
Μεγάλες διαστάσεις, κορυφαία ευρυχωρία και σύγχρονη τεχνολογία συνδυάζονται με αυτονομία έως 462 χλμ. και τιμή που το καθιστά μία από τις πιο ολοκληρωμένες ηλεκτρικές επιλογές της κατηγορίας.
Η KGM, γνωστή μέχρι πρόσφατα ως SsangYong, επιστρέφει με διαφορετική φιλοσοφία και όραμα, έχοντας βάλει πλώρη για την ηλεκτρική εποχή. Το Torres EVX είναι το μοντέλο που ανοίγει το νέο κεφάλαιο της μάρκας στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών SUV, προβάλλοντας ένα σύνολο που δύσκολα περνά απαρατήρητο αφού καταφέρνει να συνδυάζει μοντέρνα σχεδίαση, κορυφαίους χώρους, πλούσιο εξοπλισμό και τιμή που το φέρνει στην κορυφή της value-for-money λίστας. Είναι μια πρόταση που δείχνει ότι η κορεατική φίρμα δεν αρκείται απλώς στο να ακολουθήσει το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης, αλλά επιδιώκει να βάλει τη δική της σφραγίδα σε μια αγορά που αλλάζει με γρήγορο ρυθμό.

Η ονομασία του παραπέμπει στο Torres del Paine της Νότιας Αμερικής και δίνει το στίγμα ενός οχήματος με περιπετειώδη χαρακτήρα. Σχεδιαστικά το Torres EVX δείχνει αμέσως την πρόθεσή του να σταθεί απέναντι σε πιο premium προτάσεις της κατηγορίας. Με μήκος 4,71 μέτρα, πλάτος 1,89 και ύψος 1,72 μέτρα, τοποθετείται στην καρδιά των μεγάλων SUV, με έντονους θόλους τροχών, γωνιώδες προφίλ και μια μάσκα χωρίς γρίλιες που υπογραμμίζει τον ηλεκτρικό του χαρακτήρα.
BUY NOW
Τα κάθετα LED φώτα ημέρας και η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ με το χαρακτηριστικό «ανάγλυφο ρεζέρβας» αποδίδουν μια σύγχρονη αλλά και off-road πινελιά, ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος ενισχύει το στιβαρό παρουσιαστικό και αποπνέει αυτοπεποίθηση ακόμα και σε πιο δύσβατες διαδρομές.

Περνώντας στην καμπίνα οι ανοιχτές αποχρώσεις, η κορυφαία ευρυχωρία και η διπλή οθόνη 12,3 ιντσών δημιουργούν μια φωτεινή, high-tech ατμόσφαιρα, με υλικά από το πάνω ράφι στα σημεία αφής και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης που δεν αφήνει κενά. Τα καθίσματα διαθέτουν ηλεκτρικές ρυθμίσεις, θέρμανση και αερισμό, ενώ έξυπνες λεπτομέρειες, όπως ο πρόσθετος χειρισμός από την πλευρά του οδηγού για το κάθισμα του συνοδηγού, δείχνουν την έμφαση στην πρακτικότητα.
Ακόμη και σε πολύωρα ταξίδια, οι επιβάτες παραμένουν ξεκούραστοι και «ατσαλάκωτοι», χάρη στην ηχομόνωση που απομονώνει αποτελεσματικά τους θορύβους και τον κλιματισμό που διατηρεί σταθερό το μικροκλίμα του εσωτερικού. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 839 λίτρα και ξεπερνά τα 1.660 λίτρα με αναδιπλωμένα καθίσματα, επιβεβαιώνοντας τη φήμη του ως ένα από τα πιο ευρύχωρα ηλεκτρικά SUV που κυκλοφορούν σήμερα.

Κάτω από το αμάξωμα φιλοξενείται μια μπαταρία χωρητικότητας 73 kWh προέλευσης BYD, που εξασφαλίζει έως 462 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μεικτές συνθήκες και μπορεί να φτάσει τα 634 εντός πόλης. Ταυτόχρονα υποστηρίζει ταχυφόρτιση DC έως 350 kW, επιτυγχάνοντας το 10%–80% σε περίπου 28 λεπτά, κάνοντας τις στάσεις για φόρτιση σύντομες και πρακτικές, ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια, ενώ σε στάνταρ wallbox 11kW χρειάζεται 9 ώρες για μια πλήρη φόρτιση.
Επιπλέον η συνολική αυτονομία ενισχύεται από το σύστημα ανάκτησης, το οποίο προσφέρει τρεις ρυθμίσεις πέδησης και ρυθμίζεται από paddles πίσω από το τιμόνι, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε μια πιο φυσική κύλιση ή μια έντονη αναγεννητική λειτουργία.

Από την πλευρά του, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 207 ίππους και 339 Nm ροπής, προσφέροντας άμεση απόκριση και αθόρυβη, πολιτισμένη λειτουργία, επιτρέποντας στο μοντέλο να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 χλμ σε 8 δευτερόλεπτα. Έτσι, το Torres EVX ανταποκρίνεται ιδανικά τόσο στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις όσο και σε μεγάλες αποδράσεις, συνδυάζοντας άνεση και αυτονομία σε επίπεδο που συναντάται συνήθως σε ακριβότερες προτάσεις.
Η ποιότητα κύλισης συγκαταλέγεται στα δυνατά σημεία του μοντέλου. Παρά το μήκος και το βάρος του, παραμένει σταθερό και άνετο, απομονώνοντας αποτελεσματικά τους εξωτερικούς θορύβους και τις ανωμαλίες του δρόμου.

Το τιμόνι είναι ελαφρύ και φιλικό στην αστική χρήση, καθιστώντας εύκολες τις μανούβρες και τις αλλαγές κατεύθυνσης ακόμη και σε στενούς δρόμους, ενώ στον ανοιχτό δρόμο αποκτά τη στιβαρότητα που χρειάζεται για να εμπνέει σιγουριά σε υψηλότερες ταχύτητες. Η ανάρτηση, με γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, απορροφά με αποτελεσματικότητα τις εγκάρσιες ανωμαλίες και τις λακκούβες, εξασφαλίζοντας άνεση ακόμη και σε τμήματα αστικού οδοστρώματος που δεν βρίσκονται στην καλύτερη κατάσταση.
Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, η σωστή κατανομή βάρους και το χαμηλό κέντρο βάρους που προσφέρει η τοποθέτηση της μπαταρίας δίνουν στο Torres EVX εντυπωσιακή σταθερότητα, περιορίζοντας τις κλίσεις και διατηρώντας αμείωτη την άνεση. Τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και η πλήρης σουίτα ασφαλείας ενισχύουν την αίσθηση ελέγχου, είτε πρόκειται για χαλαρή καθημερινή μετακίνηση είτε για ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο, ενώ η συνολική εμπειρία παραπέμπει περισσότερο σε premium μοντέλο παρά σε μια οικονομική επιλογή, προσθέτοντας πόντους στην καθημερινή άνεση και σιγουριά.

Με τιμή εκκίνησης 36.190 ευρώ χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιδότηση για την ήδη πλούσια έκδοση Club και 40.190 ευρώ για την κορυφαία Platinum, το KGM Torres EVX προσφέρει πακέτο εξοπλισμού που περιλαμβάνει από ζάντες 20 ιντσών και ηλεκτρική πίσω πόρτα έως θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, διαμορφώνοντας μια πρόταση που δύσκολα βρίσκει αντίπαλο.
Συνδυάζοντας γενναιόδωρους χώρους, μεγάλη αυτονομία, τεχνολογία αιχμής και κορεατική ποιότητα σε άκρως ανταγωνιστικό κόστος, το KGM Torres EVX δείχνει ότι η νέα εποχή της μάρκας ξεκινά με ισχυρές βάσεις και φιλοδοξία να κερδίσει μια θέση στην κορυφή των ηλεκτρικών SUV της αγοράς, αποδεικνύοντας ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι προσιτή χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε στιλ και ουσία.
Το KGM Torres διατίθεται πλέον και σε υβριδική έκδοση, εμπλουτίζοντας ιδανικά τη γκάμα των βενζινοκίνητων και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Το νέο σύστημα κίνησης Dual Tech Hybrid System συνδυάζει έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με ισχύ 152 ίππων και 280 Nm ροπής, έναν ηλεκτροκινητήρα 130 kW και μπαταρία 1,83 kWh, αποδίδοντας συνδυαστικά 204 ίππους.

Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω του εξελιγμένου από την KGM κιβωτίου e-DHT (efficiency-Dual motor Hybrid Transmission), ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας –EV Mode, HEV Mode και Engine Drive Mode. Σύμφωνα με την εταιρεία, έως και το 94% των αστικών μετακινήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, με τη μέση κατανάλωση να διατηρείται χαμηλά, μεταξύ 5,9 και 6,1 λτ./100 χλμ.Το Torres HEV προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Urban, Club, Club Plus και Platinum), με τιμή εκκίνησης από 33.190 ευρώ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ KGM Torres EVX
Κινητήρας: Ηλεκτρικός, 207 ίπποι (152,2 kW), 339 Nm
Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 8,1 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 175 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Αυτονομία (WLTP): έως 462 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 73,4 kWh
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.705/1.890/1.710χλστ., 2.680 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.915 κιλά
Χώρος αποσκευών: 839 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 36.190 ευρώ / 0 ευρώ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ