208

Η ηλεκτρική Porsche Cayenne ακολουθεί το δρόμο της Macan EV

Porsche Cayenne EV render

Η Porsche ετοιμάζεται να αποκαλύψει πριν το τέλος του 2025 το επόμενο μεγάλο της ηλεκτρικό SUV, τη νέα Cayenne EV, και όλα δείχνουν ότι θα ακολουθήσει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της μικρότερης Macan.

Όπως και στην περίπτωση της Macan EV, η ηλεκτρική Cayenne θα κυκλοφορήσει παράλληλα με τη θερμική εκδοχή της, ακολουθώντας ωστόσο μια εντελώς διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση.

Ανεπίσημα και υποθετικά σχέδια της ενδεχόμενης εμφάνισης της νέας Porsche Cayenne EV
Ανεπίσημα και υποθετικά σχέδια της ενδεχόμενης εμφάνισης της νέας Porsche Cayenne EV
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ότι το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει πολλά στοιχεία από την ηλεκτρική Macan, κάτι που αποτυπώνεται και στα ψηφιακά ανεπίσημα σχέδια που βασίζονται σε αυτά τα πρωτότυπα.

Εξωτερικά, το μοντέλο διατηρεί γνώριμες αναλογίες, αλλά με ένα πιο φουτουριστικό και αιχμηρό ύφος. Οι προβολείς φαίνεται να υιοθετούν το νέο σχέδιο της Porsche, με τριγωνικές εισαγωγές αέρα χαμηλά και μεγάλη μάσκα στη βάση του προφυλακτήρα, εξοπλισμένη με κάθετες ρυθμιζόμενες περσίδες.

Το πίσω μέρος, πάντως, ίσως αποδειχθεί το πιο αμφιλεγόμενο στοιχείο του αυτοκινήτου, καθώς τα στενά LED φώτα και η φωτεινή λωρίδα πλήρους πλάτους ίσως δεν κερδίσουν εύκολα το κοινό.

Η καμπίνα, από την άλλη, ακολουθεί ξεκάθαρα το νέο hi-tech ύφος της εταιρείας του Zuffenhausen. Σύμφωνα με τις «κατασκοπευτικές» εικόνες, το ταμπλό της Cayenne EV φιλοξενεί τέσσερις οθόνες: μία κυρτή μη αφής για τα όργανα μπροστά από τον οδηγό, δύο αφής (μία στο κέντρο και μία μπροστά από τον συνοδηγό) που βρίσκονται κάτω από ενιαίο γυάλινο πάνελ, και μία ακόμα στην κονσόλα χαμηλά για τον έλεγχο του κλιματισμού και των καθισμάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά την ψηφιακή υπεροχή, ορισμένοι φυσικοί διακόπτες -π.χ. για τη θερμοκρασία ή την ένταση του ήχου- διατηρούνται, όπως θα συμβαίνει πλέον και σε άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του ομίλου Volkswagen λόγω της αρνητικής κριτικής για τους διακόπτες αφής.

Σε επίπεδο επιδόσεων, η Cayenne EV φαίνεται έτοιμη να ανταποκριθεί στο όνομα Porsche. Θα βασίζεται σε αναβαθμισμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής PPE των 800 Volt, με αυξημένη αυτονομία και ακόμα υψηλότερες επιδόσεις.

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ισχύ που θα ξεπερνά τους 739 ίππους της Cayenne Turbo E-Hybrid, ενώ η ηλεκτρική έκδοση θα μπορεί να ρυμουλκήσει φορτία έως και 3.500 κιλά - επίδοση κορυφαία για την κατηγορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επίσημη αποκάλυψη της νέας Cayenne EV αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους, με την εμπορική της διάθεση να ακολουθεί σε παγκόσμιο επίπεδο λίγο αργότερα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ