μέτρα, με το πλάτος και το ύψος να βρίσκεται στο 1,85 και 1,45 μετρά. αντίστοιχα. Παράλληλα το μεταξόνιο των 2,79 μέτρων εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας στο εσωτερικό για τους επιβαίνοντες, ενώ το πορτμπαγκάζ θα χωρέσει πολλές αποσκευές (536 λίτρα).

Peugeot 408 2025 6

Οι Γάλλοι σχεδιαστές συνδύασαν τα χαρακτηριστικά των SUV και των 5θυρων κουπέ για την δημιουργία ενός ξεχωριστού fastback crossover που εκπέμπει δυναμισμό, από όποια γωνία και εάν το παρατηρήσεις, με έντονη παρουσία και σωστές αναλογίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εμπρός μέρος συναντούμε την τελευταία εκδοχή της σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρείας, με έγχρωμες λεπτομέρειες στη μάσκα, τονισμένη μουσούδα, νέο σήμα και φυσικά τους «κυνόδοντες» των LED Matrix φώτων.

Peugeot 408 2025 12

Από το πλάι, οι έντονες ανάγλυφες επιφάνειες, η οπισθοκλινής οροφή και οι φουσκωμένοι ώμοι δίνουν τον τόνο, και σε συνδυασμό με τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (19 εκ.), επιτυγχάνεται η πολυπόθητη «εκτός δρόμου» εικόνα. Μάλιστα, τα τελευταία εκτείνονται μέχρι χαμηλά και καλύπτουν τα μαρσπιέ για να μην λερώνονται τα μπατζάκια των επιβατών στο έμπα-έβγα.

Το πίσω μέρος όμως είναι που κάνει την διαφορά στην εμφάνιση του 408. Η έντονη κλίση, η μεγάλη πίσω πόρτα και ο ογκώδης άβαφος προφυλακτήρας εξασφαλίζουν macho παρουσιαστικό, ενώ το ducktail στο τελείωμα της πόρτας και τα δύο αεροδυναμικά βοηθήματα στις άκρες της οροφής (τα «αυτιά γάτας» όπως τα ονομάζει η Peugeot), αποτελούν στοιχεία μοναδικά στην κατηγορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 408 2025 13

Η σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot απαντάται και στο εσωτερικό του 408, που φέρει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας i-Cockpit. Η καμπίνα αποτελείται από κορυφαίας ποιότητας υλικά, με την συναρμογή τους να βρίσκεται σε αντίστοιχο επίπεδο και να χαρίζουν μασίφ αίσθηση.

Το Peugeot 408 εξοπλίζεται με συστήματα κίνησης τελευταίας γενιάς, που πληρούν τις πρόσφατες προδιαγραφές ρύπων Euro 6.4, και διακρίνονται για την υψηλή τους απόδοση και την φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Peugeot 408 2025 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βενζινοκίνητη γκάμα διαθέτει μία επιλογή με υβριδική τεχνολογία και αποδίδει 145 ίππους. Ειδικότερα, το Hybrid σύστημα κίνησης φέρει νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και συνδυάζεται αποκλειστικά νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6). Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί της εταιρείας τοποθέτησαν καδένα χρονισμού αντί για ιμάντα, για αυξημένη αξιοπιστία.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων φέρει σπορ πρόγραμμα λειτουργίας και δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας μέσω των paddles στο τιμόνι. Στα σωθικά του βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά τα σύγχρονα γαλλικά μοντέλα (μπαταρία 0,9 kWh), σε ήπιες συνθήκες κίνησης, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Peugeot 408 2025 5

Χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου που διαθέτει η Hybrid έκδοση και φορτίζει κατά την οδήγηση, η υβριδική τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές περιστροφής του κινητήρα και έως 15% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Μάλιστα, σε αστικές συνθήκες το 408 Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδρομών που θα πραγματοποιήσετε, και κατ’ επέκταση με μηδενικούς ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην υπόλοιπη γκάμα του νέου Peugeot 408 συναντάμε την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση (PHEV), με συνδυαστική ισχύ 225 ίππων και ειδικά εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων e-EAT.

Peugeot 408 2025 11

Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης του 408 αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη PureTech κινητήρα με 180 ίππους, ένα ηλεκτρομοτέρ 110 ίππων και 320 Nm, και από μία μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh που εξασφαλίζει ικανή ηλεκτρική αυτονομία (άνω των 60 χλμ.) από μία πλήρη φόρτιση διάρκειας μικρότερης των δύο ωρών. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος είναι 225 ίπποι και 360 Nm.

Πέρα όμως από τα υβριδικά συστήματα κίνησης, Hybrid 145 PS και PHEV 225 PS, πλέον φιγουράρει δίπλα τους η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση E-408. Πιο συγκεκριμένα, το νέο E-408 διαθέτει σύστημα κίνησης που αποτελείται από εμπρός ηλεκτρομοτέρ 214 ίππων (157 kW) και 345 Nm, πακέτο μπαταριών με χωρητικότητα 61 kWh (58,2 kWh ωφέλιμη) και κιβώτιο μιας σχέσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 408 2025 9

Στον τομέα της κατανάλωσης ενέργειας και της αυτονομίας, και σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP, το Peugeot E-408 απαιτεί 15,2 kWh/100 χλμ. και αυτονομία που ξεπερνά τα 450 χλμ. (453 χλμ.).

Από πλευράς φόρτισης, το E-408 έχει ενσωματωμένο φορτιστή ισχύος 11 kW και μπορεί να δεχθεί ταχυφόρτιση ισχύος 120 kW. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που κουμπώσει σε ταχυφορτιστή, θα χρειαστεί περίπου 30 λεπτά για αύξηση του ποσοστού της μπαταρίας από το 20% έως το 80%.

Peugeot 408 2025 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις προσφέρουν χαμηλό κόστος χρήσης, με το κόστος κτήσης να είναι εξίσου δυνατό, μιας και σε συνδυασμό με την επιθετική εμπορική πολιτική «Hybrid Days», η τιμή εκκίνησης της γκάμας έχει οριστεί στα 32.900 ευρώ, όντας ένα από τα ποιοτικότερα, αποδοτικότερα και πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας των D-SUV.

Τέλος, το Peugeot 408 καλύπτεται από πέντε χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά του μέρη, με την μπαταρία των υβριδικών εκδόσεων και της ηλεκτρικής να καλύπτεται για οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ