https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Υβριδική η νέα Porsche 911 -Πότε αναμένεται

Υβριδική Porsche 911

Στην εξηλεκτρισμένη εποχή περνάει το εμβληματικό μοντέλο της Porsche, όπως είχε εξαγγείλει η εταιρεία ήδη από τον Οκτώβριο του 2024.

Η νέα Porsche 911 Turbo S θα αποκαλυφθεί επίσημα μέσα στο 2025 και, όπως επιβεβαίωσε η ίδια η εταιρεία, θα διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης. Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις στην ιστορία του μοντέλου, καθώς για πρώτη φορά η εμβληματική 911 στην κορυφαία της έκδοση Turbo S θα ενσωματώσει εξηλεκτρισμένη τεχνολογία.

Η πληροφορία αυτή επιβεβαιώθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Porsche, Oliver Blume, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου του 2025 για την γερμανική φίρμα. Όπως δήλωσε, η Turbo S έκδοση θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ στη συνέχεια αναμένεται και η βασική έκδοση Turbo. Η ανακοίνωση αυτή δεν προκάλεσε ιδιαίτερη έκπληξη, αφού ήδη από τον Οκτώβριο του 2024, ο τότε Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας, Lutz Meschke, είχε αποκαλύψει ότι η νέα γενιά 911 Turbo S θα είναι υβριδική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα πρόωσης της νέας 911 θα βασίζεται σε μπαταρίες της Varta, κατόπιν της πρόσφατης εξαγοράς της εταιρείας V4Drive GmbH από την Porsche. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται ήδη στην έκδοση GTS, η οποία διαθέτει κυλινδρικές κυψέλες μπαταρίαςπου αναπτύχθηκαν από την V4Drive, εταιρεία που μετονομάστηκε σε V4Smart όταν η Porsche απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών της τον Μάρτιο του 2025.

Η μπαταρία των 1,9 kWh που εξοπλίζει το σύστημα T-Hybrid της GTS κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Porsche στο Ellwangen και στο Nördlingen ενώ μέχρι το τέλος του έτους, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει το εργατικό δυναμικό των συγκεκριμένων μονάδων στους 375 υπαλλήλους, ώστε να καλύψει τη ζήτηση για τις νέες υβριδικές εκδόσεις της 911.

Ο Blume ανέφερε ακόμη ότι η Porsche επενδύει σημαντικά στην εξέλιξη νέων παραλλαγών της 911, με στόχο να προσφέρουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις από τις προ-υβριδικές εκδόσεις της γενιάς 992.1. Για παράδειγμα, η προ-facelift 911 Turbo S απέδιδε ήδη 640 ίππους και 800 Nm ροπής από τον twin-turbo κινητήρα των 3,8 λίτρων, 60 ίππους και 50 Nm περισσότερο σε σχέση με την προκάτοχό της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος, η νέα Turbo S αναμένεται να γίνει ακόμη ισχυρότερη. Αυτό,βέβαια, συνεπάγεται και αύξηση του βάρους. Στην περίπτωση της GTS, για παράδειγμα, η υβριδική τεχνολογία προσέθεσε περίπου 46 κιλά στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.

Η εξέλιξη της 911 πραγματοποιείται παράλληλα με τις ευρύτερες αλλαγές στη γκάμα των δίθυρων σπορ μοντέλων της Porsche. Η παραγωγή των 718 Cayman και Boxster θα σταματήσει τον Οκτώβριο του 2025, ωστόσο ετοιμάζονται ήδη οι ηλεκτρικοί τους διάδοχοι. Το νέο ηλεκτρικό δίδυμο αναμένεται να παρουσιαστεί μετά το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Cayenne, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα μέσα στη χρονιά και θα κυκλοφορήσει στις εκθέσεις το 2026.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Porsche είχε αρχικά σχεδιάσει να παρουσιάσει πρώτα τα ηλεκτρικά σπορ μοντέλα, αλλά τελικά αποφάσισε να δώσει προτεραιότητα στο ηλεκτρικό SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η πρώτη γενιά Macan θα αποκτήσει θερμικό διάδοχο το 2028, όμως για τις Cayman/Boxster δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι θα συνεχίσουν με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μετά την πλατφόρμα 982.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ