Το νέο Ford Fiesta ST είναι το πιο καυτό μικρό (+video)

Νέο Ford Fiesta ST καυτό hatchback 2021

Τα Ford Fiesta έχουν ταυτιστεί με την δυναμική σπορ συμπεριφορά έχοντας ως κορυφαίο εκφραστή τους την καυτή έκδοση ST των 200 ίππων.

Ένα από τα ευρωπαϊκά best seller μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας, το Ford Fiesta εκφράζει ξεκάθαρα τη φιλοσοφία της εταιρείας στα μικρά αυτοκίνητα, μια φιλοσοφία που βάζει στο επίκεντρο και την οδηγική ευχάριστη εκείνου που κάθεται πίσω από το τιμόνι του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως όλα τα Fiesta δίνουν στον «ανήσυχο» οδηγό τους αυτό το κάτι παραπάνω που ψάχνει στη δυναμική οδήγηση με το κορυφαίο Fiesta ST να συγκεντρώνει σε τέλειες αναλογίες όλα εκείνα τα στοιχεία που αναζητά ένας γνήσιος petrolhead: εξαιρετικές επιδόσεις και ανόθευτη σπορ συμπεριφορά που του δίνουν τον τίτλο του πιο «καυτού» hatchback της κατηγορίας του. πόσο μάλλον μετά και από την πρόσφατη ανανέωση του που το έκανε ακόμη καλύτερο.

Fiesta by Ford Performance

Η hot hatchback ST έκδοση του Ford Fiesta, έχει εξελιχθεί από την Ford Performance που έδωσε έναν ακόμη πιο δυναμικό αέρα στη σχεδίαση του ανανεωμένου hatachback.

Η φρέσκια εξωτερική σχεδίαση ξεχωρίζει από την πιο επιθετική εμπρόσθια όψη με νέες πάνω και κάτω γρίλιες κυψελοειδούς σχεδίασης, δίπλα στους μεγάλους κάτω πλαϊνούς αεραγωγούς. Η πάνω γρίλια και οι πλαϊνοί αεραγωγοί του Fiesta ST διακρίνονται από το χαρακτηριστικό φινίρισμα τους (Chrystaline Grey), ενώ το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο σπόιλερ, οι πλαϊνές ποδιές, η αεροτομή οροφής και ο πίσω διαχύτης είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών (ST2) και οι 18 ιντσών (ST3) αντίστοιχα έχουν σκούρο μαύρο φινίρισμα (Magnetite), ενώ η παλέτα εξωτερικών χρωμάτων περιλαμβάνει πλέον αποκλειστικά για την έκδοση αυτή, το νέο τολμηρό χρωματισμό ST Mean Green που μας έγινε γνωστός από το λανσάρισμα του Puma ST.

Στο εσωτερικό, τα νέα bucket καθίσματα προέρχονται από την Ford Performance και έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν ακόμα καλύτερη στήριξη στους οδηγούς κατά τη σπορ οδήγηση και μεγαλύτερη άνεση στο δρόμο. Εκτός από εξαιρετική πλευρική στήριξη τα νέα σπορ καθίσματα ξεχωρίζουν και για τη δυνατότητα ρύθμισης του ενσωματωμένου προσκέφαλου σε 14 κατευθύνσεις, κάτι που βοηθά στην ανεύρεση της τέλειας θέσης οδήγησης. Ξεχωριστές πινελιές στα καθίσματα είναι η κόκκινη ραφή που προσφέρει μια όμορφη αντίθεση και η επένδυση από δερματίνη (Sensico), που προσφέρουν μία αίσθηση πολυτέλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερη ροπή από ποτέ

Βελτιώσεις έχουμε και στον τομέα του κινητήρα, με τον ισχυρό τρικύλινδρο EcoBoost του 1,5 λίτρων να αυξάνει κατά 10% τη μέγιστη τιμή της ροπής, από 290 Nm σε 320 Nm, από τις 1.600 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.. Παράλληλα η ισχύς παραμένει στους 200 ίππους και κάνει την εμφάνιση της στις 6.000 σ.α.λ. Το Ford Fiesta ST επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 230 χλμ./ώρα.

Για τη σπορ συμπεριφορά που αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία και όχι μόνο φροντίζουν τα πατενταρισμένα ελατήρια της ανάρτησης που συνεργάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου της Tenneco και επιτρέπουν στο Fiesta ST ταχύτατες εισόδους στις στροφές και άριστο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος. Κερασάκι σε αυτή την.. γευστικότατη τούρτα αποτελεί το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Quaife που εξασφαλίζει ακόμη υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης και ευελιξία στις στροφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερη διασκέδαση στην πίστα

Εκτός από τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal και Sport, που αλλάζουν μεταξύ άλλων την απόκριση του κινητήρα και των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, το νέο Fiesta ST φέρει τώρα επιπλέον στον στάνταρ εξοπλισμό του και το επιλέξιμο προφίλ οδήγησης Track. Με την επιλογή του εν λόγω προγράμματος, το μικρό hatchback της Ford απενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και παραμετροποιεί το ESC για καλύτερη οδήγηση μέσα στην πίστα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ