KGM Tivoli: To πιο προσιτό τετρακίνητο SUV της αγοράς τα κάνει όλα και συμφέρει

KGM Tivoli

Το KGM Tivoli επανέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά, προσφέροντας πρακτικότητα, ποιότητα και τετρακίνηση σε ένα πακέτο με υψηλό value for money για τις οικογένειες που ζητούν περισσότερα από ένα απλό SUV χωρίς να "τινάξουν¨ τον προϋπολογισμό τους.

Η KGM, συνεχίζοντας δυναμικά την πορεία που ξεκίνησε ως SsangYong, έχει πλέον απαλλαγεί από τις σχεδιαστικές υπερβολές του παρελθόντος και παρουσιάζει μοντέλα με ξεκάθαρη ταυτότητα και ώριμη αισθητική. Το νέο τετρακίνητο Tivoli ενσαρκώνει τη σύγχρονη φιλοσοφία της εταιρείας, όντας ένα SUV κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της οικογένειας, που δεν περιορίζεται στον αστικό ιστό αλλά διατηρεί και τις δυνατότητες περιπέτειας.

Αισθητικά, το Tivoli ακολουθεί μια καθαρή και ώριμη σχεδιαστική γραμμή, αποφεύγοντας τις υπερβολές. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει για τη δυναμική του εικόνα, με τα κομψά φωτιστικά σώματα να πλαισιώνουν τις τρεις κάθετες “λωρίδες”, η μία σε κόκκινο χρώμα, δημιουργώντας έντονη αντίθεση, ενώ ο προφυλακτήρας ενσωματώνει μεγάλες εισαγωγές αέρα και κόκκινο κάλυμμα γάντζου ρυμούλκησης, ενισχύοντας τον off-road χαρακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλάι, οι έντονες ακμές, ειδικά στο πίσω τμήμα, και το συμπαγές προφίλ της καμπίνας ενισχύουν την παρουσία του, τη στιγμή που στο πίσω μέρος, τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και η τονισμένη πόρτα του πορτμπαγκάζ, όπου το όνομα του μοντέλου αναγράφεται ολογράφως, συνθέτουν μια ισορροπημένη αισθητική που συνδυάζει το κλασικό με το σύγχρονο.

Η απόσταση από το έδαφος, στα 17,8 εκ., δεν ενισχύει μόνο την εμφάνιση του Tivoli αλλά και τις δυνατότητές του, καθώς οι γωνίες προσέγγισης 17,5°, ράμπας 17° και φυγής 27,5° εξασφαλίζουν ότι το κορεατικό SUV μπορεί να κινηθεί με αξιοπρέπεια ακόμα και εκεί όπου τα περισσότερα μοντέλα του ανταγωνισμού θα διστάσουν να μπουν. Παράλληλα, ο εν δυνάμει ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει το Tivoli σύμφωνα με το προσωπικό του γούστο, επιλέγοντας ανάμεσα σε πέντε μονοχρωμίες ή δίχρωμες αποχρώσεις, καθώς και τρεις σχεδιασμούς ζαντών 18 ιντσών, πέραν της εργοστασιακής επιλογής των 16 ιντσών, προσδίδοντας επιπλέον χαρακτήρα και δυναμισμό στην εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, το Tivoli παρουσιάζει σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το παρελθόν. Η σχεδίαση είναι λιτή αλλά μοντέρνα, με ξεκάθαρο προσανατολισμό στην ουσία και την πρακτικότητα, και όχι στον εντυπωσιασμό. Τα υλικά είναι κυρίως σκληρά αλλά καλοφτιαγμένα, με την εργονομία και τη συνολική ποιότητα κατασκευής να έχουν αναβαθμιστεί αισθητά.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και η οθόνη infotainment 9 ιντσών προσδίδουν τεχνολογικό χαρακτήρα, με υψηλά επίπεδα απόκρισης, χειρισμού και πληροφορίας. Οι εσωτερικοί χώροι παραμένουν ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του μοντέλου, καθώς μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση τέσσερις ενήλικες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επαρκή χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι, ακόμη κι όταν στα μπροστινά καθίσματα βρίσκονται ψηλόσωμα άτομα. Το διπλό δάπεδο στον χώρο αποσκευών προσφέρει επιπλέον πρακτικότητα, με τον ωφέλιμο όγκο να ξεκινά από τα 427 λίτρα και να φτάνει τα 1.115 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Επιπλέον, ο πλούσιος εξοπλισμός από τη βασική κιόλας έκδοση, όπου δεν λείπει σχεδόν τίποτα στον τομέα της άνεσης και ασφάλειας, ενισχύει τον υψηλό value for money χαρακτήρα του μοντέλου.

Κάτω από το καπό του τετρακίνητου Tivoli, βρίσκουμε τον γνώριμο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.5 λίτρων της KGM, ο οποίος αποδίδει 163 ίππους και 280 Nm ροπής. Στο μοντέλο που είχαμε στην κατοχή μας συνεργάζονταν με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (διατίθεται και με αυτόματο) που, παρά την απλότητά του, αποδεικνύεται σύμμαχος στην καθημερινή μετακίνηση και μας άφησε θετικές εντυπώσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η λειτουργία του μοτέρ είναι πολιτισμένη, με την απόδοση του κινητήρα να ξεχωρίζει για τη γεμάτη ροπή από χαμηλά και την ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές, στοιχεία που προσδίδουν στο μοντέλο ζωντάνια και προσφέρει στον οδηγό την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να προσπεράσει με σιγουριά. Επιπλέον παρά τις τετρακίνητες καταβολές του, η κατανάλωση παραμένει σε λογικά επίπεδα για την φύση του, χωρίς να τιμωρεί τον οδηγό για την επιλογή του.

Στο δρόμο, το Tivoli αποδεικνύεται ένα από τα πιο ευχάριστα και ισορροπημένα τετρακίνητα της κατηγορίας του. Η οδική του συμπεριφορά εμπνέει εμπιστοσύνη, με την ανάρτηση να πετυχαίνει έναν πολύ καλό συμβιβασμό ανάμεσα στην άνεση και τον έλεγχο. Απορροφά με επιτυχία τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος χωρίς να ταράζει τους επιβάτες, ενώ κρατάει το αμάξωμα δεμένο και ήρεμο ακόμα και στις ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου. Η ποιότητα κύλισης είναι εντυπωσιακή για την κατηγορία, ενώ το τιμόνι είναι ακριβές και με σωστό βάρος, συμβάλλοντας στη συνολική αίσθηση ξεκούραστης και ασφαλούς οδήγησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσα στην πόλη, ο κύκλος στροφής των 10,6 μέτρων και η υψηλή θέση οδήγησης διευκολύνουν τους ελιγμούς, τη στιγμή που τα μεγάλα παράθυρα εξασφαλίζουν εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα, ενώ η κάμεερα οπισθοπορείας, διαθέσιμη στον βασικό εξοπλισμό, αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμη σε στενούς χώρους στάθμευσης.

Παρά τον εκδρομικό του χαρακτήρα, το πλαίσιο του Tivoli διαχειρίζεται υποδειγματικά το βάρος, κρατώντας το αυτοκίνητο ουδέτερο και προβλέψιμο ακόμη και σε δρόμους με συνεχείς εναλλαγές στροφών. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μεν αισθητές, αλλά ποτέ ενοχλητικές, και το σύστημα φρένων ξεχωρίζει με την προοδευτική αίσθηση και την αποδοτικότητά του.

Εκεί όμως που το Tivoli πραγματικά αποκαλύπτει τον αυθεντικό του χαρακτήρα είναι εκτός δρόμου. Σε χωμάτινες διαδρομές με χαμηλή πρόσφυση, ακόμη και όταν το τερέν γίνεται απαιτητικό, το κορεατικό SUV ανταποκρίνεται με συνέπεια και χωρίς δισταγμό. Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης εμπλέκεται όποτε χρειαστεί, κατανέμοντας τη ροπή εκεί όπου υπάρχει πρόσφυση, ενώ υπάρχει και δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης για πραγματικά δύσκολες καταστάσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τιμή εκκίνησης τα 23.490 ευρώ στην έκδοση Smart, το τετρακίνητο KGM Tivoli δικαιούται απόλυτα να φέρει τον τίτλο του πιο προσιτού μοντέλου στην κατηγορία του, προσφέροντας ένα ισχυρό κίνητρο σε όσους αναζητούν ένα πραγματικά ικανό SUV, χωρίς να ξεπερνούν τα όρια του προϋπολογισμού τους.

Με compact διαστάσεις (μήκος 4,22 μ., πλάτος 1,81 μ.) που διευκολύνουν τους ελιγμούς στην πόλη, τετρακίνηση για σιγουριά εκτός δρόμου και εξοπλισμό που καλύπτει κάθε καθημερινή ανάγκη, το Tivoli αποδεικνύει στην πράξη ότι η προσιτή τιμή δεν σημαίνει απαραίτητα και συμβιβασμούς.

Παράλληλα, το πενταετές πρόγραμμα εργοστασιακής εγγύησης και η συνολική αίσθηση στιβαρότητας και αξιοπιστίας που αποπνέει το μοντέλο, ενισχύουν περαιτέρω την εμπορική του τοποθέτηση και δημιουργούν ένα ισχυρό πακέτο για τον υποψήφιο αγοραστή (δείτε εδώ όλες τις λεπτομέρειες για το μοντέλο).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.497 κ.εκ. βενζίνη, 163 ίπποι/5.000 -5.500 σ.α.λ., 280 Nm/1.500 – 4.000 σ.α.λ.
Μετάδοση: χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 193 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 7,7 λτ./100 χλμ., 176 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.225/ 1.810 / 1.613 χλστ., 2.600 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.390 κιλά
Χώρος αποσκευών: 427 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 23.490 ευρώ /Από 147,90 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ