Με αιχμή του δόρατος την υβριδική του τεχνολογία και μεταφέροντας μαζί του όλα τα πλεονεκτήματα της καθαράς θερμικής έκδοσης, το κορεάτικο μοντέλο καταφέρνει να συνδυάζει την πρακτικότητα με την οικονομία.
Το Torres Hybrid σηματοδοτεί την εισαγωγή της KGM στην υβριδική εποχή, φέρνοντας μαζί του όλα όσα χαρακτήριζαν το θερμικό μοντέλο, χώρους, πρακτικότητα και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά πλέον με χαμηλότερη κατανάλωση και πιο αποδοτική λειτουργία. Η μεταστροφή του προς τον εξηλεκτρισμό δεν αλλάζει τον χαρακτήρα του, αλλά τον ενισχύει εκεί που μετρά περισσότερο στην καθημερινότητα.
Η φιλοσοφία του μοντέλου παραμένει προσανατολισμένη στον οικογενειακό οδηγό που ζητά χαμηλό κόστος χρήσης, ευκολία και την αίσθηση ενός μεγάλου SUV χωρίς το βάρος υπερβολικών τεχνολογικών απαιτήσεων.
BUY NOW
Η εξωτερική σχεδίαση παραμένει πιστή στο στιλ του μοντέλου. Η τετράγωνη σιλουέτα, τα τονισμένα φτερά και οι έντονες γραμμές δημιουργούν μια εικόνα adventure SUV, με επιβλητική παρουσία στον δρόμο. Το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει με τη σχεδόν κάθετη μάσκα και τα LED φώτα ημέρας, ενώ στο πίσω μέρος η σχεδιαστική αναφορά σε κάλυμμα ρεζέρβας δίνει μια off-road νότα που ταιριάζει στο ύφος του Torres. Το σύνολο δημιουργεί μια ταυτότητα που δείχνει πιο «ώριμη» από την τιμή του αυτοκινήτου, απευθυνόμενο σε όσους θέλουν στιβαρή αισθητική χωρίς περιττές υπερβολές.
Το εσωτερικό είναι ακολουθεί τις νόρμες της σχεδίασης που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, δίνοντας ένα αίσθημα ευρυχωρίας και φιλικότητας ως προς το χρήστη. Η καμπίνα δίνει έμφαση στην πρακτικότητα, με μαλακά πλαστικά και καλό φινίρισμα στα σημεία επαφής και δύο οθόνες 12,3 ιντσών κάτω από κοινό πλαίσιο να ενισχύουν τη μοντέρνα εικόνα.
Το infotainment προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες, υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, ενώ το μενού είναι οργανωμένο με λογική, παρά την απουσία φυσικών διακοπτών. Η εργονομία παραμένει ένα από τα δυνατά του σημεία, χάρη στη σωστή τοποθέτηση των χειριστηρίων και τον εύκολο προσανατολισμό σε όλες τις λειτουργίες της καμπίνας.
Ο εξοπλισμός ξεκινά δυναμικά από την εισαγωγική έκδοση Urban, με διζωνικό κλιματισμό, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα. Η κορυφαία Club προσθέτει θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, εμπρός αισθητήρες και κάμερα 360 μοιρών, ενώ στις κορυφαίες εκδόσεις υπάρχουν επιπλέον στοιχεία άνεσης και τεχνολογίας, όπως πανοραμική οροφή και αεριζόμενα καθίσματα.
Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η ύπαρξη πολλών διαθέσιμων συστημάτων υποβοήθησης, τα οποία σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ηχομόνωση δημιουργούν ένα ήσυχο και φιλικό περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες.
Στο κομμάτι της ευρυχωρίας, το Torres Hybrid παραμένει από τα πιο άνετα μοντέλα της κατηγορίας, με πρακτικά στοιχεία, όπως οι στρατηγικά τοποθετημένοι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό που αυξάνουν ακόμα περισσότερο την ευκολία στην καθημερινότητα. Οι πίσω επιβάτες έχουν άπλετο χώρο σε γόνατα και κεφάλι, με τη δυνατότητα φιλοξενίας τρίτου επιβάτη πίσω να είναι πραγματική, ενώ το μεγάλο άνοιγμα των πορτών επιτρέπει εύκολη είσοδο και έξοδο.
Την εικόνα συμπληρώνει ιδανικά το πορτμπαγκάζ των 703 λίτρων που παραμένει ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας και φτάνει έως τα 1.662 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.
Κάτω από το καπό το υβριδικό σύστημα Dual-Tech έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη BYD και αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.5 βενζίνης 150 ίππων και ένα ηλεκτρομοτέρ 177 ίππων, συνδυαστικής απόδοσης 204 ίππων, με το ειδικά εξελιγμένο e-DHT κιβώτιο να μεταδίδει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, βοηθώντας στη μέγιστη αποδοτικότητα του συνόλου. Το σύστημα προσφέρει σβέλτη λειτουργία χωρίς καθυστερήσεις στην απόκριση, ενώ η ροπή του ηλεκτροκινητήρα βοηθάει σημαντικά τις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες.
Η λειτουργία του, βέβαια, εστιάζει κυρίως στη χαμηλή κατανάλωση, όπου είναι το ζητούμενο, ενώ η ανάκτηση της αυτοφορτιζόμενης μπαταρίας των 1,83 kWh μπορεί να ρυθμιστεί από τα paddles πίσω από το τιμόνι. Η διαχείριση ενέργειας γίνεται με τρόπο που επιτρέπει συνεχείς μικρές ηλεκτρικές διαδρομές, ακόμη και χωρίς ιδιαίτερα προσεκτικό στυλ οδήγησης.
Στην πράξη, το Torres Hybrid μπορεί να διανύει πολύ μεγάλο μέρος των αστικών διαδρομών ηλεκτρικά, αγγίζοντας το 90% σύμφωνα με την εταιρεία, ανάλογα με τη ροή της κίνησης. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,8 λίτρα/100 χλμ., τιμή ιδιαίτερα καλή για SUV μήκους 4,7 μέτρων και βάρους άνω των 1.600 κιλών.
Η συμπεριφορά στον δρόμο χαρακτηρίζεται από άνεση και ηρεμία. Στην πόλη οι διαστάσεις του δεν δυσκολεύουν χάρη στο ελαφρύ τιμόνι και τον μικρό κύκλο στροφής, ενώ η ψηλή θέση οδήγησης και τα μεγάλα παράθυρα προσφέρουν καλή περιμετρική ορατότητα, τη στιγμή που το σύστημα μεταβαίνει από την ηλεκτρική στην υβριδική λειτουργία χωρίς απότομες αλλαγές, ενισχύοντας την οδική εμπειρία.
Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, ακόμη κι αν βρεθεί αντιμέτωπο με έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, με τις κλίσεις να παραμένουν σε λογικά επίπεδα ακόμα και σε κλειστά επαρχιακά κομμάτια. Στον αυτοκινητόδρομο η κύλιση είναι ποιοτική, ο θόρυβος παραμένει χαμηλός και τα συστήματα υποβοήθησης λειτουργούν σωστά, προειδοποιώντας πάντα έγκαιρα τον οδηγό.
Με απόσταση 18 εκατοστών από το έδαφος, το Torres Hybrid μπορεί να κινηθεί σε ήπιους χωματόδρομους, χωρίς όμως διάθεση για πιο απαιτητική εκτός δρόμου χρήση λόγω της απουσίας τετρακίνησης. Αν έπρεπε να συνοψίσουμε σε μια πρόταση, θα λέγαμε ότι το μοντέλο έχει σχεδιαστεί για καθημερινή και ταξιδιωτική χρήση, με προτεραιότητα στην κατανάλωση και την άνεση.
Η τιμή ξεκινά από τις 33.190 ευρώ για την έκδοση Urban, με την έκδοση Club να τοποθετείται 2.500 ευρώ πιο πάνω, προσφέροντας περισσότερα στοιχεία άνεσης και τεχνολογίας. Η συνολική σχέση αξίας–τιμής παραμένει από τα ισχυρά πλεονεκτήματα του μοντέλου, ειδικά αν ληφθεί υπόψη ο εξοπλισμός και οι χώροι που προσφέρει.
Το KGM Torres Hybrid συνδυάζει κορυφαία ευρυχωρία, σύγχρονη υβριδική τεχνολογία και χαμηλή κατανάλωση, παραμένοντας οικονομικά προσιτό για την κατηγορία του. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο οικογενειακό SUV που δίνει έμφαση στην άνεση, την πρακτικότητα και το χαμηλό κόστος χρήσης, στοιχεία που το καθιστούν ιδιαίτερα ισορροπημένη επιλογή.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: KGM Torres Hybrid
- Κινητήρας βενζίνης: 1.498 κ.εκ., 150 ίπποι/5.500 σ.α.λ., 220 Nm/2.400-4.200 σ.α.λ.
- Hλεκτροκινητήρας: 177 ίπποι/ 300Nm
- Συνδυαστική απόδοση: 204 ίπποι
- Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο e-DHT , στους εμπρός τροχούς
- Επιδόσεις: 180 χλμ./ώρα
- Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,8 λτ./100 χλμ., 132,80 γρ./χλμ.
- Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.705/1.890/1.710 χλστ., 2.680 χλστ. Μεταξόνιο
- Βάρος: 1.670 κιλά
- Χώρος αποσκευών: 703 λτ.
- Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 33.190 ευρώ – 159.6 ευρώ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ